Spring naar inhoud

- - - - -

Krabpaal

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
Elvira4
Elvira4
  • 2 berichten

#1 Geplaatst 14 december 2015 - 16:18

Hallo iedereen,

Ik heb een persje gekocht op 24 november en haar naam is Luna. Ze wordt op 17 december 5 maanden. Het is echt een schatje. Maar het probleem is : haar nageltjes worden lang en ze krabt nog steeds niet aan haar krabpaal :catwalk2 Hoe moet ik haar dar leren? En dan het volgende probleem is, als ze wat plat afgegaan wil ik haar poepje afwassen, maar dat is dan een gevecht tot en met! Wat moet ik daar dan aan doen? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Bedankt op voorhand!
Groetjes van Luna en mij.

Bijgevoegde thumbnails

• Luna1.jpg

Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#2 Geplaatst 14 december 2015 - 16:24

Katnip/valeriaan op de krabpaal kan helpen veel katten zijn er weg van.
Jammer dat ze niet gewend is gemaakt aan het badderen, mijn kittens zijn er aan gewend gemaakt voor ze verhuizen.
Haar laten merken dat jij de baas bent, en vooraf even haar nageltjes knippen

poezeminneke
poezeminneke
  • 61 berichten

#3 Geplaatst 14 december 2015 - 18:42

ja idd gewoon terug tegen stribbelen en laten merken da jij baas bent :) ik zien mijn katten doodgraag en ze zijn mijn alles maar ze moeten wel weten wie de baas is , trouwens het kleine hummeltje is prachtig  , je kan ook altijd ze op de krabaal zetten en met haar pootjes zo over en weer gaan over de paal , paar keer doen en normaal doen ze het dan zelf ook,alez was bij ons toch zo want sommige van ons kittens die kende da ook ni

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.899 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 14 december 2015 - 19:00

Als ze niet buiten gaat, kan je haar nageltjes knippen.
Ik doe een dekentje over mijn kat en pootje uit het dekentje en zo knippen.
Wel opletten dat je niet in het leven (het rode) knipt, want dat kan erg bloeden.
Mijn kat kneed graag in onze nek, dus ik vijl haar nageltjes ook nog beetje voor de scherpste puntjes er af te halen.
Ze is enig kind, krabt veel aan haar paal, maar haar nagels groeien toch sneller.

Leuk snoetje trouwens!
We verwachten meer foto's ;)
Geplaatste afbeelding

Armani
Armani
  • 14.245 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 14 december 2015 - 22:31

wat een dotje :x