Spring naar inhoud

- - - - -

MedicAnimal.nl

• Log in om te reageren
21 reacties op dit onderwerp
HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 25 december 2015 - 19:50

Hey,

Heeft iemand ervaring met deze website uit Nederland?
Ik zou er graag iets bestellen, ziet er op het eerste zicht wel betrouwbaar uit, maar toch eerst even vragen ;)

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 9.010 berichten
  • 1 katten

#2 Geplaatst 25 december 2015 - 20:34

Als je een week kan wachten... ik heb er gisteren net besteld voor de eerste keer :-)
Geplaatste afbeelding

Tylwyth
Tylwyth
  • 191 berichten

#3 Geplaatst 25 december 2015 - 22:38

Heb daar een tijdje geleden ons Lotje haar dieetbrokjes gekocht: alles in orde, goed verpakt, levering zoals voorspeld, niks op aan te merken ;)

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#4 Geplaatst 25 december 2015 - 22:41

Ik heb er eens willen bestellen maar de prijs die werd aangegeven op de website veranderde steeds toen ik wilde afrekenen.
Ik heb uiteindelijk ergens anders besteld.

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 25 december 2015 - 23:58

Het zal niet lukken vrees ik...het bestellen wel maar het betalen niet :catscratchhead
Ik heb een "gewone" bankkaart en als ik voor betalen met "Mastercard" kies, moet ik een "cvc-code" invullen die ik niet heb.
Mijn kaartnummer wordt ook als ongeldig weergegeven ; waarschijnlijk omdat het geen kredietkaart is ;)

Andere optie was Ideal, daar vragen ze een gebruikersnaam en als ik deze aanvraag moet ik mijn ibannummer invullen die hier ook opnieuw als ongeldig uitkomt.

Spijtig dat ik niet kan betalen op dezelfde manier als bij Zooplus.

ROSETTA
ROSETTA
  • 1.185 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 26 december 2015 - 00:44

De cvc-code staat achter op de MasterCard daar staat op dat strookje een nr op dat is de cvc code meestal de laatste 3 cijfers

Sinds 1 juni 2001 zijn internetwinkels verplicht om bij creditcardbetalingen te vragen naar uw CVC-code (Card Validation Code). Dit is een extra veiligheidscontrole.

De CVC-code is een nummer dat uniek verbonden is aan uw MasterCard kaartnummer. Deze driecijferige code vindt u op de achterkant van uw MasterCard. Op de handtekeningstrook is het volledige kaartnummer leesbaar (of alleen de laatste vier cijfers). Rechts hiervan ziet u de driecijferige CVC-code.

Bewerkt door ROSETTA, 26 december 2015 - 00:46.

Geplaatste afbeelding

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 26 december 2015 - 00:51

Bekijk berichtROSETTA, op 26 december 2015 - 00:44, zei:

De cvc-code staat achter op de MasterCard daar staat op dat strookje een nr op dat is de cvc code meestal de laatste 3 cijfers

Sinds 1 juni 2001 zijn internetwinkels verplicht om bij creditcardbetalingen te vragen naar uw CVC-code (Card Validation Code). Dit is een extra veiligheidscontrole.

De CVC-code is een nummer dat uniek verbonden is aan uw MasterCard kaartnummer. Deze driecijferige code vindt u op de achterkant van uw MasterCard. Op de handtekeningstrook is het volledige kaartnummer leesbaar (of alleen de laatste vier cijfers). Rechts hiervan ziet u de driecijferige CVC-code.
Dat had ik inderdaad ergens gelezen, maar op de achterkant van mijn kaart staat geen nummer.
Een mastercard is een kredietkaart waarschijnlijk (?), vandaar dat het op een "gewone" bankkaart niet staat denk ik.

ROSETTA
ROSETTA
  • 1.185 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 26 december 2015 - 01:01

Ja ik denk ook dat een cvc code alleen bij VISA of MasterCard staat .
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#9 Geplaatst 26 december 2015 - 01:29

Ideal is toch overschrijving in nederland?
Ik betaal als het mogelijk is via pay pal veel veiliger dan overschrijving.

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 26 december 2015 - 01:32

Bekijk berichtcatherine, op 26 december 2015 - 01:29, zei:

Ideal is toch overschrijving in nederland?
Ik betaal als het mogelijk is via pay pal veel veiliger dan overschrijving.

Ach zo, logisch dan dat het me niet lukt :blont:

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 26 december 2015 - 01:43

Dacht er Fortiflora te bestellen, deze staat momenteel aan halve prijs :goofy:
Via onze dierenarts zijn we er gisteren nog aan geraakt en zouden het toch een tijdje willen blijven geven.
Wij betaalden 30 euro bij da, voor ietsje meer hadden we nog 2 extra dozen op deze site.
Zal niet lukken om er zelf te bestellen maar misschien is er nog iemand anders in geïnteresseerd die van deze tijdelijke korting gebruik kan maken ;)

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 9.010 berichten
  • 1 katten

#12 Geplaatst 26 december 2015 - 08:10

Ik gebruik altijd mijn moeder haar Visa en betaal aan haar, gewone bankkaart werkt inderdaad niet.
Ze zijn in bepaalde dingen goedkoper dan Medpets zelfs.
Geplaatste afbeelding

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#13 Geplaatst 26 december 2015 - 17:30

Bekijk berichtBlackScorpion, op 26 december 2015 - 08:10, zei:

Ik gebruik altijd mijn moeder haar Visa en betaal aan haar, gewone bankkaart werkt inderdaad niet.
Ze zijn in bepaalde dingen goedkoper dan Medpets zelfs.
Mijn moeder heeft er ook één maar vertelde onlangs dat ze haar code vergeten was (lang niet meer gebruikt).
Ik stuurde een mail naar de klantendienst om te vragen of er nog andere betaalmogelijkheden waren maar mijn mails komen niet toe (ik krijg ze terug als niet afgeleverd ofzo met een hele tekst erbij).
Mijn vertrouwen raakt dan wat zoek omdat ik er dan van uitga als er iets fout loopt met een bestelling (verkeerde inhoud of andere) dat de klantendienst dan ook niet zal werken per mail.

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 9.010 berichten
  • 1 katten

#14 Geplaatst 26 december 2015 - 17:53

Goh wanneer heb je gemailed, het zijn nu rare dagen hè.
Geplaatste afbeelding

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#15 Geplaatst 26 december 2015 - 18:07

Bekijk berichtBlackScorpion, op 26 december 2015 - 17:53, zei:

Goh wanneer heb je gemailed, het zijn nu rare dagen hè.
Vandaag...inderdaad als het ligt aan het feit dat er momenteel niemand beschikbaar is kan het door de feestdagen komen.
Ik dacht eerder aan de mailservice die niet werkte ;)