Spring naar inhoud

- - - - -

Dames help even een mening

• Log in om te reageren
78 reacties op dit onderwerp
Kittenlover
Kittenlover
  • 28 berichten

#16 Geplaatst 13 december 2015 - 17:15

Hahaha wat gebeurt er dan? Ze bijt erin Tog ik laat haar dat niet toe maar ze vind het zo fijn

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#17 Geplaatst 13 december 2015 - 20:08

Bv Hair extensions kunnen heel mooi zijn als ze goed gezet zijn.
Ik praat hier niet over opgespoten lippen en joekels van nepborsten.
En soms moet je al eens nep laten zetten denk maar aan mensen die hun borsten kwijt zijn door kanker, mss moeten jullie eens leren denken dat er ook andere manieren van nep soms nodig zijn

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.737 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 13 december 2015 - 20:16

Algemeen heeft niemand het hier over dat soort nep of operaties enzo. Het gaat hier meer om mensen die er als barbie wensen uit te zien waarbij het duidelijk nep is. Bij kanker of haaruitval enzo zijn de extentions en operaties bedoeld om er terug uit te zien zoals je was zonder er onnatuurlijk uit te zien. Dat zijn 2 verschillende dingen.

Bewerkt door Eibhlin, 13 december 2015 - 20:16.

Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 14.973 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 13 december 2015 - 22:09

Catherine dat zijn nu toch echt wel 2 dingen die serieus veraf van elkaar liggen hoor.
Er willen uitzien als een oranje barbie (in extreme gevallen) of een borstoperatie omdat je kanker hebt gehad ... sorry maar dit is voor mij een hemelsbreed verschil en ik zou er zelfs niet aan durven denken om het 2de 'nep' te noemen zoals jij bedoeld.

Time spent with cats is never wasted

Kittenlover
Kittenlover
  • 28 berichten

#20 Geplaatst 13 december 2015 - 22:57

Gaat erom soms ben je niet tevreden met iets en laat je het doen, ik doe niet pijn of kwaad ermee het is eerlijke geld en mijn geld zo zie ik dat

Ik wil niet op barbie lijken hoor

Karianne
Karianne
  • 4.650 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 14 december 2015 - 08:09

Il vind nep ook niet schoon... En persoonlijke mening .. Mss krijg ik de wind van voren maar vind ik toch da je al erg op Barbie lijkt hoor ..

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#22 Geplaatst 14 december 2015 - 08:31

Bekijk berichtSteffie_G, op 13 december 2015 - 08:46, zei:

voorbeeldje? Want ik mij eerlijk gezegd echt niets voorstellen dat mooi is als het nep is.
Mijne kerstboom :mrgreen:
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

DORIS
DORIS
  • 7.881 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 14 december 2015 - 08:56

Bekijk berichtEvyke81, op 14 december 2015 - 08:31, zei:

Mijne kerstboom :mrgreen:

Foto'ke Evy?Dan kunnen wij beoordelen of het een Barbie boom is of niet

• Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#24 Geplaatst 14 december 2015 - 14:01

Bekijk berichtSteffie_G, op 13 december 2015 - 22:09, zei:

Catherine dat zijn nu toch echt wel 2 dingen die serieus veraf van elkaar liggen hoor.
Er willen uitzien als een oranje barbie (in extreme gevallen) of een borstoperatie omdat je kanker hebt gehad ... sorry maar dit is voor mij een hemelsbreed verschil en ik zou er zelfs niet aan durven denken om het 2de 'nep' te noemen zoals jij bedoeld.

Zijn jullie ervan wel bewust dat je kittenlover aan beledigen zijt???
Ik ben niet pro zo dingen maar als die mevr er gelukkig mee is wie zijn wij dan om daar over te oordelen.
Als iedereen is in zijn eigen keek ipv hunne gal te spuwen.
Het is hier nog altijd kattenforum begint hier meer en meer op een klachten en gedachten forum te gelijken.

Seabert
Seabert
  • 5.412 berichten

#25 Geplaatst 14 december 2015 - 14:07

Ik persoonlijk ben ook niet zo voor al dat overdreven fake-gedoe, maar....

Bekijk berichtKittenlover, op 13 december 2015 - 22:57, zei:

Gaat erom soms ben je niet tevreden met iets en laat je het doen, ik doe niet pijn of kwaad ermee het is eerlijke geld en mijn geld zo zie ik dat

Als iemand zo gelukkiger is en er goed over nadenkt, waarom niet?

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#26 Geplaatst 14 december 2015 - 14:11

Idd het is iedereen zijn/haar eigen keuze.
En al een geluk dat iedereen andere smaak heeft zou nogal saai zijn he

Seabert
Seabert
  • 5.412 berichten

#27 Geplaatst 14 december 2015 - 14:13

Ja zeg, stel u voor....

.... Dan lopen we hier gelijk soldaatjes allemaal identiek aan elkaar.... :d is inderdaad saai dan....

Bewerkt door Seabert, 14 december 2015 - 14:15.

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 14.973 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 14 december 2015 - 14:31

Bekijk berichtcatherine, op 14 december 2015 - 14:01, zei:

Zijn jullie ervan wel bewust dat je kittenlover aan beledigen zijt???
Ik ben niet pro zo dingen maar als die mevr er gelukkig mee is wie zijn wij dan om daar over te oordelen.
Als iedereen is in zijn eigen keek ipv hunne gal te spuwen.
Het is hier nog altijd kattenforum begint hier meer en meer op een klachten en gedachten forum te gelijken.

Misschien dat je dan eens elders moet gaan kijken als het hier toch alleen klachten en gezaag is volgens u.
En hoe heb ik haar beledigd? Heb ik gezegd dat zij eruit ziet als een oranje barbie? Ik lees dat anders toch niet en als dat bij sommigen zo overkomt dan is dat zeker niet de bedoeling en worden er dingen gelezen die er niet staan.

Time spent with cats is never wasted

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.737 berichten
  • 3 katten

#29 Geplaatst 14 december 2015 - 14:52

Soms is het wel goed om mensen op iets te wijzen hoor. Dat is daarom niet beledigend. Soms hebben mensen niet eens door dat iets er voor anderen anders uit ziet dan ze zichzelf zien. Ook hebben sommigen zo een laag zelfbeeld dat ze zich gaan verstoppen achter nep en lagen make up. Misschien weten ze niet goed hoe ze er wel goed kunnen uitzien zoals ze zijn en het toch natuurlijk houden. In zo gevallen kan het wel goed zijn iemand ergens op te wijzen. Zoals die make over programma's soms dus. In die dat ik noemde, die make under, daar zie je dat enorm. Heel vaak zijn dat best mooie meisjes maar die zich zo verstoppen en opmaken dat ze niet eens op hun eigen lijken.

En verder... het is een topic waar een mening gevraagd werd en men geeft deze dus ook.

Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#30 Geplaatst 14 december 2015 - 15:22

Nep is nep... spijtig dat ik POD niet ben (dat programma al eens gezien)