Spring naar inhoud

- - - - -

Harde brokjes voor Mimi

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 15 september 2009 - 11:34

Tot voor kort at Mimi (Ragdoll) gewoon mee de harde brokjes van Figaro. Dit was speciale "niervoeding". Volgens de dierenarts kon dat geen kwaad en Mimi an er ook tegen. Alleen, zo'n zak is erg duur en nu Figaro er niet meer is heeft Mimi die ook niet echt nodig?
Van harde brokjes ken ik niet veel, onze poezen kregen al jaren speciale dieetvoeding.
Maar de zak is bijna op.
Ik weet wel dat Mimi vrij gevoelige damkes heeft, dus dat ik ze beter geen extra belastende voeding geef.
Mimi geeft ook de voorkeur aan kleine brokjes (die van Hills zijn klein)
Nu heb ik gisteren brokjes gekocht van het merk: Purina One/Sensitive, maar euh, Mimi ziet ze niet zo erg zitten :x , enfin, wel even volhouden natuurlijk.
Of raden jullie een ander merk aan?
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Francine
Francine
  • 8.090 berichten
  • 15 katten

#2 Geplaatst 15 september 2009 - 11:49

Je kan misschien eens de Sensible proberen van Royal Canin, is van werking hetzelfde als Purina One/Sensitive, maar veel smakelijker (voor de poezen dan hé)

Ineens naar een andere voeding gaan is ook niet zo verstandig, het zou beter zijn als je stilaan de nieuwe voeding onder de oude mengt en dan iedere keer meer van de nieuwe eronder. tot ze volledig zijn overgeschakeld.
De Perzengroetjes.
www.sienjamosas.tk

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 15 september 2009 - 11:50

van Hill's heb je toch ook de sensible

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 15 september 2009 - 11:51

Francine zei:

Je kan misschien eens de Sensible proberen van Royal Canin, is van werking hetzelfde als Purina One/Sensitive, maar veel smakelijker (voor de poezen dan hé)

Ineens naar een andere voeding gaan is ook niet zo verstandig, het zou beter zijn als je stilaan de nieuwe voeding onder de oude mengt en dan iedere keer meer van de nieuwe eronder. tot ze volledig zijn overgeschakeld.

Kan je Royal Canin gewoon in een diernewinkel krijgen (tom&co of zo) ?
Ik meng ze nu nog, maar moet toch stilletjes beginnen hé, of er blijven geen brokjes meer over om te mengen :)
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Francine
Francine
  • 8.090 berichten
  • 15 katten

#5 Geplaatst 15 september 2009 - 11:57

Royal Canin kan je normaal wel in alle dierenwinkels vinden.
De Perzengroetjes.
www.sienjamosas.tk

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 15 september 2009 - 12:01

hills is ID die gebruik ik nu
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 15 september 2009 - 12:03

Ik gebruik hier ook Hill's ID maar die moet je bij de da kopen

Geplaatste afbeelding

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#8 Geplaatst 15 september 2009 - 12:38

gelukkig eten mijn katten alle brokjes zonder te hoeven mengen.. ik hoop dat jou kat overgaat op ander voer bedoel dus dat ze het eet ;)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 15 september 2009 - 13:27

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag