Spring naar inhoud

- - - - -

Niks ondergraven - nog te verhelpen?

Gedrag en opvoeding

• Log in om te reageren
19 reacties op dit onderwerp
Dasje
Dasje
  • 150 berichten

#16 Geplaatst 29 oktober 2015 - 13:12

eneuh...als we eerlijk zijn...het personeel levert nu ook niet bepaald aromatische nummer 2-s af  :mrgreen:
Het is al een zegen dat onze baasjes het doen waar ze het horen te doen  :engel:

Inge91
Inge91
  • 12.579 berichten

#17 Geplaatst 29 oktober 2015 - 20:59

Bekijk berichtlathyrus, op 29 oktober 2015 - 11:25, zei:

:lachen: , onzen diddl doet hetzelfde , t is te zeggen, als hij zich dan eens de moeite wil doen om het te proberen begraven en dan staat hij met zijn voeten in dienen hoop kakkeledoedies te trappelen..., meestal laat hij alles gewoon liggen en gaat zijn zusje yoshi het voor hem gaan begraven, gelukkig maar...

Volgens mij hebben die 2 veel gemeen :lachen:

Geplaatste afbeelding

Elma
Elma
  • 3 katten

#18 Geplaatst 29 oktober 2015 - 21:34

Misty begraaft ook nooit haar behoeftes.  :censored:  Erger zelfs, haar drolletjes legt ze langs de bak, alhoewel ze de enige gebruikster is, want mijn twee apen gaan in de tuin. Misty heeft drie bakken ter beschikking en ik hou die heel goed in het oog. Zodra ze eentje "bevuild" heeft, schep ik het eruit. Maar 's nachts doet ze haar plas in ene bak en haar drol in de andere bak, maar ze zit met haar achterste niet ver genoeg over de bak. Met gevolg dat haar drol erlangs ligt. Gelukkig stinken ze niet en zijn ze erg droog, zodat ze geen "sporen" achter laten langs de bak. Als ze haar drol gelegd heeft, gaat ze wel heel hard op de stenen liggen krabben. Vroeger deed ze dat in de bak zelf, met het gevolg dat de klittende korrels helemaal rond de bakken lagen.  :catsad

Butler, onze opvanger van Bokrijk, graaft heel diep in zijn grit. Als we dus niet genoeg korrels in de bak leggen, plakt zijn plas op de bodem vast. Dan kan ik liggen schrapen om alles eruit te krijgen.  :catyawn

Bewerkt door Elma, 29 oktober 2015 - 21:35.

Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3 Geplaatste afbeelding
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube....11Elma02/videos

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#19 Geplaatst 29 oktober 2015 - 22:26

Bekijk berichtDasje, op 29 oktober 2015 - 13:12, zei:

eneuh...als we eerlijk zijn...het personeel levert nu ook niet bepaald aromatische nummer 2-s af  :mrgreen:
Het is al een zegen dat onze baasjes het doen waar ze het horen te doen  :engel:

Ja dat zou een zegen zijn inderdaad, onzen thor denkt er echter anders over, die verrast ons overal met onverwachte kakkeledoediehoopjes, niet plezant als je s morgends opstaat en je met je blote voeten in een hoop drollen stapt...
Of als hij mijn boeken en papieren omvergetrokken heeft en daar eens goed heeft op gekakt
En soms vind je de kakkeledoedies niet direct , weet je van niks dat er ergens een hoopje ligt, dan begint dat hier plots zo te muf te stinken en dan moeten we op zoek gaan naar den hoop die hij ergens gedropt heeft....
Gezellig zunne

Bekijk berichtInge91, op 29 oktober 2015 - 20:59, zei:

Volgens mij hebben die 2 veel gemeen :lachen:

Volgens mij ook, vandaar ook dat ik Cloe altijd den diddl zijn lief op afstand noem hé :goofy:
Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.579 berichten

#20 Geplaatst 30 oktober 2015 - 08:37

Bekijk berichtlathyrus, op 29 oktober 2015 - 22:26, zei:

Volgens mij ook, vandaar ook dat ik Cloe altijd den diddl zijn lief op afstand noem hé :goofy:

:lachen: volgens mij is diddl het kortgeschoren broertje van Cloe

Geplaatste afbeelding