Spring naar inhoud

- - - - -

FACEBOOK

• Log in om te reageren
19 reacties op dit onderwerp
Féline
Féline
  • 1.922 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 16 november 2015 - 19:23

Hallo, ik wil verbiding maken met mijn Facebook account maar nu blijkt plotseling dat ik een officieel document moet downloaden om toegang te krijgen.
Heeft iemand van jullie dit ook al ondervonden aub ?
Gisteren was er geen probleem om gewoon verbinding te maken, maar nu dus wel
Alvast bedankt voor een antwoord hier !

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#2 Geplaatst 16 november 2015 - 19:25

Ik heb zo niets gekregen daarnet toen ik op Facebook ging kijken.
Geplaatste afbeelding   Geplaatste afbeelding

Machteld.
Machteld.
  • 2 katten

#3 Geplaatst 16 november 2015 - 19:37

Ik heb het nog al gehoord, maar nog niet uit België. Was te verwachten dat ze het overal zouden toepassen. Geef je schuilnaam maar op :)
Maar serieus, je moet dus kiezen: Facebook je identiteit prijsgeven aan de hand van een officieel document of geen Facebook meer. En of dat in strijd is met de een of andere wet, daar trekt Facebook zich niets van aan.

Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch

Das Vieh, es lässt mir keine Ruh, ich lock es an und greife zu.

Nein, tu mir nichts! Kann nichts dafür, ich bin doch nur ein wildes Tier.

- Die kleine Ballade vom schwarzen Schmetterling, ASP

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#4 Geplaatst 16 november 2015 - 20:02

Heb je dan geen foto's van vrienden moeten herkennen? Dat moest ik doen. Maar uiteindelijk vroegen ze me ook om een geldig bewijs (paspoort, rijbewijs, ....)
Maar dat ging voor mij te ver, en eerlijk, ik mis fb totaal niet.

Féline
Féline
  • 1.922 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 16 november 2015 - 20:07

bedankt voor jullie antwoorden. Ik gebruik Facebook om te chatten met buitenlandse kattenliefhebbers, voornamelijk Amerika, Canada, Verenigd Koninkrijk, Australië,....
grrrrrrrrr

Elma
Elma
  • 3 katten

#6 Geplaatst 16 november 2015 - 20:08

Is dat niet het gevolg van dat proces dat de privacy commissie van België tegen Facebook aanspande ? Ik denk dat als je officiële documenten moet doorsturen, je hen eigenlijk toestemming geeft om je surfgedrag op te slaan.
Ik zit niet op facebook en zal er ook nooit op zitten. Ik wil niet alles wereldwijd uitsmeren van mijn privé leven. Idem voor twitter ed. Alleen op forums kom ik en dan alleen met een nickname.

Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3 Geplaatste afbeelding
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube....11Elma02/videos

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#7 Geplaatst 16 november 2015 - 20:09

en gebruikte je je echte naam? Ik wel, en toch deed men moeilijk. Desnoods maak je een nieuw account aan he.

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#8 Geplaatst 16 november 2015 - 20:26

Nog niks over gehoord of gezien, maar ik sta wel automatisch ingelogd, mss dat dan niet gebeurt?

Féline
Féline
  • 1.922 berichten
  • 1 katten

#9 Geplaatst 16 november 2015 - 20:32

• Hey Cisca, ik sta ook automatisch ingelogd, maar nada, nougabollen.... :catcurs
  • Dag Hilleke, ik gebruik al enkele jaren een combinatie van mijn naam met de naam van 1 van mijn poezels, en dat was tot op vandaag nooit een probleem :catcurs

Xavier
Xavier
  • 443 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 16 november 2015 - 20:35

Kan je een printscreen posten met de melding?
Staat de datum/tijd van je PC in orde? Soms kan je een foutmelding krijgen dat het certificaat van een website niet geldig is doordat je systeemdatum niet valt binnen de geldigheid van het certificaat.

Geplaatste afbeelding

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#11 Geplaatst 16 november 2015 - 21:07

Bij mij heeft FB mijn account ooit gewoon verwijderd omdat ik de naam beagleboefjes gebruikte.  Er stond , verplicht omzetten naar een pagina , alle foto's en berichten worden bewaard maar toen ik terug toegang had was alles verdwenen.  Ik kon zelfs niet kiezen om mijn naam te wijzigen.

Heb dat al vaker gehoord van verschillende cattery's dat de pagina verwijderd werd of dat er alleszins problemen zijn met de naam.
Ik ben FB al langer beu.

Féline
Féline
  • 1.922 berichten
  • 1 katten

#12 Geplaatst 16 november 2015 - 21:15

Aan iedereen : weete watte, ik ga het morgen nog eens proberen. Ik heb een vermoeden dat dit het gevolg is van de aanslagen in Parijs. Per slot van zaken komen minstens 2 van die lafbekken uit België.
Allemaal hartelijk bedankt voor jullie replies !
Ik laat nog weten of het opgelost is

:catwalk2 :catwalk :catwalk2

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#13 Geplaatst 16 november 2015 - 21:19

Wat raar Féline, hopelijk is dit snel opgelost

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#14 Geplaatst 16 november 2015 - 21:22

Ik heb die nog niet gekregen, die melding.

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#15 Geplaatst 16 november 2015 - 22:19

heeft niets met die aanslagen te maken hoor, dat is wel erg vergezocht.
Je gebruikt een naam die niet de jouwe is, dat kan al een deel van t probleem zijn.

en die namen van cattery's, ... is gewoon omdat anderen dit rapporteren. Misschien heeft iemand jou ook gerapporteerd omdat het je eigen naam niet is?