Spring naar inhoud

- - - - -

Pakket Zooplus niet toegekomen

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 5.107 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 18 december 2015 - 01:04

Ik bestelde eten bij Zooplus en dinsdag kreeg ik mail dat de verzending verwerkt werd in hun magazijn en overgeleverd werd aan PostNl.
Nu krijg ik normaal gezien nadien een mailtje van Postnl dat mijn bestelling onderweg is en nadien de factuur nog eens in pdf-formaat per mail.
Van PostNl volgde geen mail maar ik kreeg wel de factuur doorgemaild, welke ik normaal gezien krijg nadat het geleverd is.

Ben even gaan kijken naar de status van mijn pakket en het zou vandaag afgeleverd zijn :catscratchhead

Deze voor- en namiddag was er telkens iemand thuis en deze avond tussen 18-19 uur zijn we naar de dierenarts geweest.
Nu zou het kunnen dat het bij de buren afgeleverd is maar er is toch niemand meer langs geweest + er zat geen briefje in de brievenbus met melding dat het op een ander adres geleverd is.
Dat zou normaal gezien toch moeten gebeuren als iemand van de buren het ontvangt?

Ik heb een mailtje gestuurd naar Zooplus, ben benieuwd waar mijn pakket naartoe is.

Ephiny
Ephiny
  • 4.874 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 18 december 2015 - 07:50

Ik zou naar Postnl bellen. Heb het nog niet zo lang geleden ook gehad (met gls wel), pakket zogezegd afgeleverd, niks gehad. Geen briefje in de bus ofzo. Gebeld naar gls, en volgens hen was het ook bij de buren afgeleverd, maar ze wisten niet welke buren. Gelukkig zijn die het zelf komen brengen...
Those who don't believe in magic, will never find it

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 5.107 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 18 december 2015 - 11:38

Bekijk berichtEphiny, op 18 december 2015 - 07:50, zei:

Ik zou naar Postnl bellen. Heb het nog niet zo lang geleden ook gehad (met gls wel), pakket zogezegd afgeleverd, niks gehad. Geen briefje in de bus ofzo. Gebeld naar gls, en volgens hen was het ook bij de buren afgeleverd, maar ze wisten niet welke buren. Gelukkig zijn die het zelf komen brengen...
Dat trekt er eigenlijk niet op hé.
Als ze ergens anders leveren moeten ze ervoor zorgen dat ze weten waar en een briefje in de bus steken.
Of tenminste een handtekening vragen van de ontvanger zodat ze achteraf kunnen laten weten wie er het pakket ontving.
Je zal maar buren hebben die niet eerlijk zijn en het voor zichzelf houden...

Maar vandaag kreeg ik mail van PostNl dat mijn pakket vandaag geleverd wordt.
Ik snap dus niet waarom de status al stond op afgeleverd, maar komt dus wel in orde nu.

Freya13
Freya13
  • 348 berichten

#4 Geplaatst 18 december 2015 - 16:46

Als de leverancier geen tijd meer heeft die dag om langs te komen, zet hij de status van je pakket vaak op 'afgeleverd', omdat hij het zo bij zich kan houden, en het de volgende dag kan komen afleveren. Niet geleverde paketten moeten terug naar de depot.

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 5.107 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 18 december 2015 - 17:15

Bekijk berichtFreya13, op 18 december 2015 - 16:46, zei:

Als de leverancier geen tijd meer heeft die dag om langs te komen, zet hij de status van je pakket vaak op 'afgeleverd', omdat hij het zo bij zich kan houden, en het de volgende dag kan komen afleveren. Niet geleverde paketten moeten terug naar de depot.
Zo is de verwarring waarschijnlijk ontstaan.

Ze hebben vandaag geleverd :)
Stond op de oprit, gelukkig wel voor de auto.

Bewerkt door HelpLuckyvinden, 18 december 2015 - 17:15.

Ephiny
Ephiny
  • 4.874 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 18 december 2015 - 17:30

Bekijk berichtHelpLuckyvinden, op 18 december 2015 - 11:38, zei:

Dat trekt er eigenlijk niet op hé.
Als ze ergens anders leveren moeten ze ervoor zorgen dat ze weten waar en een briefje in de bus steken.
Of tenminste een handtekening vragen van de ontvanger zodat ze achteraf kunnen laten weten wie er het pakket ontving.
Je zal maar buren hebben die niet eerlijk zijn en het voor zichzelf houden...

Maar vandaag kreeg ik mail van PostNl dat mijn pakket vandaag geleverd wordt.
Ik snap dus niet waarom de status al stond op afgeleverd, maar komt dus wel in orde nu.

Ik was er ook niet blij mee.. Ze hebben het zo eens in het begin van de straat geleverd ook, terwijl wij in het midden zitten. Maar als ik er niet voor getekend heb, en de buren zouden het voor zichzelf houden, dan kunnen ze toch een nieuw pakket leveren.

Ben iig blij dat je het dan vandaag krijgt/gekregen hebt!
Those who don't believe in magic, will never find it