Spring naar inhoud

- - - - -

Kerstboom 2015

• Log in om te reageren
71 reacties op dit onderwerp
Cisca
Cisca
  • 13.508 berichten

#16 Geplaatst 07 december 2015 - 08:05

Moet er nog aan beginnen..................... Al staat er buiten op het garage dak wel al enige versiering dankzij de jongste zoon. Die bleeg maar zagen om al op te zetten.
Dus vorige week eindelijk hem laten gaan ;)

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 9.010 berichten
  • 1 katten

#17 Geplaatst 07 december 2015 - 08:28

Hier gaat wel een boom komen, zoals elk jaar (wel nep), maar dat is voor binnen een weekje :)
Geplaatste afbeelding

Seabert
Seabert
  • 4.751 berichten

#18 Geplaatst 07 december 2015 - 09:17

hier moet ook nog één komen, maar welke.... Ben er nog niet uit.

We hebben zo een héél groot plastieken geval. Maar dat is dus groot.... En de eerste paar dagen vind ik dat dan wel tof maar na een week staat dat geval gigantisch in mijne weg :louche: .
Dus, ik wil iets kleiners. Ik heb al veel gezocht maar nog geen gevonden naar mijn goesting.
Een echte is ook wel mooi, maar ja, waar blijf je daar dan mee achteraf?

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

lilymaya
lilymaya
  • 7.325 berichten

#19 Geplaatst 07 december 2015 - 10:24

Bekijk berichtSeabert, op 07 december 2015 - 09:17, zei:

hier moet ook nog één komen, maar welke.... Ben er nog niet uit.

We hebben zo een héél groot plastieken geval. Maar dat is dus groot.... En de eerste paar dagen vind ik dat dan wel tof maar na een week staat dat geval gigantisch in mijne weg :louche: .
Dus, ik wil iets kleiners. Ik heb al veel gezocht maar nog geen gevonden naar mijn goesting.
Een echte is ook wel mooi, maar ja, waar blijf je daar dan mee achteraf?

Ik weet nier van welke streek jij bent, maar hier komen ze die ophalen in januari en ook nog in februari dacht ik

Steffie_G
Steffie_G
  • 14.034 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 07 december 2015 - 10:43

Kun je daar ook niet mee naar het containerpark gaan?
Of is er in de buurt geen kerstboomverbranding?
Geplaatste afbeelding

Kaprice
Kaprice

Grootste luiaard 2016

• 4.329 berichten
  • 3 katten

#21 Geplaatst 07 december 2015 - 10:59

In t containerpark bij het snoeiafval.
De stad komt hier de kerstbomen de week na driekoningen ophalen om een kerstboomverbranding te doen op t stand met jenever en sprotjes op de bbq. Staat zelfs op de jaarlijkse afval-ophaalkalender.

Seabert
Seabert
  • 4.751 berichten

#22 Geplaatst 07 december 2015 - 12:23

Ja, er zijn hier wel verbrandingen, maar ergens vind ik dat dan zielig voor die boompjes....
Ze mogen 3 weken binnen, mooie slingers en ballen en dan huppekee.... Op de brandstapel :cry: .

Ik heb al een paar keer een echte boom gehad maar dan zorgde ik ervoor dat die familie/vrienden/kennissen in de tuin kon gaan staan.

Maar voor dit jaar ben ik dus nog zoekende...

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Jefke_Lientje
Jefke_Lientje

Mooiste kortharige raskat 2016

• 1.060 berichten
  • 17 katten

#23 Geplaatst 07 december 2015 - 15:09

Bekijk berichtcatherine, op 07 december 2015 - 00:04, zei:

Hier staat de kerstboom en mijn mini dorp ook.
Schouw is versierd en moet zeggen de bende blijft er elk jaar goed vanaf.

Lientje vind je dat niet gevaarlijk lichtjes zetten aan de klim krabpaal... wat als draad door steken?

Ze klimmen er niet op met de lichtjes eraan :d
Ze kijken alleen wat vreemd :p

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.838 berichten
  • 4 katten

#24 Geplaatst 07 december 2015 - 17:47

Bekijk berichtcatherine, op 07 december 2015 - 00:04, zei:

Hier staat de kerstboom en mijn mini dorp ook.
Schouw is versierd en moet zeggen de bende blijft er elk jaar goed vanaf.

Lientje vind je dat niet gevaarlijk lichtjes zetten aan de klim krabpaal... wat als draad door steken?

Geen foto's? 8)

Oke, ik bijt de spits af. De boom staat er nu zo bij. Onderaan moet hij nog helemaal aangekleed worden en kan zijn dat de inhoud van de boom nog wel veranderd. Ik kan dat niet in 1 keer....

Oei, de takjes hangen wat... ja, ik dacht er gisteren aan dat ik hem ook water moet geven... oeps...

Bijgevoegde thumbnails

• kerstboom (1).JPG
  • kerstboom (2).JPG
  • kerstboom (3).JPG
  • kerstboom (4).JPG
  • kerstboom (5).JPG

Féline
Féline
  • 1.379 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 07 december 2015 - 19:12

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 07 december 2015 - 17:47, zei:

Geen foto's? 8)

Oke, ik bijt de spits af. De boom staat er nu zo bij. Onderaan moet hij nog helemaal aangekleed worden en kan zijn dat de inhoud van de boom nog wel veranderd. Ik kan dat niet in 1 keer....

Oei, de takjes hangen wat... ja, ik dacht er gisteren aan dat ik hem ook water moet geven... oeps...
Amai Dolfje dat is een mooie boom ! Blijven de poezels eruit ?

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#26 Geplaatst 07 december 2015 - 19:22

Dit is de onzeWP_20151130_22_32_40_Pro.jpg

WP_20151130_22_32_50_Pro.jpg

WP_20151130_22_33_20_Pro.jpg

Het is er één van plastic. Ik hield mijn hart vast want vorig jaar, hun eerste kerst, vonden ze die boom natuurlijk héél interessant. Ik heb hem dan ook dikwijls mogen "herdecoreren". Het zijn takken die je er moet inklikken. Ze klommen erin, sprongen eruit en hup, een deel takken die dan los in de boom hingen en ik mocht dan gaan uitvissen waar ik die weer mocht gaan bevestigen.
De boom staat nu een week, en de eerste dagen bleven ze er wonderwel van af. Tot vorige vrijdag... Daarnet opnieuw, we zijn in de keuken, horen lawaai en jawel hoor, 't was weer van dat. Altijd maar weer lichtjes en ballen herschikken, leuk is anders.
Maar ik hou van kerst, en een boom wil ik echt niet missen.

Armani
Armani
  • 14.496 berichten
  • 1 katten

#27 Geplaatst 07 december 2015 - 19:25

:dancer:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.838 berichten
  • 4 katten

#28 Geplaatst 07 december 2015 - 19:32

Bekijk berichtFéline, op 07 december 2015 - 19:12, zei:

Amai Dolfje dat is een mooie boom ! Blijven de poezels eruit ?

Dank je :) . Ja hoor, zij blijven van al mijn versieringen af. Laat hem wel altijd eerst 2 dagen zonder versieringen staan. Het enige altijd spannend is, is de hal beneden. Daar werk ik met natuurlijke materialen (bv. van die kokossnippers (denk toch dat het zo heet) ) en dat vindt Snoes altijd interessant om op te plassen :o .

Bekijk berichtjuleken, op 07 december 2015 - 19:22, zei:

Dit is de onzeBijlage WP_20151130_22_32_40_Pro.jpg

Bijlage WP_20151130_22_32_50_Pro.jpg

Bijlage WP_20151130_22_33_20_Pro.jpg

Het is er één van plastic. Ik hield mijn hart vast want vorig jaar, hun eerste kerst, vonden ze die boom natuurlijk héél interessant. Ik heb hem dan ook dikwijls mogen "herdecoreren". Het zijn takken die je er moet inklikken. Ze klommen erin, sprongen eruit en hup, een deel takken die dan los in de boom hingen en ik mocht dan gaan uitvissen waar ik die weer mocht gaan bevestigen.
De boom staat nu een week, en de eerste dagen bleven ze er wonderwel van af. Tot vorige vrijdag... Daarnet opnieuw, we zijn in de keuken, horen lawaai en jawel hoor, 't was weer van dat. Altijd maar weer lichtjes en ballen herschikken, leuk is anders.
Maar ik hou van kerst, en een boom wil ik echt niet missen.

Grrr...stomme 'quote' 4de keer - goede keer

Ik kan ook niet zonder boom. Heerlijk vind ik dat!!

Poeslap
Poeslap
  • 1.615 berichten
  • 2 katten

#29 Geplaatst 07 december 2015 - 19:58

Hier zetten we sinds enkele jaren geen kerstboom meer (en dat was toen sowieso ook altijd een nepboom). Het enige wat we uithalen is een spiraal met nepnaalden die al volledig versierd is. Als we hem uithalen zal ik eens kijken voor een foto te maken.

Goh, ik vraag me af of we dit jaar wel plaats gaan vinden voor dat ding te zetten.  :catscratchhead

Audrey
Audrey
  • 2.948 berichten
  • 4 katten

#30 Geplaatst 07 december 2015 - 20:09

Mijne staat er ook... Eens benieuwd hoe lang rechtop met 5kastaars :p 4 met 4 pootjes en 1 op 2 pootjes :p

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_20151207_200816410.jpg

Geplaatste afbeelding