Spring naar inhoud

- - - - -

katten en kerstbomen

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
juleken
juleken
  • 7.135 berichten

#1 Geplaatst 17 december 2015 - 22:54

http://www.hln.be/hl...kerstboom.dhtml

:mrgreen: :mrgreen:

Steffie_G
Steffie_G
  • 13.817 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 18 december 2015 - 06:11

Ik had onlangs ook zo een hilarische compilatie gezien op fb van katten die kerstbomen aanvallen :ha
Geplaatste afbeelding

poezeminneke
poezeminneke
  • 61 berichten

#3 Geplaatst 18 december 2015 - 13:38

hm ja kmoet eerlijk zeggen mijn kerstboom ziet er al nimeer uit heb hier 2 deugnieten die er inklimmen, alle ballen eruit slaan en de linten en slingers er uithalen :) de andere  2 zijn braaf en doen er nix aan, heb al gedacht ik doe hem gewoon terug weg maar tis voor al onze nieuwkomers hun eerste kerst dus ja had het wel verwacht ze zijn ook nog ni zo oud he , paar keer men stem verheffen, ze eruit halen helpt wel maar de volgende dag zijn ze da al vergeten :)

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#4 Geplaatst 18 december 2015 - 18:46

18 katten en ze blijven er van af.

lilymaya
lilymaya
  • 7.193 berichten

#5 Geplaatst 18 december 2015 - 19:02

Bekijk berichtcatherine, op 18 december 2015 - 18:46, zei:

Amai dat zijn goed opgevoede katjes :)

juleken
juleken
  • 7.135 berichten

#6 Geplaatst 18 december 2015 - 19:26

Bekijk berichtcatherine, op 18 december 2015 - 18:46, zei:

Ze mogen het eens aan die van ons komen uitleggen  :miauw:

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.852 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 19 december 2015 - 01:00

Wij hebben er bewust voor gekozen om geen kerstboom te zetten dit jaar.
Vooral met Luna erbij die toch wel klimmende pootjes heeft :x
Daarom zette mijn vriendin wat versiering, o.a. een glazen pot met een paar versierde takken erin op het wandrek.
Deze leken nog te interessant voor haar. De dag nadien stond de pot met takken helemaal aan de andere kant van het rek :lachen:
Dus, weg takken :p
Enkel vond ze het ondertussen toch zo interessant om op het rek te klimmen en een verdiep lager lagen er af en toe een paar smurfjes omver :NoWhy:
Nu blijft ze er toch al 2 dagen van af...mag niet aan de smurfjes komen! :louche:
Miloh en Moon hebben niets ondernomen maar zij deden 2 jaar geleden hun best door de kerstboom omver te kieperen :catwalk2 :catwalk

Simsham
Simsham
  • 583 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 21 december 2015 - 16:49

volgens de vorige eigenaars van mijn 2 dollekes, kon ik zonder problemen een kerstboom zetten. ze zouden er zeker niet inklimmen!
maar aangezien miroux bij hen naar het schijnt ook nooit op het aanrecht of de tafel klom (wat ik ten zeerste betwijfel, want hij deed het bij ons vanaf dag 1 en het is gewoonweg niet af te leren -- ik word er horendol van (maar dat is een ander toppic :lachen: ;) ), hebben we er dus voor gekozen om een kleintje van 30cm aan te schaffen. staat naast de tv op de kast. ik wilde het niet riskeren dat meneer er plots toch in hing. hij moet dringend nog wat meer manieren leren... ZUCHT
idd ze zijn niet in de boom geinteresseerd. mss volgend jaar toch es proberen?