Spring naar inhoud

- - - - -

Vraagje

• Log in om te reageren
78 reacties op dit onderwerp
*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#76 Geplaatst 16 december 2015 - 01:37

Oh sphynxen en kattenbakvulling, dat is een drama hier.  Het hele huis zit onder.  Heb al vanalles geprobeerd maar ik blijf toch bij het hele fijne grit met babypoedergeur.  Maar je kan echt zien waar ze gezeten hebben, hangt tot bovenaan in de krabpalen, in bed, allover de vloer.  We hebben overal matjes voor liggen die veel tegenhouden maar bijlange niet alles.  Ik zie dat vaak als ze uit de kattenbak komen, dat plakt aan hun voetjes en dan schudden ze het van hun pootjes en vliegt het alle kanten op.
Dat had ik met mijn htk's niet.  Ik heb gelukkig zo'n steelstofzuiger, dat is wel handig om even snel wat op te zuigen.

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#77 Geplaatst 16 december 2015 - 09:01

Stomme autocorrect, ik bedoelde 'een plasje doet'. Bij ons valt dat grind in huis goed mee, maar wij hebben een Dirty Cat Mat voor de bak liggen. Die houdt enorm veel tegen.
Geplaatste afbeelding   Geplaatste afbeelding

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 5.107 berichten
  • 2 katten

#78 Geplaatst 16 december 2015 - 12:28

Bekijk berichtBlackScorpion, op 16 december 2015 - 09:01, zei:

Stomme autocorrect, ik bedoelde 'een plasje doet'. Bij ons valt dat grind in huis goed mee, maar wij hebben een Dirty Cat Mat voor de bak liggen. Die houdt enorm veel tegen.
Ach vandaar :lachen:

Bekijk bericht*bonnie*, op 16 december 2015 - 01:31, zei:

Weet je al iets meer over dat onderzoek ?
Nope, geen idee hoe lang het duurt met die kweek.
Als we vandaag niets horen, morgen zelf eens bellen.

Bekijk bericht*bonnie*, op 16 december 2015 - 01:37, zei:

Dat had ik met mijn htk's niet.  Ik heb gelukkig zo'n steelstofzuiger, dat is wel handig om even snel wat op te zuigen.
Wij wel met ons Moon'tje in het begin
Nu gaat ze ook veel buiten maar de keren dat ze binnen de bak gebruikt gaat het er minder heftig aan toe.

Bekijk bericht*bonnie*, op 16 december 2015 - 01:37, zei:

Oh sphynxen en kattenbakvulling, dat is een drama hier.  Het hele huis zit onder.  Heb al vanalles geprobeerd maar ik blijf toch bij het hele fijne grit met babypoedergeur.  Maar je kan echt zien waar ze gezeten hebben, hangt tot bovenaan in de krabpalen, in bed, allover de vloer.  We hebben overal matjes voor liggen die veel tegenhouden maar bijlange niet alles.  Ik zie dat vaak als ze uit de kattenbak komen, dat plakt aan hun voetjes en dan schudden ze het van hun pootjes en vliegt het alle kanten op.

Wij zijn overgestapt naar deze vulling : http://www.zooplus.n...o/nuggies/59434
Ik dacht dat het al verbeterd was voordat we veranderden, ben hier ook niet zo zeker van.
Nu valt het toch heel goed mee.

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 5.107 berichten
  • 2 katten

#79 Geplaatst 17 december 2015 - 20:54

We hebben de uitslag van het onderzoek van de ontlasting.
Ik heb het hiergepost omdat de twijfel over verdere amputatie nu (even) niet meer aan de orde is.