Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

Chanel - Urne opgehaald - Zwaar ontgoocheld

• Log in om te reageren
133 reacties op dit onderwerp
Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#121 Geplaatst 17 februari 2016 - 15:21

Grrrr wat erg dat ze niet goed hebben geluisterd zeg
Vind dit echt heel slordig

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#122 Geplaatst 17 februari 2016 - 16:41

Zo onprofessioneel  :8 kan geloven dat je er kwaad om bent.
Bij Joske hebben we dat bij Somnia laten doen en die waren echt heel professioneel bij ons.

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016

Mooiste kortharige HTK 2016

• Moderator
  • 8.597 berichten
  • 4 katten

#123 Geplaatst 17 februari 2016 - 17:03

Bekijk berichtMurron, op 17 februari 2016 - 16:41, zei:

Zo onprofessioneel  :8 kan geloven dat je er kwaad om bent.
Bij Joske hebben we dat bij Somnia laten doen en die waren echt heel professioneel bij ons.

Ja, Spike is daar ook gedaan.
En dat was super

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#124 Geplaatst 17 februari 2016 - 17:26

Sterkte met het verlies ...

Crematoriums daar zit veel verschil in heb ik al gemerkt maar dit zijn helaas wel heel pijnlijke fouten die niet meer recht te zetten zijn.

Waar ik Cleopatra heb laten cremeren was ik supertevreden, dat is het nieuwe crematorium in Lommel.
Daar is het heel even "zakelijk" en wordt er genoteerd wat de wensen zijn, ze vragen uitdrukkelijk of er haartjes moeten geknipt worden, of er pootafdrukje moet gemaakt worden, wat de wensen zijn voor urne, etc.  maar tegelijkertijd zijn ze heel vriendelijk en meelevend.  We mochten ook blijven wachten.  En er werd een kleiblokje bijgelegd met haar naam (of éénder wat je erop wilde) , dat werd dan terwijl gebakken en was het alternatief voor de crematiesteentjes die je elders krijgt (onpersoonlijk met zo'n nr op)
Het was daar een heel huiselijke sfeer en supervriendelijke mensen, ik ga daar zonder twijfel terug (al hoop ik dat ik daar niet snel weer moet zijn)

Waar ik Amora en Smeagle heb laten cremeren ben ik ook heel tevreden.  Via telefoon maak je je wensen kenbaar en zoals bij Amora, die werd hier thuis opgehaald, dan belden ze mij nog even op toen ze daar gearriveerd was om de wensen nog een keer te overlopen.  Je mag ook gewoon mee tot aan de oven gaan en ter plekke wachten.  Dit crematorium is in NL en daar zal ik opnieuw naartoe gaan als er een paardje komt te overlijden.

Lucky en Tieneke die heb ik laten cremeren in Lummen en daar ben ik echt niet tevreden van, daar zal ik ook nooit nog terug gaan.  Heel onpersoonlijk , voor alles wat er extra aangerekend, op een vaste dag brengen , op een vaste dag cremeren en op een vaste dag ophalen.  
Vingerafdrukken op urne en kaartje met pootafdruk vond ik heel onprofessioneel, bovendien was dat kaartje met pootafdruk vol reclame van hun en dat vind ik ook helemaal not done.

Meestal kiezen wij voor een tijdelijke urne (dat is dan een blikken doos) , assen zitten in een zakje , daar doen wij nog een 2e zakje rond.
En de urnes heb ik altijd al online besteld omdat daar veel meer keuze is in urnes.  Tieneke en Lucky zitten samen in 1 urne en Cleopatra en Smeagle ook.
De urnes zijn nog niet verzegeld , dat durf ik zelf dus niet goed doen.  Als ik in de toekomst nog eens ergens een urne moet ophalen of assen in een urne moet laten plaatsen dan ga ik vragen of ze mijn urnes willen verzegelen.  Bij Amora wilde ik de assen niet zien en heb alles laten doen door de persoon in de urnwinkel maar het went en met de katten heb ik het gewoon zelf overgeplaatst maar heel begrijpelijk dat je dat niet zelf wilt doen.

Nogmaals veel sterkte.

Bewerkt door *bonnie*, 17 februari 2016 - 17:26.

