Spring naar inhoud


- - - - -

Groupon artikel retour zenden


  • Log in om te reageren
16 reacties op dit onderwerp
Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
    • Locatie: O-L-V-Waver
  • 3 katten
OFFLINE

#1 Geplaatst 18 november 2015 - 12:28

Hoi,
Begin oktober kocht ik via groupon een jas.
Deze werd heel snel geleverd. Maar het was totaal niet de jas die op de afbeelding stond.
Ik belde groupon (wat moeilijk om een nummer te vinden om hen te contacteren!) en werd doorverwezen naar het bedrijf die de jas aanbood.
Eerst ging het contact zeer vlug. Ze vroegen mijn adres en zouden het juiste product opsturen.
Ik vroeg wat er nu exact ging gebeuren (wat met de jas die ik heb) en nooit nog antwoord gekregen.
Ik hoopte dat ze de jas hadden opgestuurd, maar nog niets ontvangen.
Dus ik antwoord op de laatste mail, maar geen antwoord.
Ik stuur een nieuwe via de website van Uniquely Zero, maar niks hé...

Ik belde gisteren groupon om het probleem uit te leggen.
Ik kon de jas retourneren naar een adres in Destelbergen. (Euhm, waarom kon dat er voor dan niet???)
Als ik het bewijs van verzending kan voorleggen, krijg ik mijn geld terug.

Maar nu lees ik op verscheidene sites dat veel mensen gewoonweg geen geld hebben terug gekregen.
Ik weet dus niet goed wat ik nu aan moet vangen.
De jas houden en verkopen (met verlies wellicht) of toch retour sturen naar dat adres?

Meningen/ervaringen?


Grtjs
Caro

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
    • Locatie: Kempen
  • 4 katten
OFFLINE

#2 Geplaatst 18 november 2015 - 12:56

Geen idee eigenlijk. Net om deze reden koop ik geen kledij via Groupon. Zou ook niet weten hoe en wat. Hoop dat je snel verder geholpen bent!

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten
    • Locatie: Mol
OFFLINE

#3 Geplaatst 18 november 2015 - 14:12

Nooit zelf iets gekocht via groupon, maar wel al veel vervelende dingen gehoord ermee.
Bonnen die voor uitjes werden gekocht en dan ineens niet meer gebruikt konden worden oa


Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
    • Locatie: O-L-V-Waver
  • 3 katten
OFFLINE

#4 Geplaatst 18 november 2015 - 14:17

Ik heb al wel meerdere dingen op Groupon gekocht en nooit problemen mee gehad.
Maar als je iets moet terugzenden, dat blijkt een serieus probleem te zijn.

Ik weet dus niet goed wat ik moet doen.
Ik las ook bij iemand die een andere klacht had dat er een speciaal formulier moest ingevuld worden etc etc, maar dat is tegen mij niet gezegd.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten
OFFLINE

#5 Geplaatst 19 november 2015 - 17:04

Groupon is dikke afzetterij. Zijn heel veel klachten over.

lilymaya
lilymaya
  • 8.021 berichten
OFFLINE

#6 Geplaatst 19 november 2015 - 17:05

Heb ik ook al gehoord :onzeker:

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
    • Locatie: O-L-V-Waver
  • 3 katten
OFFLINE

#7 Geplaatst 19 november 2015 - 17:14

Ik denk dat ik het product gewoon ga verder verkopen.
Beter wat verlies dan helemaal niets.

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.915 berichten
    • Locatie: Antwerpen
  • 5 katten
OFFLINE

#8 Geplaatst 19 november 2015 - 17:28

Bekijk berichtcatherine, op 19 november 2015 - 17:04, zei:

Groupon is dikke afzetterij. Zijn heel veel klachten over.

En meer dan de helft daarvan zijn klachten van mensen die het nalaten de voorwaarden van hun aankoop te lezen...


catherine
catherine
  • 40.162 berichten
OFFLINE

#9 Geplaatst 20 november 2015 - 13:09

Bekijk berichtThundernimf, op 19 november 2015 - 17:28, zei:



En meer dan de helft daarvan zijn klachten van mensen die het nalaten de voorwaarden van hun aankoop te lezen...

En ook dat ze artikel sturen dat verre gelijkt op het aangeboden artikel.


liange
liange
  • 2.395 berichten
    • Locatie: gentbrugge
  • 3 katten
OFFLINE

#10 Geplaatst 20 november 2015 - 16:07

Wij hebben bij Groupon een oplaadbare robotstofzuiger gekocht na 6 maand ging hij niet meer en hebben hem terug gestuurd zonder enig probleem en geld terug gekregen .

Zo een 18 maanden geleden  hebben we een laptop van 17  inch gekocht voor onze dochter en na een 15 maand ging hij niet meer aan . Hebben na veel vijven en zessen een goed mailadres  gevonden  en we mochten hem naar een PDP punt brengen en die gingen ze daar ophalen . Na 3 dagen mail gekregen dat hij opgehaald was . Na een 3 tal weken kregen we mail wat er aan de hand was en dat ze hem in garantie gingen maken (nieuw moederbord ) De omlijsting van de laptop was ook stuk en die moesten we wel betalen kwam op 32 euro . Omdat dit geen garantie was . Wij wisten niet dat de omlijsting stuk was maar hebben geantwoord dat we de 32 euro gingen betalen en ze dus alles mochten maken .  Nu zo een 2 weken geleden kregen we mail dat de Laptop onderweg was . Dag nadien de bel gaat en daar was de laptop gebracht door PDP . Met nog een mooie verassing cd's met photoshop programma en cd met laatste windows op voor het lange wachten . Maar eerlijk gezegd wij vonden niet dat we lang moesten wachten hadden het heel wat langer verwacht .

Dus ik moet eerlijk zeggen wij hebben geen probleem met Groupon tot nu toe ...

Bewerkt door liange, 20 november 2015 - 16:11.


Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
    • Locatie: O-L-V-Waver
  • 3 katten
OFFLINE

#11 Geplaatst 20 november 2015 - 19:11

Ik durf die jas echt ni terugsturen hé.

Vind het raar. Moet enkel het bewijsje van de post opsturen en ik zou mijn geld terug krijgen.

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
    • Locatie: O-L-V-Waver
  • 3 katten
OFFLINE

#12 Geplaatst 27 november 2015 - 10:29

Heb woensdag het artikel retour gestuurd en het bewijsje doorgestuurd.
Heb ook gevraagd hoe de terugbetaling gaat verlopen en natuurlijk geen antwoord meer... :wall:


catherine
catherine
  • 40.162 berichten
OFFLINE

#13 Geplaatst 27 november 2015 - 18:28

Heb je een kopietje ervan gemaakt ten minste?

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
    • Locatie: O-L-V-Waver
  • 3 katten
OFFLINE

#14 Geplaatst 29 november 2015 - 11:01

Uiteraard.
Ik heb alle mails nog en de mail waarin ik het retourbewijs heb doorgestuurd heb ik mezelf in CC gezet.

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
    • Locatie: O-L-V-Waver
  • 3 katten
OFFLINE

#15 Geplaatst 05 december 2015 - 15:39

Alé vooruit, goed nieuws.
Het geld is via Visa terug gestort :)