Spring naar inhoud

- - - - -

Dames help even een mening

• Log in om te reageren
78 reacties op dit onderwerp
Eibhlin
Eibhlin
  • 14.471 berichten
  • 3 katten

#46 Geplaatst 14 december 2015 - 21:01

Bekijk berichtMurron, op 14 december 2015 - 20:57, zei:

Is bij iedereen anders zeker... Ik heb sinds vorig jaar twee plukken grijs haar  :8 en ik heb nog niet echt rimpels-rimpels, maar vind dat ik dat toch wat begin te zien aan mijn ogen en zo op mijn wangen, van te lachen. Maak ik mezelf toch wijs :x
Ah echt? Ik heb nog niks grijs gevonden en ben 2 jaartjes ouder. :d Maar zal ook wel aanleg zijn denk ik? Mn ma is nu half/eind de 50 en nog steeds niet grijs. Mn pa is nu wel grijs geworden maar ook vrij laat.
Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.508 berichten

#47 Geplaatst 14 december 2015 - 21:03

Grijs, pff al van men 26e hahaha
Dus ja men haren zijn "nep"

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#48 Geplaatst 14 december 2015 - 21:07

Bekijk berichtjuleken, op 14 december 2015 - 20:24, zei:

Goh, een operatie ik ook niet, maar botox... Pas op, ik vind het ook maar een vies idee hoor, met die naalden, maar mijn schoonvader heeft het jaren geleden één keer laten doen, en die zag er opeens zo fris uit. Echt, wij hadden geen idee wat er aan hem veranderd was, en toch zagen we dat hij er "beter" uitzag.
Want zo van die bekende koppen op tv die een overdosis botox gekregen hebben, neen dankjewel  ;)
Jouw schoonvader, jaren geleden?
Was het om medische redenen dan?
Ik vraag het maar omdat ik zelf meerdere keren in mijn nek spuiten met botox gekregen heb omwille van een neurologische spierziekte.
Moest ik zelf niet weten wat het product inhoudt en welke risico's er aan verbonden zijn + het betaalbaar zou zijn, dan zou ik er ook niet vies zijn om er even een stukje jonger uit te zien ;)
Ik schrijf "even" omdat het maar tijdelijk werkt.

Elena
Elena
  • 1.401 berichten

#49 Geplaatst 14 december 2015 - 21:25

Kittenlover is 21, ze probeert vanalles en haar smaak zal nog evolueren. Ik vind dat nephaar ook maar niets, maar gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde mooi! Het brengt wat variatie in ons straatbeeld. Ik ben 41 en heb nog geen rimpels of grijs haar, maar dat is genetisch aangelegd. Stel dat ik me over 8 jaar of zo erg zou storen aan intussen opgetreden rimpels, dan zou ik ze misschien laten vullen met fillers. Dan denk ik eerder aan van die groeven aan de mondhoeken waarbij je gezicht zo gaat 'hangen', dat vind ik niet zo mooi. Dat is geen botox trouwens. Iedereen heeft zijn stijl, en dat brengt een bepaald imago mee, of we dat nu willen of niet. We beoordelen anderen altijd in een oogopslag, en als je 'gedurfd' op straat loopt, dan moet je ook tegen wat commentaar kunnen :)

ginnie
ginnie
  • Admin
  • 12.780 berichten
  • 13 katten

#50 Geplaatst 14 december 2015 - 21:32

en nu weer allemaal terug ontopic aub
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Kittenlover
Kittenlover
  • 28 berichten

#51 Geplaatst 14 december 2015 - 21:46

Dames nephaar ken mooi zijn

Ik ga even foto zoeken heb het elke dag in, aleen mijn kitten zit steeds aan :catwalk

Cisca
Cisca
  • 13.508 berichten

#52 Geplaatst 14 december 2015 - 21:51

Maar kan dat kwaad dat ze eraan zit?
Of bijt ze het stuk ofzo

Kittenlover
Kittenlover
  • 28 berichten

#53 Geplaatst 14 december 2015 - 21:55

Nephaar ken mooi zijn ligt eraan of je van houd. Zoals ik zei wil het langer maja gaat dat wel staan

Ze is nog klein en ja ze bijt hoor

Als ik zo kijk komt het tot me bips doe k nog langer kom tot me knieën wahaha

Bijgevoegde thumbnails

• image.jpg

Cisca
Cisca
  • 13.508 berichten

#54 Geplaatst 14 december 2015 - 21:58

Ja denk niet dat het voor je katje uitmaakt hoe lang het is, ze zal eraan blijven bijten ;)
Is speels nog he

Kittenlover
Kittenlover
  • 28 berichten

#55 Geplaatst 14 december 2015 - 22:01

Hahahaha ja dat wel , ik heb pas nieuwe speeltjes aangeschaft niet eens goedkop Toch is mijn haar bijzonder op 1 of ander manier

Bewerkt door Kittenlover, 14 december 2015 - 22:02.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.471 berichten
  • 3 katten

#56 Geplaatst 14 december 2015 - 22:02

Bekijk berichtCisca, op 14 december 2015 - 21:58, zei:

Ja denk niet dat het voor je katje uitmaakt hoe lang het is, ze zal eraan blijven bijten ;)
Is speels nog he

Die van mij zijn 3 en trekken nog steeds aan mn haar. Loki trekt altijd aan mn froe als ik niet op tijd opsta naar zn goesting. Op zich stoort me dat niet zo als ze er aan zitten. Zolang ze maar geen gans stuk afknagen ofzo.
Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.508 berichten

#57 Geplaatst 14 december 2015 - 22:04

Tja de duurste speeltjes bekijken ze hier ook vaak niet hoor, andere dingen die ze zelf vinden zijn veel leuker ;)
En idd hier zitten ze ook regelmatig in me haren en die zijn tegenwoordig kort, dus maakt niet uit hoe lang ze zijn

Kittenlover
Kittenlover
  • 28 berichten

#58 Geplaatst 14 december 2015 - 22:07

Oei ondeugende katjes, die van mij is 10 weken en begint nu al

Cisca
Cisca
  • 13.508 berichten

#59 Geplaatst 14 december 2015 - 22:08

Degene die hier mijn haar leuk vinden zijn al volwassen katjes

Kittenlover
Kittenlover
  • 28 berichten

#60 Geplaatst 14 december 2015 - 22:11

Dus word aleen maar erger als ze ouder worden?