Spring naar inhoud

- - - - -

Kerstmenu

• Log in om te reageren
97 reacties op dit onderwerp
Steffie_G
Steffie_G
  • 13.830 berichten
  • 2 katten

#91 Geplaatst 24 december 2015 - 18:12

Lekker Armani! Da's zo een klassieker die iedereen wel lust.
Hier is het straks sushi en/of pizza (ik heb pizza's in huis gehaald en m'n broer neemt sushi van't werk mee)

En morgenvroeg aan het notenbrood beginnen, ben reuzebenieuwd
Geplaatste afbeelding

Armani
Armani
  • 14.245 berichten
  • 1 katten

#92 Geplaatst 24 december 2015 - 19:15

Bekijk berichtSteffie_G, op 24 december 2015 - 18:12, zei:

Lekker Armani! Da's zo een klassieker die iedereen wel lust.
ja, en snel klaar want het was voor mij een volledige werkdag.

De cocktail is al op :lachen: en nu kijken we naar het nieuws (ik heb vandaag geen volk, enkel gezin)
straks ga ik coquilles bakken

smakelijk iedereen

Bewerkt door Armani, 24 december 2015 - 19:15.

lathyrus
lathyrus
  • 4 katten

#93 Geplaatst 24 december 2015 - 20:46

Bekijk berichtArmani, op 24 december 2015 - 19:15, zei:

ja, en snel klaar want het was voor mij een volledige werkdag.

De cocktail is al op :lachen: en nu kijken we naar het nieuws (ik heb vandaag geen volk, enkel gezin)
straks ga ik coquilles bakken

smakelijk iedereen

Zeg, doe daar ne keer de groetjes aan je dochter van mij en onze yoshi
Geplaatste afbeelding

Armani
Armani
  • 14.245 berichten
  • 1 katten

#94 Geplaatst 24 december 2015 - 20:55

Bekijk berichtlathyrus, op 24 december 2015 - 20:46, zei:

Zeg, doe daar ne keer de groetjes aan je dochter van mij en onze yoshi
gedaan!
Ja...ze was wel zot van Yoshi hé :lachen:
Ze weet het nog zun ;)

Steffie_G
Steffie_G
  • 13.830 berichten
  • 2 katten

#95 Geplaatst 26 december 2015 - 11:50

Het notenbrood is echt goed gelukt, alleen wat te kruimelig, dus mss de volgende keer iets meer olie gebruiken.
De foie gras heeft niemand door gehad dat faux gras was, mijn vader was er heilig van overtuigd dat het gewoon smeerpate was.
En het notenbrood kon niet anders dan gehakt zijn.
Hij was er echt heilig van overtuigd dat het vlees was, toen ik achteraf dan zei was het was zei hij zo 'ik had dat direct gezien dat dat vegetarisch was en geen vlees' :lachen:
Maar ze vonden het allemaal wel lekker, alleen was het echt droog dus ik had er beter een sausje bij gegeven. Maar ik heb nog genoeg over voordeze avond dus ik ga er toch wat saus bij doen, zal beter smaken dan.
DUs dit komt echt vaker op de menu.
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.231 berichten
  • 3 katten

#96 Geplaatst 26 december 2015 - 11:52

Bekijk berichtSteffie_G, op 26 december 2015 - 11:50, zei:

Het notenbrood is echt goed gelukt, alleen wat te kruimelig, dus mss de volgende keer iets meer olie gebruiken.
De foie gras heeft niemand door gehad dat faux gras was, mijn vader was er heilig van overtuigd dat het gewoon smeerpate was.
Hij was er echt heilig van overtuigd dat het vlees was, toen ik achteraf dan zei was het was zei hij zo 'ik had dat direct gezien dat dat vegetarisch was en geen vlees' :lachen:
Maar ze vonden het allemaal wel lekker, alleen was het echt droog dus ik had er beter een sausje bij gegeven. Maar ik heb nog genoeg over voordeze avond dus ik ga er toch wat saus bij doen, zal beter smaken dan.

:duim: Zo zie je hoe snel je ze om de tuin kan leiden he :d
Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 13.830 berichten
  • 2 katten

#97 Geplaatst 26 december 2015 - 12:13

Hier dus een foto van het notenbrood. Foto staat wel ondersteboven, maar krijg hem op de tablet niet omgedraaid.

20151225_191827.jpg

Bewerkt door Steffie_G, 26 december 2015 - 12:15.

Geplaatste afbeelding

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#98 Geplaatst 27 december 2015 - 14:00

Bekijk berichtSteffie_G, op 26 december 2015 - 11:50, zei:

Mijn schoonmoeder heeft ook een nut roast gemaakt voor kerstdag voor mij, en dat was super lekker. Ze heeft het recept van Jamie Oliver gebruikt, hij serveert er pikante salsa bij. Anders was het inderdaad misschien wat eentoniger.
En als voorgerecht had ze carpaccio van rode biet met dressing, rozijntjes en rucola  :kwijl:  :cle