Spring naar inhoud

- - - - -

Senne

• Log in om te reageren
29 reacties op dit onderwerp
Carowlina
Carowlina

Mooiste (half)langharige HTK/kruising 2016

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 20 januari 2016 - 19:08

Zo lieverd! :)
Verveelt hij zich ook zo met het slechte weer?

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 20 januari 2016 - 19:45

Wij wonen in de VS he :) maar het is hier wel nogal koud momenteel en kan geen lange wandelingen maken, ze staat dus wel iets heviger binnen dan normaal.

Carowlina
Carowlina

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 20 januari 2016 - 20:56

Ah ja :)
Nog slechter als hier :)

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 20 januari 2016 - 23:09

Bwa, waar wij wonen (North Carolina) is het heel lang echt mooi weer. In de zomer wel vrij warm, dan moet ik 's morgens vroeg gaan wandelen, en in de winter kan het effe erg koud zijn, maar over het algemeen is het hier veel beter weer.

Carowlina
Carowlina

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#20 Geplaatst 21 januari 2016 - 16:03

En doe je iets actief met hem buiten wandelen?

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 21 januari 2016 - 16:28

Senne is een meisje ;) beetje misleidende naam, maar die had ze al. Bij mooi weer gaan we drie keer per week met haar lopen, ik wandel gemiddeld 5km/dag met haar en we spelen regelmatig in de tuin met tennisbal en frisbee. Maar geen agility of zo. Ik heb haar geadopteerd toen ze ongeveer 6 was, dit jaar wordt ze er 8. Ze begint al iets ouder te worden, al negeert ze dat zelf compleet :lachen: ze kent geen grenzen.

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 29 maart 2016 - 14:29

Senne zit op hondenhotel terwijl wij in België zijn. Normaal gezien vlogen we gisteren terug maar dat was helaas niet mogelijk. Gelukkig kan Senne langer blijven en kan een vriendin haar extra eten gaan brengen (Senne heeft een graanallergie). Ondertussen kan ik haar lekker stalken via de webcams die ze hebben :loveshower: hier zie je ze spelen met een van de andere honden. Elke ruimte heeft ook een deur naar een tuintje (hier rechts). Ze is altijd nog een dag of twee uitgeput als ze daar verblijft ;)
Ik kan niet wachten om haar weer op te halen.

Bijgevoegde thumbnails

• image.jpeg

Nashota
Nashota
  • 17.910 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 29 maart 2016 - 14:39

Dan zal ze jullie hopelijk niet te hard missen met al die vriendjes om mee te spelen :d
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Sabine2
Sabine2
  • 8.299 berichten
  • 5 katten

#24 Geplaatst 30 maart 2016 - 11:55

't Ziet er daar wel heel plezant uit :)
Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com

Carowlina
Carowlina

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#25 Geplaatst 01 april 2016 - 15:46

Amai, zo plezant daar :d

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 01 april 2016 - 16:50

Bekijk berichtNashota, op 29 maart 2016 - 14:39, zei:

Dan zal ze jullie hopelijk niet te hard missen met al die vriendjes om mee te spelen :d

Bekijk berichtSabine2, op 30 maart 2016 - 11:55, zei:

't Ziet er daar wel heel plezant uit :)

Bekijk berichtCarowlina, op 01 april 2016 - 15:46, zei:

Amai, zo plezant daar :d

Geen idee of ze ons mist als ze daar is, maar ze komt wel altijd stikkapot terug thuis :ha ze ligt al bijna 24u te snurken in haar mand en da's uitzonderlijk. Blij dat ze weer thuis is  :love4:

Carowlina
Carowlina

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#27 Geplaatst 01 april 2016 - 18:08

Amai, das zeldzaam voor ne border :d

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 01 april 2016 - 18:17

Bekijk berichtCarowlina, op 01 april 2016 - 18:08, zei:

Amai, das zeldzaam voor ne border :d

Ja :lachen: super handig!

_Athena_
_Athena_
  • 443 berichten
  • 1 katten

#29 Geplaatst 06 april 2016 - 12:58

Wat een lieverd! Ze is duidelijk met haar kontje in de boter gevallen, je bent duidelijk iemand die weet wat een Border Collie nodig heeft! Echt jammer dat het ras zo populair is nu, de meerderheid van de bevolking heeft geen zin/tijd om zoveel energie te steken in een hond en dan krijg je vanalles van gedragsproblemen.  Ik kom constant borders tegen die agressief doen tegen onze engelse setter, die een mak lam is, en hem zeker zouden bijten als we dichter zouden komen.  Ik zag zelfs een z'n baasje bijna bijten en die beweerde dan nog steeds dat hij niet aggressief was.  Zo'n intelligent en actief ras is gewoon niet geschikt voor de couch potatoes en mensen die de hond 8-10 uur alleen laten omdat ze gaan werken.  Waarom ze zo populair geworden zijn, geen idee!

Bewerkt door _Athena_, 06 april 2016 - 12:59.

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 06 april 2016 - 17:28

Dankjewel Athena  :flower: ik wou al een border collie van in de lagere school maar ik mocht geen huisdieren van mijn ouders. Heb me dus heel lang kunnen voorbereiden op hun karakter :lachen: ja ze zijn het op een na populairste hondenras in België dacht ik, ze zijn natuurlijk wel erg mooi, de merles zijn ook alsmaar populairder. Ik denk dat ze aanzien worden als perfecte familiehond omdat ze zo lief en slim (kunnen) zijn. Maar inderdaad, als ze niet genoeg beweging en uitdaging krijgen worden ze heel neurotisch en ze zijn niet altijd voorspelbaar met andere honden. Elke hond heeft sowieso veel beweging nodig, maar voor een border moet je toch echt wel een uur of twee per dag uitrekenen en niet iedereen heeft daar tijd/goesting voor.

Oh, post je eens foto's van je Engelse setter? :goofy: wat is het verschil juist met een Ierse setter?