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016

• Moderator
  • 8.597 berichten
  • 4 katten

#125 Geplaatst 18 februari 2016 - 12:06

Ze hebben vandaag teruggebeld.
Krijg de urne voor Sem gratis.  

Ik heb geen haartjes gekregen omdat dit niet op de bon stond.
Feit dat ik ervoor gebeld heb, en een mail niet nodig was, zal 'een communicatiefoutje' geweest zijn.

Ben er vet mee :(

Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.227 berichten

#126 Geplaatst 18 februari 2016 - 12:09

Zo spijtig :(
Geplaatste afbeelding

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.884 berichten
  • 1 katten

#127 Geplaatst 18 februari 2016 - 12:25

Mag ik vragen welk crematorium het was?
Geplaatste afbeelding

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016

• Moderator
  • 8.597 berichten
  • 4 katten

#128 Geplaatst 18 februari 2016 - 12:26

Bekijk berichtBlackScorpion, op 18 februari 2016 - 12:25, zei:

Mag ik vragen welk crematorium het was?
Hoka in Roeselare.
Geplaatste afbeelding

Audrey57
Audrey57
  • 789 berichten
  • 1 katten

#129 Geplaatst 18 februari 2016 - 12:55

Bah, wat rot  :s
Onbegrijpelijk dat ze niet alles dubbelchecken. Je zou denken dat ze sowieso een afdrukje maken en haartjes knippen. Dan kun je nog doen wat je wil.

Maar fijn dat ze weer thuiskomt.
Happiness can be found
even in the darkest of times
if one only remembers to turn on the light.

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016

• Moderator
  • 8.597 berichten
  • 4 katten

#130 Geplaatst 18 februari 2016 - 16:50

't is daar ene nest bij da crematorium.

Vandaag belde er een vrouw om te vragen: is Chanel al terug bij de dierenarts, dan halen we haar vandaag op.
Heu..... ja want:
Gisteren belde er een man om te zeggen: zorg dat ze direct bij de DA is, we komen er direct nog om?
Wat ik dus ook direct gedaan heb.

Blijkbaar praten die daar niet tegen elkaar.

Daarnet belt de dierenartsassiste: heu.... jij bent gisteren Chanel komen ophalen en nu is ze hier weer????
Da kind kan niet meer volgen.

Enfin, ik kan ze dus straks weer gaan ophalen, en de 2e urne hebben we dan gratis gekregen.
Mijn woede is bekoeld, maar er zal geen enkel dier meer bij hen passeren.

Geplaatste afbeelding

Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#131 Geplaatst 20 februari 2016 - 22:59

Ik kan geloven dat je daar niet meer wil gaan, wat een chaos allemaal, nog veel sterkte

Sabine2
Sabine2
  • 8.298 berichten
  • 5 katten

#132 Geplaatst 23 februari 2016 - 11:00

Oesje, nochtans waren ze heel goed voor de Crematie van mijn Snoetje en mijnen Charlie
Maar daar had mijn dierenarts het via hun officiële papieren gedaan, zodat alles goed beschreven stond

'k Vind het wel heel erg voor je, dat is het laatste wat je van Chanel nog hebt en als het dan zo verprutst wordt, kan ik me voorstellen dat je serieus pissig was :(

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x

Ephiny
Ephiny
  • 3.874 berichten
  • 4 katten

#133 Geplaatst 24 februari 2016 - 11:05

Lees het nu pas allemaal. Heel veel sterkte!

En zo rot van het crematorium zeg, kan je nergens klacht indienen ofzo? Wat een chaos daar... Spijt me voor je dat dat op die manier gelopen is...
Those who don't believe in magic, will never find it

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#134 Geplaatst 25 februari 2016 - 07:13

Wat erg!! Dat zijn jammer genoeg fouten die je niet meer kan rechtzetten!
Bij Snoes was het onze eerste keer. Het crematorium was ver, maar ben wel tevreden erover. Pootafdruk hebben ze niet gevraagd, maar wel haartjes. Had daar zelf niet aan gedacht, maar ben er nu wel heel blij mee! Ze werd ook opgebaard (was een keuze die ze ons gaven. Was een 'mooi' afscheid.