Spring naar inhoud

- - - - -

Nieuwe fontein voor de katten

• Log in om te reageren
24 reacties op dit onderwerp
Poeslap
Poeslap
  • 1.583 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 13 november 2015 - 20:05

Ik heb me een fontein besteld bij Keramik im Hof en die is vandaag aangekomen. :)

DSC_0371.JPG DSC_0369.JPG

De katjes hebben hem al goedgekeurd.

Kaprice
Kaprice

Grootste luiaard 2016

• 4.224 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 13 november 2015 - 20:11

Mooooi...
Alleen die plateau eronder staat niet hé!

Poeslap
Poeslap
  • 1.583 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 13 november 2015 - 20:38

Ja, die gooi ik er een van de komende dagen nog wel eens onder uit.  :lachen: Bij de vorige stond hij eronder voor water op te vangen als Puen de fontein uit elkaar haalde, maar dat zie ik nu niet echt meer gebeuren.

Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#4 Geplaatst 13 november 2015 - 20:51

Das een mooie en al direct goedgekeurd, is dat ene van 30 cm ? Lijkt me toch redelijk groot :goofy:

jacob
jacob
  • 813 berichten
  • 5 katten

#5 Geplaatst 13 november 2015 - 21:52

Ik vind ze heel mooi maar hier scheppen ze het water er uit.  Heb nu de dog-it en die is coon-safe :)

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 13 november 2015 - 22:09

Mooie fontein! Ik hoop dat hij Puenproof is :lachen:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 14 november 2015 - 08:53

Oh, wil er ook eentje :-). Zal ook eens eentje bestellen. Misschien wel voor hun kerst :-).
Maar dan heb ik iemand nodig die Duits kan, hahaha. Ben absoluut geen talenknobbel (andere talen).

wendyv123
wendyv123
  • 4.368 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 14 november 2015 - 10:05

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 14 november 2015 - 08:53, zei:

Oh, wil er ook eentje :-). Zal ook eens eentje bestellen. Misschien wel voor hun kerst :-).
Maar dan heb ik iemand nodig die Duits kan, hahaha. Ben absoluut geen talenknobbel (andere talen).

ze kunnen ook Engels hoor !

Duchess
Duchess
  • 863 berichten

#9 Geplaatst 14 november 2015 - 10:56

Prachtige fontein,zit er ook een filter in? Hier gaan de kittens erdoorheen lopen,dus heb een "gewone" fontein,maar deze staat wel mooi in het interieur.(het oog wil ook wat;)

wendyv123
wendyv123
  • 4.368 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 14 november 2015 - 12:46

Bekijk berichtDuchess, op 14 november 2015 - 10:56, zei:

Prachtige fontein,zit er ook een filter in? Hier gaan de kittens erdoorheen lopen,dus heb een "gewone" fontein,maar deze staat wel mooi in het interieur.(het oog wil ook wat;)

nee, er zit geen filter in. Als ik de fontein afwas en ververs, dan haal ik ook het pompje open. Ik ben geen voorstander van die drinkfonteintjes met filter, op deze manier is het volgens mij veel properder want die filters lossen vaak ook stukjes. Ik had voordien een Catit met filter en op de bodem lagen constant zwarte tikjes die van de filter af kwamen. Deze fontein is sneller zuiver gemaakt dan die plastic dingen.

Carowlina
Carowlina

Mooiste (half)langharige HTK/kruising 2016

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 14 november 2015 - 14:02

Mooie fontein!
Daar gaan ze nog veel drinkplezier aan hebben :)

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 14 november 2015 - 14:44

Bekijk berichtwendyv123, op 14 november 2015 - 10:05, zei:

ze kunnen ook Engels hoor !

Maar de site is in het Duits :-). Om te kiezen ed.

wendyv123
wendyv123
  • 4.368 berichten
  • 3 katten

#13 Geplaatst 14 november 2015 - 15:06

ik heb de bestelling via mail gedaan in het Engels, ondertussen 2x want de eerste was niet bestand tegen een vallende stoel  :wall:

Poeslap
Poeslap
  • 1.583 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 15 november 2015 - 06:57

Bekijk berichtZajin zei:

Das een mooie al direct goedgekeurd, is dat ene van 30 cm ? Lijkt me toch redelijk groot :goofy:

Nee, hij is iets groter, 35 cm.

Bekijk berichtjacob, op 13 november 2015 - 21:52, zei:

Ik vind ze heel mooi maar hier scheppen ze het water er uit.  Heb nu de dog-it en die is coon-safe :)

Bekijk berichtMurron, op 13 november 2015 - 22:09, zei:

Mooie fontein! Ik hoop dat hij Puenproof is :lachen:
Tja, daar heb ik geen last, van water uitscheppen. Alleen dat Puen effectief de fonteinen uit elkaar haalt en dan is ook alles nat. Hier zie ik het haar niet doen. Ik heb die bol vastgehad bij het in elkaar steken van de fontein en die weegt wel wat, en ze is geen coontje he. :d

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 14 november 2015 - 08:53, zei:

Goh, zo een talenknobbel heb ik ook niet hoor, en mij is het ook gelukt. :p Ik denk alleen niet dat je moet verwachten je fontein nog onder de kerstboom te kunnen leggen. Bij mij heeft het meer dan 2 maanden geduurd eer hij klaar was. ;)

Bekijk berichtwendyv123, op 14 november 2015 - 12:46, zei:

nee, er zit geen filter in. Als ik de fontein afwas en ververs, dan haal ik ook het pompje open. Ik ben geen voorstander van die drinkfonteintjes met filter, op deze manier is het volgens mij veel properder want die filters lossen vaak ook stukjes. Ik had voordien een Catit met filter en op de bodem lagen constant zwarte tikjes die van de filter af kwamen. Deze fontein is sneller zuiver gemaakt dan die plastic dingen.

Ik heb de Catit gehad voor de Catmate. En omdat de Catmate kapot was en ik moest wachten op de levering van de deze had ik de Catit terug gezet. Inderdaad, bah, die zwarte stukjes, echt vies.

Duchess
Duchess
  • 863 berichten

#15 Geplaatst 15 november 2015 - 13:30

Als er zwarte stukjes op de bodem liggen,dan is het filter denk ik te oud,want dat zijn volgens mij stukjes van het filter.