Spring naar inhoud

- - - - -

Blijf van die oorstokjes af!

• Log in om te reageren
34 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 16 september 2009 - 12:25

:lachen: :lachen: :lachen:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#17 Geplaatst 16 september 2009 - 16:17

Solotje zei:

:ha ik ken dat, bij mij komen ze tampons nog in ingepakt pikken, zodra dat ze dat gerietsel horen staan ze daar en moet ik een tampon geven :ha en ze willen er allemaal mee spelen he.... ik moet echt soms oppassen dat ik geen bezoek krijg terwijl er tampons rond zwerven :ha .

:LOL: :LOL: :LOL: Met tampons dan nog!! :LOL: :LOL: :LOL:

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#18 Geplaatst 16 september 2009 - 16:41

Hier zijn ze ook gek op de badkamer! Bij het binnenkomen eerst lekker krabbelen aan het matje :engel: , tja, er staan SLECHTS, MAAR, ENKEL, ALLEEN MAAR, SEULEMENT, ONLY 3 krabpalen in huis.
Dan daarna, naargelang waar de juffrouw en meneer zin in hebben, gaan ze ofwel wat zottekes gaan doen in't bad ofwel willen ze niet liever dan op het badkamermeubel liggen en bestuderen ze alles zeer nauwgezet waar je mee bezig bent: tanden poetsen, haar kammen, ... Chopin vindt de wasbak een leuk mandje om in te liggen.
Ze vinden het ook super om uit te zoeken wat er nu zou zijn achter de grote handdoek die tegen de muur (muur in ceder, lekker krabben baasje) hangt.

Als ik een oorstokje vastheb, dan staan ze ook met smekende oogjes te kijken. Soms krijgen ze er wel eentje. In combinatie met het badmatje vinden ze dit een superspeeltje.
Ook papiertjes van maandverband of tampons gooi ik beter direct in de vuilbak, anders gaat er ook een deugnietje mee lopen.

Bewerkt door Marieke, 17 september 2009 - 15:16.

Geplaatste afbeelding

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#19 Geplaatst 17 september 2009 - 12:05

een heel bekend verhaal , vooral Amina , je moet maar eens er proberen klaar te leggen om hun oortjes te doen :LOL: :LOL: :LOL:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 22 september 2009 - 19:21

Oh hier zijn ze daar ook zot van, maar ik liet ze er tot nu toe nooit mee spelen, omdat ik dacht dat het wel gevaarlijk zou kunnen zijn. Ook is Sillas gek van die kleine plooibare plastiekjes die vb. rond een zak sandwiches zitten. Ook dat neem ik altijd af uit schrik dat hij het zou opeten. Misschien ben ik wat te voorzichtig.
Geplaatste afbeelding

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#21 Geplaatst 22 september 2009 - 19:29

dikke haar elastieken die mogen we hier ook altijd gaan zoeken ik doe niet anders dan nieuwen kopen voor de dochter onze slimmerik verstopt ze zeer goed waar dat hebben we nog niet gevonden maar af en toe komt hij plots met een dikke haar elastieken en dan zijn we weer aan het zoeken van waar komt de Ram nu we gaan daar eens zoeken :LOL: :LOL:

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#22 Geplaatst 22 september 2009 - 19:50

Een oorstokje heb ik nog nooit gegeven eigenlijk...en aan zeep likken doen ze hier ook niet. Maar wij hebben hier dan ook niet echt stukken zeep liggen..wel pompjes..dus ja.. :LOL:

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 25 september 2009 - 07:28

Pixel zei:

Tamponmuizen :lachen:

:lachen: :lachen: :lachen:
Geplaatste afbeelding

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 23 oktober 2009 - 00:01

Pixel zei:

Doet me denken aan iets anders raar dat Tux doet in de badkamer: aan zeep likken :catnoknow Ik heb het stuk zeep moeten wegdoen en vervangen door zo'n pompje met vloeibare zeep.

In zeep zitten zeer dikwijls dierlijke vetten. Dat vindt ze lekker waarschijnlijk. Het is natuurlijk niet gezond... :)

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#25 Geplaatst 23 oktober 2009 - 08:31

Wat dat betreft hebben wij blijkbaar nog erg brave katten! Geen afgerolde hoopjes wc-papier op de vloer, geen gestolen oorstokjes, geen zeeplikkers en uit de wc drinken of daar met water kliederen kunnen ze sowieso niet, omdat we altijd het deksel naar beneden doen. WC doorsjassen gaat ook niet, omdat het een trekknop is ipv een duwsysteem bij ons.
Wel zijn ze er als de kippen bij als je in bad zit om water te spetteren met de pootjes. En Axxes komt gewoon doodleuk met je mee in bad als hij daar de kans toe krijgt. :)
Geplaatste afbeelding

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#26 Geplaatst 23 oktober 2009 - 09:31

Solotje zei:

:ha ik ken dat, bij mij komen ze tampons nog in ingepakt pikken, zodra dat ze dat gerietsel horen staan ze daar en moet ik een tampon geven :ha en ze willen er allemaal mee spelen he.... ik moet echt soms oppassen dat ik geen bezoek krijg terwijl er tampons rond zwerven :ha .
:ha :ha :ha :ha keigrappig!

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#27 Geplaatst 23 oktober 2009 - 09:32

cathy67 zei:

Eén van mijn katten haar favoriete bezigheid is de wc doorspoelen. Ik weet niet wat ze daar plezant aan vind maar voor haar is dat reuze plezant. :catscratchhead

:ha :ha :ha

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#28 Geplaatst 23 oktober 2009 - 09:45

hm ik zal ze ook eens een oorstokje geven :)

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#29 Geplaatst 23 oktober 2009 - 12:22

hier zijn het geen oorstokjes die ze stelen maar cocktailprikkers,
die moeten we echt onmiddellijk wegsteken als we bezoek gehad hebben

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 23 oktober 2009 - 12:24

Solotje zei:

:ha :ha
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart: