Spring naar inhoud

- - - - -

Blijf van die oorstokjes af!

• Log in om te reageren
34 reacties op dit onderwerp
Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#31 Geplaatst 29 oktober 2009 - 21:29

Hier zijn oorstokjes ook een grooooot succes, als de deur van de badkamer openstaat dan komt Sokkie garantie met stokjes afgelopen en ligt heel de living er mee vol :)

Guest_Marii._*
Guest_Marii._*

#32 Geplaatst 29 oktober 2009 - 21:48

Pinkbubblegum zei:

Hier zijn oorstokjes ook een grooooot succes, als de deur van de badkamer openstaat dan komt Sokkie garantie met stokjes afgelopen en ligt heel de living er mee vol :)

Hahaha; :x

Het enige waar ik me eigenlijk wat zorgen om maak is dat soort van watjes aan de uiteinde van de stokjes. Trixx en Falcon bijten die er altijd af zodat er alleen maar een stokje overblijft. Ik weet niet of zij dit binnenkrijgen maar gezond kan het niet zijn denk ik?? Alleszins minderen we wel met de oorstokjes. We geven ze zo goed als niet meer, aangezien er zoveel andere dingen te doen zijn.  :d

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#33 Geplaatst 06 november 2009 - 19:30

Hier zijn het dus ook echte oorstokjesdieven geworden he! 's Morgens reppen ze zich de badkamer in, stoppen ze het pootje in het oorstokjesdoosje en hup, ze zijn weer weg... Gevolg dat het hier ook altijd vol vol vol oorstokjes ligt... Gelukkig kost dat niet veel ;) 8)

Geplaatste afbeelding

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#34 Geplaatst 06 november 2009 - 19:48

Solotje zei:

:ha ik ken dat, bij mij komen ze tampons nog in ingepakt pikken, zodra dat ze dat gerietsel horen staan ze daar en moet ik een tampon geven :ha en ze willen er allemaal mee spelen he.... ik moet echt soms oppassen dat ik geen bezoek krijg terwijl er tampons rond zwerven :ha .

:ha :ha :ha :ha Als het dan KS bezoek is, is het niet zo erg....zij zijn gewaarschuwd ;)

Bewerkt door Mirella, 06 november 2009 - 19:49.

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#35 Geplaatst 07 november 2009 - 12:18

hihi, heel herkenbaar, hier zijn ze ook zot van oorstokjes :d

Solotje :ha :ha :ha
Geplaatste afbeelding