Spring naar inhoud

- - - - -

Gewoon even van me afschrijven...

• Log in om te reageren
93 reacties op dit onderwerp
DORIS
DORIS
  • 7.688 berichten
  • 4 katten

#46 Geplaatst 22 november 2015 - 15:11

Volgens mij kan de da ook horen en zien als het niet gaat en dan kun je nog naar Merelbeke.Veel is er niet aan te doen.Ik probeer alle stress te vermijden.Tot nu gaat het en ik denk dat Flair niet van zijn hart gaat sterven maar wel van de nieren.Daar is hij wel voor behandeld.Je kunt ook geen wonderen verwachten.Flair is dik 15 jaar.Het zal heel moeilijk zijn als het zo ver is.Ik denk er liever niet aan.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

lilymaya
lilymaya
  • 7.325 berichten

#47 Geplaatst 22 november 2015 - 15:21

Bekijk berichtDORIS, op 22 november 2015 - 15:11, zei:

Volgens mij kan de da ook horen en zien als het niet gaat en dan kun je nog naar Merelbeke.Veel is er niet aan te doen.Ik probeer alle stress te vermijden.Tot nu gaat het en ik denk dat Flair niet van zijn hart gaat sterven maar wel van de nieren.Daar is hij wel voor behandeld.Je kunt ook geen wonderen verwachten.Flair is dik 15 jaar.Het zal heel moeilijk zijn als het zo ver is.Ik denk er liever niet aan.
zoveel mogelijk van  genieten :)

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#48 Geplaatst 22 november 2015 - 21:30

Bekijk berichtDORIS, op 22 november 2015 - 10:35, zei:

Heel juist.Ik kom al 7 jaren met een "klein hartje" thuis.In het begin twijfelde ik altijd.Zal ik naar Merelbeke gaan of niet.Ik heb besloten hem die rit te besparen want er is toch niets aan te doen en de stress is enorm.Mijn da zal wel zeggen wanneer hij iets abnormaals ziet of hoort.Flair is 15 sinds mei en heeft nog andere aandoeningen.Ik ga hem niet opzadelen met 6 uur op een dag in de bench in de auto te zitten.Natuurlijk krijg ik een hoop kritiek van sommige.Dan is het maar zo.Ik weet dat hij het allergelukkigste is in zijn eigen omgeving.Hij is mijn kat en niemand kan zeggen dat ik er niet alles zou voor doen.Maar gaan testen als het niet nodig is,nooit!Er wordt niet mee gefokt.
Dan is het toch maar puur om kritiek te geven als mensen zo reageren. Zou je het wel doen, geven ze waarschijnlijk kritiek op iets anders :roll:
Lijkt me logisch dat je hem die stress liever bespaart.

Zal het morgen eens vragen van dat product. 'k Heb het terug gevonden op de website van Newpharma, dan is het in de apotheek ook beschik- of bestelbaar.

Bewerkt door HelpLuckyvinden, 22 november 2015 - 21:32.

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#49 Geplaatst 22 november 2015 - 21:37

We merken, zowel bij Luna als bij Moon, iets van verbetering in de stoelgang.
Gisterenavond en deze middag is Luna zelfs uit haar kattenbak gekomen zonder iets aan haar staart :cheer:
Deze avond was het weer iets minder vast maar als de darmflora verstoord is zal dat ook niet op een paar dagen tijd terug in evenwicht zijn.

Bewerkt door HelpLuckyvinden, 22 november 2015 - 21:37.

Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#50 Geplaatst 22 november 2015 - 21:58

Dat zal al een hele opluchting zijn, het geeft iig toch weer wat nieuwe hoop en energie, hopelijk is dat het begin van het einde van de ellende :thumb:

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#51 Geplaatst 22 november 2015 - 22:23

Bekijk berichtHelpLuckyvinden, op 22 november 2015 - 21:37, zei:

We merken, zowel bij Luna als bij Moon, iets van verbetering in de stoelgang.
Gisterenavond en deze middag is Luna zelfs uit haar kattenbak gekomen zonder iets aan haar staart :cheer:
Deze avond was het weer iets minder vast maar als de darmflora verstoord is zal dat ook niet op een paar dagen tijd terug in evenwicht zijn.

