Spring naar inhoud

- - - - -

Tablet: welke aankopen?

• Log in om te reageren
23 reacties op dit onderwerp
Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#16 Geplaatst 22 december 2015 - 22:31

Ja, 't is hééél interessant, maar wel vééél om te lezen, ben er nog wel een tijdje zoet mee :goofy:

Armani
Armani
  • 15.762 berichten

#17 Geplaatst 22 december 2015 - 23:18

Bekijk berichtVilyna, op 22 december 2015 - 22:11, zei:

Ipad air (mini) :heart:
voor mij geen mini
vind dat te klein

misschien wel handiger om mee te nemen,
dat wel.

Vilyna
Vilyna
  • 622 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 23 december 2015 - 02:06

Bekijk berichtArmani, op 22 december 2015 - 23:18, zei:

voor mij geen mini
vind dat te klein

misschien wel handiger om mee te nemen,
dat wel.

Heb alles graag mini: nog een kleine iphone 4s, macbook air 11 inch en de ipad mini komt als er weer centjes over zijn (voorlopig nog niet dus :d )
Nu nog een kleine man vinden Geplaatste afbeelding

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 23 december 2015 - 02:33

Bekijk berichtArmani, op 22 december 2015 - 21:53, zei:

ik hecht ook minder belang aan een gsm dan aan een tablet

Mijn smartphone dient vooral om bereikbaar te zijn maar ik ben niet iemand die constant met mijn gsm in mijn hand rondloop (zoals zovelen :o , die kunnen precies niet meer zonder)

Die zitten allemaal op KS he Armani ;)

Ik heb al een jaar of vier een ipad en ben daar heel tevreden mee. Gemakkelijk in gebruik, gaan lang mee, meer dan degelijke kwaliteit. Ze zijn duur, maar ik vind ze wel hun geld waard. En mijn foto's en bestanden zijn gelinkt met iphone6+ en ipod dus handig.

Bekijk berichtVilyna, op 23 december 2015 - 02:06, zei:

Nu nog een kleine man vinden Geplaatste afbeelding

:lachen: :lachen:

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#20 Geplaatst 23 december 2015 - 08:13

Bekijk berichtArmani, op 22 december 2015 - 21:07, zei:

alles wat goed is, is duur :roll:

Niet waar, mijn huidige tablet is super en koste maar 279 euro. Zie maar naar mijn eerste post in dit topic.
Geplaatste afbeelding   Geplaatste afbeelding

lilymaya
lilymaya
  • 8.021 berichten

#21 Geplaatst 23 december 2015 - 08:28

Bekijk berichtArmani, op 22 december 2015 - 21:07, zei:

alles wat goed is, is duur :roll:
alles wat duur is, is niet "altijd" goed ;)

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#22 Geplaatst 23 december 2015 - 08:41

Awel dolfjeweerwolfje, je bent niet de enige "leek"
Ik heb het er ook moeilijk mee dat mensen altijd en overal willen verbonden zijn met het wereldwijde web.
Hun leven is internet, ze kunnen niet meer zonder.
Mijn telefoon is ook al 6 jaar oud, ik kan er mee op internet maar doe het nooit. Die wordt gebruikt voor te bellen en te sms'sen, meer niet.
Ok, dat fototoestel is ook wel handig, maar alleen als ik eens prijzen moet vergelijken of zo in de winkel, dan neem ik een foto'ke van het etiket ;)

En verder gewoon een laptop momenteel, al ben ik ook wel aan t uitkijken voor een tablet, gewoon omdat dit handig is, hoef ik niet altijd met die laptop op schoot als ik eens tv wil kijken. (ik kijk tv via internet gezien we hier in Frankrijk via de gewone tv geen belgische zenders kunnen ontvangen)

dus merci om dit topic te starten, ik volg graag mee. ;)

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 23 december 2015 - 08:56

Bekijk berichthilleke, op 23 december 2015 - 08:41, zei:

Awel dolfjeweerwolfje, je bent niet de enige "leek"
Ik heb het er ook moeilijk mee dat mensen altijd en overal willen verbonden zijn met het wereldwijde web.
Hun leven is internet, ze kunnen niet meer zonder.
Mijn telefoon is ook al 6 jaar oud, ik kan er mee op internet maar doe het nooit. Die wordt gebruikt voor te bellen en te sms'sen, meer niet.
Ok, dat fototoestel is ook wel handig, maar alleen als ik eens prijzen moet vergelijken of zo in de winkel, dan neem ik een foto'ke van het etiket ;)

En verder gewoon een laptop momenteel, al ben ik ook wel aan t uitkijken voor een tablet, gewoon omdat dit handig is, hoef ik niet altijd met die laptop op schoot als ik eens tv wil kijken. (ik kijk tv via internet gezien we hier in Frankrijk via de gewone tv geen belgische zenders kunnen ontvangen)

dus merci om dit topic te starten, ik volg graag mee. ;)

Volg je volledig :lachen: . Mijn laptop staat op mijn bureau en kan niet zonder toevoer van stroom. Vanaf het moment dat hij uit de 'pries' is, valt hij uit. Het is een heel gedoe om hem naar beneden te sleuren, dus als ik op mijn laptop bezig ben, zit ik boven.
Soms zou het inderdaad fijner/handiger zijn als ik hem op mijn schoot in de zetel kon nemen. Zeker als manlief thuis is.

En mijn gsm is ook een ramp. Heb hem deze morgen gevonden in mijn handtas, plat..... :trance: . Wist wel dat hij bijna plat was hoor. Da's nog zo'n voordeel aan de mijne. Die kan een week (!!) zonder op te laden!
Mijn man heeft er ene gehad die het einde van de dag zelfs niet haalde :trance: . We gingen eens wandelen en hij had zo'n gps erop gezet. Ale, meer zoiets dat zegt hoeveel km je al gedaan hebt, de hoogteverschillen,.... wel fijn en interessant. Maar het heeft het einde van onze wandeling niet gehaald :louche: :louche: .
Ik ben ook daar zo geen goei in, in dat altijd bij mij hebben en opladen. Ze vragen mij altijd waarom mijn geluid zo oorverdovend luid staat :x .
Awel. Als hij ergens in het huis ligt en ze hebben me nodig, hoor ik het 8) 8)  .

Maar een tablet wil ik nu wel. Zie daar vele voordelen in.

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#24 Geplaatst 23 december 2015 - 19:43

ik zou voor een IPad gaan. Ik heb sinds een klein jaar een IPhone en onze pa heeft een IPad bij zijn gazet 'gekregen'. Sinds dien ben ik dus appeltjesfan :)