Spring naar inhoud

- - - - -

Nieuws van het KS team

• Log in om te reageren
27 reacties op dit onderwerp
Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#1 Geplaatst 18 november 2015 - 17:16

Hallo Allemaal!

Even een berichtje van het team dat achter de schermen volop bezig is met het allerleukste forum dat er is.
Om even te laten weten waarom we misschien op het forum zelf een beetje minder zichtbaar zijn. Ongemerkt kruipt er toch flink wat tijd in dit soort dingen. We steken onze tijd en energie (en onze centjes, dat ook ;) ) met liefde in KS. En dat willen we weer zichtbaar maken.

Na alles wat er afgelopen jaar gebeurd is (wat we allemaal liever snel willen vergeten) zijn we druk doende om KS weer meer te doen opleven. Onze hersens zijn continue in beweging, ook 's nachts, om leuke dingen te bedenken om jullie eens extra te verwennen. Gewoon, omdat we blij zijn dat jullie KS nog steeds steunen.

We hebben wat dingen bedacht, zoals bijvoorbeeld weer een wedstrijdje. Niet alles is uitvoerbaar, maar wij denken dat we een goede start kunnen maken. Wij vinden het alvast leuk, en we hopen dat jullie het ook erg leuk gaan vinden.

Hebben jullie nog ideeen die we mee kunnen nemen in onze brainstormsessies? Laat het dan even weten! Dat mag hier in dit topic, maar uiteraard ook per pb naar een van ons.

Groetjes van het KS team
Cisca, Ginnie, Hilleke, Evyke81 en Murron.

Bewerkt door Cisca, 20 november 2015 - 11:31.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 20 november 2015 - 18:16

:dancer:

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 20 november 2015 - 18:18

Sssspannend  :eDance:

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#4 Geplaatst 20 november 2015 - 19:13

Murron, je zit zelf in het team, jij weet al alles, hoe spannend kan dat nog zijn? ;)

Goh, voor mij is het belangrijkste het forum te hebben, een plek waar niemand met de ogen gaat draaien als je het weeeer eens over je kat hebt. Wat er extra bijkomt is leuk, maar voor mij niet het belangrijkste :)
Geplaatste afbeelding   Geplaatste afbeelding

lilymaya
lilymaya
  • 8.020 berichten

#5 Geplaatst 20 november 2015 - 19:25

Bekijk berichtBlackScorpion, op 20 november 2015 - 19:13, zei:

Murron, je zit zelf in het team, jij weet al alles, hoe spannend kan dat nog zijn? ;)

Goh, voor mij is het belangrijkste het forum te hebben, een plek waar niemand met de ogen gaat draaien als je het weeeer eens over je kat hebt. Wat er extra bijkomt is leuk, maar voor mij niet het belangrijkste :)
+1

#6 Geplaatst 20 november 2015 - 19:47

Bekijk berichtBlackScorpion, op 20 november 2015 - 19:13, zei:

+ 2.

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 20 november 2015 - 21:16

Ik vind het een tof forum,met of zonder spelletjes.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#8 Geplaatst 20 november 2015 - 23:24

fijn dat jullie het zo leuk vinden op KS, maar wij van onze kant vinden dat we toch moeten proberen af en toe iets kunnen terug te doen voor de trouwe leden, en ook natuurlijk voor de nieuwe leden die er de laatste maanden zijn bijgekomen.
Gewoon een extra'tje. We weten dat het niet moet, maar ik denk dat het wel leuk meegenomen is toch? ;)

Bewerkt door hilleke, 20 november 2015 - 23:24.

Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#9 Geplaatst 20 november 2015 - 23:40

't Is zoals de anderen al zeggen, fijn om erbij te zijn, maar het is wel leuk dat jullie dat willen doen, dus idd Murron, sssspppaaaannneenndd  :hoi: :hoi: :hoi:

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#10 Geplaatst 23 november 2015 - 08:45

We zijn blij om te lezen dat jullie hier graag vertoeven.
Maar iets extras doen naar de leden toe is een kleine moeite.

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#11 Geplaatst 04 december 2015 - 13:35

Bekijk berichtDORIS, op 20 november 2015 - 21:16, zei:

Ik vind het een tof forum,met of zonder spelletjes.
Awel ikke ook....Ik ben verslaafd aan dit forum. :gek:   Jullie gaan het gewoon nog erger maken nu, met al die spannende dingen op komst :lachen: :lachen:
Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    
  LOVE STARTS WITH A WET NOSE, AND ENDS WITH A TAIL

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#12 Geplaatst 04 december 2015 - 13:38

Dat is ook de bedoeling Ina ;)

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#13 Geplaatst 04 december 2015 - 14:05

Bekijk berichtCisca, op 04 december 2015 - 13:38, zei:

Dat is ook de bedoeling Ina ;)

Seeeeeeeeg :p :p

Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    
  LOVE STARTS WITH A WET NOSE, AND ENDS WITH A TAIL

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#14 Geplaatst 04 december 2015 - 15:50

:lachen: :lachen: :lachen:

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 04 december 2015 - 16:24

Bekijk berichtInavanthielen, op 04 december 2015 - 14:05, zei: