Spring naar inhoud

- - - - -

Liby

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
wim
wim
  • 541 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 06 november 2015 - 19:53

Dit is dus Liby. Kattin die ik heb meegenomen van op een olieterminal waar ik werkte.
Er liepen nog 2 volwassen katten en nog 2 kittens.
Ze kregen wel eten van ook iemand die daar werkte maarja da was eigenlijk nie genoeg voor alle katten.  Ik werkte in ploegen die andere dagshift.
Zo ben ik ook eten beginnen zetten op andere tijdstippen. Grappig was dat Liby haar eten uit de potjes visten met haar pootje terwijl de andere er met hun kopje instaken. Dat doet ze nu soms nog, wel grappig. Na een aantal weken kwam ze dichter bij en liet ze haar aaien. We hebben altijd gedacht dat ze daar gedumpt en niet daar geboren was.
Toen ik wist dat ik daar moest stoppen met werken was nl interim heb ik dan beslist dat ik haar daar ging weghalen. Ondertussen was er 1 kitten gestorven. Maar tis goe gelukt om Liby te vangen. Thuis heb ik haar eerst laten wennen in een groot hondenren, binnen in huis, maar toen ze mijn poezen zag was ze niet bang en meer op haar gemak. Na 3 dagen heb ik haar eruit gelaten en 3 dagen later kwam ze al op bed slapen. Tis een superlieve poes geworden. Voila zo is dus Liby bij mij terecht gekomen.

Bijgevoegde thumbnails

• 20151106_192523.jpg
  • 20151106_192457.jpg

Bewerkt door wim, 06 november 2015 - 19:57.

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 06 november 2015 - 20:10

Wat een geluk dat Liby bij jou mocht komen wonen! Het ziet er een heel erg lieve poes uit :love3: kan bijna niet geloven dat er niemand op zoek was naar haar... Hoe kan je zo'n schatje nu dumpen :(

Woodstock
Woodstock
  • 467 berichten

#3 Geplaatst 06 november 2015 - 21:00

Liby ziet er een lieveke uit  :love4:
Super dat ze bij jou een warme thuis heeft gevonden!
A house without a cat is not a home

wim
wim
  • 541 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 06 november 2015 - 21:13

Tja helaas lopen er op zulke bedrijven wel vaker katten rond  meestal al verwilderd. Maar door veel naar van die animal rescue programma's te kijken en het kitten al wat te kennen dacht ik wel dat ze rap tam zou worden.
Heb wel al es op zo een terminal gewerkt waar ze de katten hebben gevangen en laten steriliseren en terug hebben uitgezet, daar waren ook wel mensen die ze eten gaven.
Grt

Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#5 Geplaatst 07 november 2015 - 00:28

Liby ziet er een heel lief poezeke uit, gelukkig paste ze zich snel aan bij u thuis :loveshower:

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#6 Geplaatst 07 november 2015 - 10:34

Super dat Liby jouw is tegen gekomen, je zal van haar echt heel veel liefde hebben.

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 07 november 2015 - 17:41

Mooie Liby :loveshower:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi: