Spring naar inhoud

- - - - -

Blijf van die oorstokjes af!

• Log in om te reageren
34 reacties op dit onderwerp
Guest_Marii._*
Guest_Marii._*

#1 Geplaatst 15 september 2009 - 16:54

We gaven Trix onlangs een oorstokje om mee te spelen omdat we hadden gehoord dat dit vaak als geweldig speelgoed wordt bezien.
We zagen inderdaad dat Trixie zijn beste maatje in dat oorstokje had gevonden. Allemaal goed en wel. Tot vandaag..
We hoorden iets vallen in de badkamer maar het klonk niet verontrustend dusja. Ineens komt dat kleine mormel met een nieuw oorstokje aangetrippeld! :goofy:
Oorstokjes zijn dus zo geliefd geworden dat Trix ze zelf gaat halen. 8) En wij mogen natuurlijk het doosje met de andere oorstokjes uit de pompbak plukken. :)

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#2 Geplaatst 15 september 2009 - 16:55

Hihihi, hier net hetzelfde. Yuna zoekt tot dat ze ze gevonden heeft.

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#3 Geplaatst 15 september 2009 - 16:57

:ha Hier is Tux ook zot van oorstokjes. Wanneer ik er eentje neem als ik 's morgens uit de douche kom, staat hij al te bedelen. Maar hij krijgt er zelden eentje. Hij heeft ook al vaak aan dat doosje zitten prutsen, maar hij krijgt het niet open, dat draaien is te moelijk. Gelukkig :ha Hij speelt ook nooit heel lang met zo'n stokje. Een beetje later ligt dat in een etensbakje in de keuken :s en dan is hij er dus mee klaar, dan wil hij een nieuw. :roll:

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#4 Geplaatst 15 september 2009 - 16:59

Doet me denken aan iets anders raar dat Tux doet in de badkamer: aan zeep likken :catnoknow Ik heb het stuk zeep moeten wegdoen en vervangen door zo'n pompje met vloeibare zeep.

Guest_Marii._*
Guest_Marii._*

#5 Geplaatst 15 september 2009 - 17:01

Pixel zei:

Doet me denken aan iets anders raar dat Tux doet in de badkamer: aan zeep likken :catnoknow Ik heb het stuk zeep moeten wegdoen en vervangen door zo'n pompje met vloeibare zeep.
En heeft ie nog niet door hoe zo'n pompje werkt? :d

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 15 september 2009 - 17:02

:ha ik ken dat, bij mij komen ze tampons nog in ingepakt pikken, zodra dat ze dat gerietsel horen staan ze daar en moet ik een tampon geven :ha en ze willen er allemaal mee spelen he.... ik moet echt soms oppassen dat ik geen bezoek krijg terwijl er tampons rond zwerven :ha .

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 15 september 2009 - 17:03

Pixel zei:

Euh.. dat smaakt toch niet :s raar :lachen:

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#8 Geplaatst 15 september 2009 - 17:05

Tamponmuizen :lachen:

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#9 Geplaatst 15 september 2009 - 17:05

Marii. zei:

En heeft ie nog niet door hoe zo'n pompje werkt? :d

Nee, dat bekijkt hij niet eens. :)

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#10 Geplaatst 15 september 2009 - 18:51

Ja, en de wc rollen dan...Die worden hier keurig afgerold tot een hoopje.
Heeft iemand daar een oplossing voor ??

En wat ze ook graag doen is mijn flessen van badschuim, shampoo, douchegel het bad in kieperen. Dan zitten ze met die flessen te dollen in bad.
Zeer leuk, maar 's nachts stukken minder. Het maakt namelijk een hels lawaai.
We zijn nu overgestapt op bodysol, die douche-gels kan je hangen met zo'n haak. De badschuim, shampoo en douche worden nu overgegoten in zo'n fles...  Die krijgen ze er niet af... 8)

En de stop van het bad, moeten jullie die ook telkens zoeken ? Hij hing nochthans aan zo'n ijzeren kettingetje, toch telkens weer verdwenen hij in het niets. Leuk als je net op punt staat een zalig , ontspannend bad te nemen...

En britten zijn toch zo'n rustige, luie katten .............af en toe :love3:

Guest_brit_*
Guest_brit_*

#11 Geplaatst 15 september 2009 - 19:21

hier doen ze er zelfs men kast voor open en klimmen ze naar boven ze krijgen zelfs het doosje open :) nu sluit ik men badkamerdeur :p

Bewerkt door brit, 15 september 2009 - 19:21.

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#12 Geplaatst 15 september 2009 - 19:34

Hier zijn ze ook gek op oorstokjes. :)

cathy67
cathy67
  • 479 berichten

#13 Geplaatst 15 september 2009 - 19:56

Eén van mijn katten haar favoriete bezigheid is de wc doorspoelen. Ik weet niet wat ze daar plezant aan vind maar voor haar is dat reuze plezant. :catscratchhead

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#14 Geplaatst 15 september 2009 - 21:17

cathy67 zei:

Eén van mijn katten haar favoriete bezigheid is de wc doorspoelen. Ik weet niet wat ze daar plezant aan vind maar voor haar is dat reuze plezant. :catscratchhead

slimme kat !! Zou hier handig zijn, onze kinderen zijn niet zo'n doorspoelers...Als de kat dat doet is alles lekker schoon... :ha :ha
Hier moeten we er ook op letten dat het deksel van de wc dicht is. Ze zouden in de pot kruipen om te kliederen met het water.
(stel je voor dat de kinderen dan net vergeten vergeten waren om
door te spoelen :misselijk: :misselijk: )
Nu doe ik bij de piekmomenten altijd de ronde, wc doorspoelen en deksel dicht. Het is ondertussen een goede gewoonte geworden...
En zo heb ik wel meer gewoontes... : kamerdeuren dicht, senseo afleggen (ze duwden er eerder op en het water stroomde eruit), wc papier in veiligheid brengen, de wasmand dicht doen,...En bovenal : alle kattenspeelgoedjes vanonder de kasten toveren !!! :heart: :heart:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#15 Geplaatst 15 september 2009 - 22:20

:ha :ha :ha Wat een leuke verhalen, hier wil Lily altijd mee in de douche kruipen en Bébé die pikt altijd mijn dikke haar elastieken, ik moet die echt verstoppen want hij pikt ze allemaal en als ik er dan eentje nodig heb kan ik eerst het huis gaan afzoeken. :evil: