Spring naar inhoud

- - - - -

Dringende oproep

Dringende oproep

• Log in om te reageren
19 reacties op dit onderwerp
*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#16 Geplaatst 11 december 2015 - 13:53

Al langs de politie geweest met die vraag ?  Dat zij het overlijden gaan melden ?

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#17 Geplaatst 11 december 2015 - 17:35

Als je naam en geboortedatum hebt kunnen ze dit in het rijksregister terugvinden. Op een gemeentehuis kunnen ze dat, maar ze zullen dit niet zomaar voor iedereen mogen doen. Een notaris en of advocaat kan dit zeker laten opzoeken.
Behalve als die persoon van ambtswege is geschrapt, dan is er geen adres gekend.
Dus de vraag is of al iemand het rijksregister heeft geraadpleegd?

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#18 Geplaatst 11 december 2015 - 19:18

Mss wouden die wel vd aardbodem verdwijnen. Niet iedereen wil terug gevonden worden.

meitepeit
meitepeit
  • 1.710 berichten
  • 1 katten

#19 Geplaatst 12 december 2015 - 10:13

Zou kunnen, maar het is triest

Elma
Elma
  • 3 katten

#20 Geplaatst 12 december 2015 - 16:50

In het Rijksregister kan je werkelijk iedereen terug vinden. Ik heb er vroeger op "Kijk- en Luistergeld" nog mee gewerkt. Elk gemeentebestuur heeft er toegang toe, maar mag de gegevens niet zomaar doorgeven (wel aan gemandateerd Notaris). Naam, voornaam en geboortedatum zijn voldoende. Ook overleden personen vindt je erin terug. Laat de Notaris dus best zijn werk doen, hij wordt er voor betaald.

Bewerkt door Elma, 12 december 2015 - 16:50.

Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3 Geplaatste afbeelding
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube....11Elma02/videos