Spring naar inhoud

- - - - -

Dames help even een mening

• Log in om te reageren
78 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#31 Geplaatst 14 december 2015 - 15:27

Bekijk berichtSteffie_G, op 14 december 2015 - 14:31, zei:

Misschien dat je dan eens elders moet gaan kijken als het hier toch alleen klachten en gezaag is volgens u.
En hoe heb ik haar beledigd? Heb ik gezegd dat zij eruit ziet als een oranje barbie? Ik lees dat anders toch niet en als dat bij sommigen zo overkomt dan is dat zeker niet de bedoeling en worden er dingen gelezen die er niet staan.

Neen maar andere wel.
Haar vergelijken met Barbie alé ....

Bekijk berichtcatherine, op 14 december 2015 - 15:24, zei:

Neen maar andere wel.
Haar vergelijken met Barbie alé ....

En als het nog zo is, wat dan nog.
Die mevr komt hier met een vraag en slaat al rap om in nep gedoe aan een lichaam.
Moesten er het geld voor hebben zouden er een pak meer nep laten doen aan hun lichaam, ieder zijn keuze.

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#32 Geplaatst 14 december 2015 - 15:40

Ik denk dat Steffie dat eerder in het algemeen bedoelde hoor, zeker niet als rechtstreekse aanval.
Iedereen denkt anders, iedere cultuur heeft er ook een andere mening over. Hier in de VS lopen er heel veel mensen rond met extensions, ik vind dat wel mooi zo lang het niet te duidelijk nephaar is, want dat kreukt zo raar.
Moest ik écht niet tevreden zijn over iets van mijn lichaam, dat ik mij daar zo bewust van ben dat ik bv niet meer durf lachen op foto, dan zou ik daar iets aan laten doen. Scheve tanden worden bij ons massaal gecorrigeerd, er zijn meer mensen dan je denkt rondom jou met een borstvergroting/verkleining, hoe veel gaan er niet onder de zonnebank,... Ook allemaal nep, maar wel sociaal aanvaard.
Dus iedereen doet z'n eigen zin. Langere extensions kunnen mooi zijn, maar je katje gaat er jammer genoeg wel nog mee willen spelen, kittenlover ;)

Kittenlover
Kittenlover
  • 28 berichten

#33 Geplaatst 14 december 2015 - 20:00

Ik ken niet snel reageren vanwege drukheid

Ik denk als sommige vrouwen ook genoeg geld hadden ook dingen zouden veranderen, niemand is 100% blij met zichzelf . Iedereen heeft wel wat qua onzekerheid.

Nogmaals ik lijk niet op barbie anders zat ik wel in een plastic doos

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#34 Geplaatst 14 december 2015 - 20:10

Ik ben ook niet zo voor die "nep" toestanden, maar vind ook dat dit ieder zijn keuze is. Extensions op zich vind ik niet echt mooi, maar moest er een wondermiddel bestaan om meer en mooi dik haar te krijgen zou ik het toch wel willen. En nu ik naar de veertig ga en de eerste rimpels zie opduiken moet ik bekennen dat, moest het niet zo duur zijn en moest ik weten dat het op lange termijn niet schadelijk is, ik toch wel botox zou overwegen  :p  :oops:

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#35 Geplaatst 14 december 2015 - 20:16

Brr botox. Met van die naalden in u gezicht prikken. Kzou het er niet voor over hebben denk ik zo.
Ik heb wel wat dingen die me storen maar ik zou er geen operatie voor ondergaan.

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#36 Geplaatst 14 december 2015 - 20:24

Goh, een operatie ik ook niet, maar botox... Pas op, ik vind het ook maar een vies idee hoor, met die naalden, maar mijn schoonvader heeft het jaren geleden één keer laten doen, en die zag er opeens zo fris uit. Echt, wij hadden geen idee wat er aan hem veranderd was, en toch zagen we dat hij er "beter" uitzag.
Want zo van die bekende koppen op tv die een overdosis botox gekregen hebben, neen dankjewel  ;)

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#37 Geplaatst 14 december 2015 - 20:39

Krijg jij nu pas je eerste rimpels, juleken  :scared:
Ik zal maar denken dat ik gewoon te veel lach :lachen:

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#38 Geplaatst 14 december 2015 - 20:40

Ik heb eerder wel bewondering voor mensen die mooi oud worden. soms kom ik een foto tegen en denk bij mezelf "kijk zo zou ik er willen uit zien over 30 jaar" :lachen:

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#39 Geplaatst 14 december 2015 - 20:44

Bekijk berichtMurron, op 14 december 2015 - 20:39, zei:

Krijg jij nu pas je eerste rimpels, juleken  :scared:
Ik zal maar denken dat ik gewoon te veel lach :lachen:

Bwa, is al een aantal jaren aan de gang hoor  ;)

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#40 Geplaatst 14 december 2015 - 20:55

Ik heb er toch nog geen zo ver ik zie :cheer:
Op welke leeftijd begint dat eigenlijk?

Kittenlover
Kittenlover
  • 28 berichten

#41 Geplaatst 14 december 2015 - 20:55

Botox doen meer vrouwen zowel Natural

Mij zien mensen weer bij het programma snog marry aviod dames,

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#42 Geplaatst 14 december 2015 - 20:56

Een gezicht zonder rimpels is een gezicht zonder uitdrukking,vind ik.Ze laten zien dat je geleefd heb.Ik zou er nooit iets aan doen.Ik smeer ook wat "cremekes"maar meer omdat ik een heel droge huid heb dan in de hoop dat mijn rimpels verdwijnen.Dat gebeurt toch niet.En inderdaad iedereen moet voor zijn eigen uitmaken wat hij mooi vindt met of zonder nep.Ik ben er helemaal niet voor maar kan begrijpen dat er andere ermee bezig zijn.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#43 Geplaatst 14 december 2015 - 20:57

Is bij iedereen anders zeker... Ik heb sinds vorig jaar twee plukken grijs haar  :8 en ik heb nog niet echt rimpels-rimpels, maar vind dat ik dat toch wat begin te zien aan mijn ogen en zo op mijn wangen, van te lachen. Maak ik mezelf toch wijs :x

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#44 Geplaatst 14 december 2015 - 21:00

Bekijk berichtKittenlover, op 14 december 2015 - 20:55, zei:

Botox doen meer vrouwen zowel Natural

Mij zien mensen weer bij het programma snog marry aviod dames,

Ah awel ja dat is dat programma waar ik het over had. The make under. Vind ik altijd wel leuk om eens naar te kijken. :d

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#45 Geplaatst 14 december 2015 - 21:00

Nu door het snelle afvallen hier ook veel rimpels zichtbaar vooral rond mijn ogen, ach ben ook niet meer de jongste, en die spuiten ai nee durf ik echt niet.