Spring naar inhoud

- - - - -

Hoeve Hoogland

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
Tim Geel
Tim Geel
  • 7 berichten

#16 Geplaatst 22 december 2015 - 19:01

de aangetekende brief was toegekomen =)

Tripkippiej
Tripkippiej

Snoezigste nestje van 2016

• 3.141 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 22 december 2015 - 19:18

Met de tijd een kitten zoeken bij een cattery waar ze gewoon in de woonkamer opgroeien, waar mams rondloopt
waar je alle testen zo kunt inzien zonder problemen of moeilijk doen.
Waar de kittens lekker actief spelen, er gezond uitzien en waar je een goed gevoel bij hebt :-)

Wanneer de tijd er voor is; mag je altijd een prive-berichtje sturen, ik ken aardig wat Britten fokkers die wél goed met hun katten omgaan

Undomiel
Undomiel
  • 245 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 23 december 2015 - 08:51

Hallo,

5 jaar geleden kocht ik bij hoeve hoogland mijn 1ste kat. Ik wist toen ook niet beter. Ik had al meteen problemen en ging de dag nadien al naar de dierenarts. Siske zijn oogjes waren ontstoken, hij had de niesziekte en was jonger dan aangegeven op zijn paspoort + gekweekt in slovenie. Hij was ook veel te mager. Ook stelde ze vast dat hij geen raszuivere maine coon is.

Ik heb geen klacht ingediend , want intussen zie je dat beestje graag en ik wilde hem houden ipv geld terug of andere kat. Intussen is hij 5 jaar en heb ik geluk gehad dat hij geen fip heeft of andere ernstige ziekten.

Wel heeft hij medisch al wat meegemaakt, ik heb al zijn tanden laten verwijderen owv erfelijke chronische tandvleesontstekingen, heeft hij last van chronische blaasontstekingen en is hij een beetje psychisch gestoord.

Ik raad iedereen aan die een kat wil , zijn tijd te nemen en een goede fokker te zoeken, kittens zijn schattig en onweerstaanbaar maar het doet jezelf veel verdriet als je de foute keuzes maakt.

Intussen heb ik twee raszuivere ragdolls, van een fokker die weet waar ze mee bezig is en begaand is met haar dieren, zelfs jaren na verkoop. Ik kreeg deze katten ook pas op 15 weken, toen ze gecastreerd waren en medisch volledig inorde en er klaar voor waren het nest te verlaten. Ze is ze ook persoonlijk naar mij thuis komen brengen. Met de ragdolls heb ik nooit problemen gehad, ze zijn gezond.

Ik vind het spijtig voor jou dat je je katje hebt moeten afgeven. Ik heb geluk gehad.

:catwalk :catwalk

Féline
Féline
  • 1.380 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 23 december 2015 - 10:49

Bekijk berichtTim Geel, op 22 december 2015 - 18:31, zei:

even de goeie afloop melden ( voor mijn centjes dan toch)

hoeve heeft vandaag contact opgenomen plots was er iets mis dat het toch in garantie is
we krijgen ons geld terug betaald

jammer genoeg hebben we daarmee onze lou niet terug
Je hebt inderdaad Lou niet terug maar wel je geld, en dat kan helaas niet iedereen zeggen die daar ooit een kitten heeft gekocht