Spring naar inhoud

- - - - -

Schrikdraad laten plaatsen

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
jacob
jacob
  • 813 berichten
  • 5 katten

#1 Geplaatst 16 december 2015 - 18:27

Iemand enig idee waar ik terecht kan om schrikdraad te laten plaatsen? Liefst in Belgie.
Sinds Ragnar zijn ontsnappingspoging voorbije maandag ben ik niet meer 100% op mijn gemak als ze buiten zitten. Het gaas is met extra haakjes en krammen bevestigd, gaatje gedicht (had nog gaas over) maar toch merk ik dat hij zoekt naar een opening.
ik denk er aan om schrikdraad te plaatsen maar zoek firma of iemand die dit voor mij kan doen.
Als alleenstaande mama heb ik er weinig verstand van en mijn vader en broer zijn niet zo'n handige Harry's...

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#2 Geplaatst 17 december 2015 - 00:09

http://www.koltec.nl/

Ik heb alles hier besteld, heel vriendelijke mensen, leggen uit indien nodig. Je kan terug sturen, bestelling word snel geleverd.
Er komt een handleiding mee.

jacob
jacob
  • 813 berichten
  • 5 katten

#3 Geplaatst 17 december 2015 - 07:54

Spullen bestellen lijkt idd geen probleem maar ken niemand die handig genoeg is om het te plaatsen.
Ik in alle geval niet :(

Kaszi
Kaszi
  • 887 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 17 december 2015 - 21:15

Bekijk berichtjacob, op 17 december 2015 - 07:54, zei:

Spullen bestellen lijkt idd geen probleem maar ken niemand die handig genoeg is om het te plaatsen.
Ik in alle geval niet :(

Spullen bestellen en dan een klusjesman het laten installeren?

Ik heb het wel zelf gedaan, is niet zo moeilijk hoor.

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#5 Geplaatst 17 december 2015 - 23:26

Nee het is idd niet zo moeilijk.
Je kan de voorbereidingen gemakkelijk allemaal zelf doen, en als je niet durft de aansluiting door iemand uit je buurt.

meitepeit
meitepeit

Grootste wildebras 2016

• 1.690 berichten
  • 1 katten

#6 Geplaatst 19 december 2015 - 14:14

Om springen over de schutting te voorkomen is bovenop de schutting plexiglas en onder het plexiglas schrikdraad vastgemaakt omdat Moessey zo hoog kan springen dan heb ik geen rustig moment als hij buiten is.