Jaa,dat is al goed nieuws! Jullie zijn op de goede weg! :eDance:

DORIS
DORIS
  • 7.688 berichten
  • 4 katten

#52 Geplaatst 23 november 2015 - 05:38

Hopelijk gaat het de goede kant op.Die platte stoelgang is erg voor jou en voor de kat.De hele dag er achter lopen met doekjes en dweil is geen lachertje.

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#53 Geplaatst 23 november 2015 - 23:53

Het toiletbezoek van Luna heeft vandaag lang op zich laten wachten.
We waren wel blij dat ze deze namiddag niet moest gaan en alles proper was bij het thuiskomen, maar deze avond was het weer "gemengd" qua structuur en staartje, billetje zelf 1 pootje vuil.
Pootje komt waarschijnlijk door het graven, billetjes worden vuil van haar staartje die er tegen komt.
Denk toch wel dat Luna haar staartje anders houdt na het toiletbezoek door dat deel die geamputeerd werd.

Moon haar stoelgang is ook (nog) niet zoals het moet (deze morgen) maar gelukkig nooit vuil.

Probiotica zal voor morgen zijn ; er werd fortiflora voor honden geleverd ipv voor katten.

Cisca
Cisca
  • 13.508 berichten

#54 Geplaatst 24 november 2015 - 09:04

Hoop zo dat de probiotica gaat helpen.

Ik ben helaas met de flagyl niet geholpen. Heavenly blijft gewoon diarree houden. Da was er al bang voor omdat we gewoon echt al alles geprobeerd en getest hadden.
Dus helaas hier voor me schatje, want zal voor haar ook niet fijn zijn al merk ik niet echt dat ze er last van heeft, ze speelt en is gewoon echt een kat, maar lijkt me toch niet fijn.

DORIS
DORIS
  • 7.688 berichten
  • 4 katten

#55 Geplaatst 24 november 2015 - 09:20

Is soms heel moeilijk om de juiste medicatie te vinden.Er zijn katjes met gewoon fragiele darmen.

Bewerkt door DORIS, 24 november 2015 - 09:20.

Cisca
Cisca
  • 13.508 berichten

#56 Geplaatst 24 november 2015 - 09:49

Ja idd Doris, maar heb het toch nog eens geprobeerd he ;)

DORIS
DORIS
  • 7.688 berichten
  • 4 katten

#57 Geplaatst 24 november 2015 - 09:55

Je kunt niet meer doen.Gelukkig ziet ze er niet te veel van af.

lilymaya
lilymaya
  • 7.325 berichten

#58 Geplaatst 24 november 2015 - 09:57

Bekijk berichtCisca, op 24 november 2015 - 09:04, zei:

Hoop zo dat de probiotica gaat helpen.

Ik ben helaas met de flagyl niet geholpen. Heavenly blijft gewoon diarree houden. Da was er al bang voor omdat we gewoon echt al alles geprobeerd en getest hadden.
Dus helaas hier voor me schatje, want zal voor haar ook niet fijn zijn al merk ik niet echt dat ze er last van heeft, ze speelt en is gewoon echt een kat, maar lijkt me toch niet fijn.

Heb je al kvv gebrobeerd?

Cisca
Cisca
  • 13.508 berichten

#59 Geplaatst 24 november 2015 - 09:59

Ja ook al, heeft ze lange tijd gekregen maar ook dit gaf geen verbetering helaas.
Heb haar maand of 8 alleen in onze slaapkamer gezet omdat er andere katjes dit niet wilden eten en ik dus brokjes moest zetten.
En omdat ook dit geen verbetering gaf weer terug in de groep.

lilymaya
lilymaya
  • 7.325 berichten

#60 Geplaatst 24 november 2015 - 10:06

Spijtig, bij mijn  katten hielp het wel :)
Heeft ze het dan al altijd gehad?