Spring naar inhoud

- - - - -

Ik ben zo trots op mijn kittekatten.

Kittens

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
Duchess
Duchess
  • 863 berichten

#1 Geplaatst 19 december 2015 - 10:59

Sinds een paar weken zijn de kittens om de beurt naar hun nieuwe personeel verhuist,dat is altijd even "afkicken" van alle drukte naar de rust in huis.
Want 5 kittens en 3 speelse volwassen katten, dat geeft nogal wat reuring in huis.
Gelukkig heb ik voor ieder kitten weer supergemotiveerd personeel gevonden.
Dat is nog best wel moeilijk,want ik krijg altijd veel aanvragen waaronder een hoop mensen duidelijk niet nadenken over het karakter van de kat maar alleen kijken naar het mooie uiterlijk.
Door flink doorvragen en ze te informeren valt er al een flink gedeelte af,meestal willen ze maar 1 kat in huis,het ras dat ik fok is zeer sociaal en ik sta dan ook niet toe dat ze als enkele kat in huis moeten zijn,van de gezelligheid van het nest naar de eenzaamheid in het nieuwe huis?nee,ik gun ze een vol en gezellig leven.
En dat is weer super gelukt!
Ieder kitten dat is verhuisd was binnen een week dikke maatjes met zijn/haar nieuwe huisgenoot(jes), en daar ben ik zo trots op!!
Ze hebben zich zo snel aangepast,geweldig gewoon.
Fellow is het nieuwe maatje/kruikje geworden van 3 bloterikjes,
Hummer is de jongste telg in een groep van 6 verschillende raskatten geworden.
Caramello is partner in crime van zijn oom ( broer van moeder) geworden.
Heaven geniet samen met haar nieuwe huisgenootje van een zeer luxe leventje.
Summer is bij ons gebleven,ik hoop dat zij in de toekomst ook moeder zal worden in onze cattery.
Bij onze cattery verhuizen de kittens op een leeftijd van minimaal 15 weken,en ik denk dat dat mede helpt bij het snel aanpassen omdat ze goed zijn opgevoed door moeder,opa en oma.
Ik vraag altijd aan de nieuwe eigenaren of ze in contact willen blijven en foto's sturen en dat doen ze gelukkig ook veel,dat is zo leuk,als je weer een Appje krijg met foto van een intens tevreden slapend diertje,of juist druk spelend,geweldig om te zien en dat vervuld mij met trots op mijn geweldige katten,wat zijn het toch een heerlijke dieren en wat is het fijn dat anderen daar ook van genieten.

Bijgevoegde thumbnails

• image.jpeg

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 19 december 2015 - 11:23

Het zal inderdaad niet gemakkelijk zijn om van zo veel leven in huis naar veel minder te gaan.
Maar als je dan ziet/hoort/leest hoe het met de kittens gaat, maakt dat wellicht al heel veel goed :)
En zo te lezen zijn ze wel met hun poepjes in de boter gevallen :)

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#3 Geplaatst 19 december 2015 - 20:47

Fijn dat ze allemaal een super thuis vonden.
Ja het zal heel stil zijn zonder dat spelende grut, das het lastigste elke keer weer :(

Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#4 Geplaatst 19 december 2015 - 23:29

Wat zal het dan zo ineens stilletjes zijn in huis, een hele aanpassing, je hebt daar een leuke foto, je kan ze bijna niet tellen :catscratchhead :lachen:

Wat zal het dan stilletjes zijn in huis, maar fijn dat ze een goed mandje hebben gekregen,
je hebt daar een leuke foto, je kan ze bijna niet tellen :catscratchhead :lachen:

lilymaya
lilymaya
  • 8.021 berichten

#5 Geplaatst 19 december 2015 - 23:32

Altijd zo leuk als zo dicht bij mekaar liggen.
Mijn katten doen  dat niet :(

Ik kan me voorstellen  dat het stil is :oops:

Bewerkt door lilymaya, 19 december 2015 - 23:33.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens