Spring naar inhoud

- - - - -

Het (foute) cadeau-topic

• Log in om te reageren
132 reacties op dit onderwerp
lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#16 Geplaatst 27 december 2015 - 15:59

Ik heb mijn cadeautjes al een tijdje geleden gekregen, een portret pastelkrijtjes doos van rembrandt en een landschaps pastelkrijtjesdoos van rembrandt, ik was en ben daar nog altijd heel heel blij mee
Geplaatste afbeelding

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 9.010 berichten
  • 1 katten

#17 Geplaatst 27 december 2015 - 16:21

Die stenen poesjes zijn leuk!
Geplaatste afbeelding

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#18 Geplaatst 27 december 2015 - 16:22

ja geweldig hè :)  Hij schildert eigenlijk alle mogelijke dieren op stenen en de meesten zijn erg mooi

Van Amora heb ik een mooi schilderij, van Smeagle een mooie tekening en ik wilde graag ook zoiets van Cleopatra

Bewerkt door *bonnie*, 27 december 2015 - 16:23.

Armani
Armani
  • 14.498 berichten
  • 1 katten

#19 Geplaatst 27 december 2015 - 16:42

Bekijk bericht*bonnie*, op 27 december 2015 - 15:24, zei:

echt prachtig die geschilderde stenen
Bonnie,
bij Postcrossing : al gezien die designer van postkaartjes met die stenen met katjes erop?
De naam ontglipt mij...het zal mij te binnen moeten schieten of ik zoek het op...

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#20 Geplaatst 27 december 2015 - 16:45

Nee die heb ik nog niet gezien denk ik

Armani
Armani
  • 14.498 berichten
  • 1 katten

#21 Geplaatst 27 december 2015 - 16:48

Bekijk bericht*bonnie*, op 27 december 2015 - 16:45, zei:

ik ben aan het zoeken voor jou :lachen:

Armani
Armani
  • 14.498 berichten
  • 1 katten

#22 Geplaatst 27 december 2015 - 17:03

Bekijk bericht*bonnie*, op 27 december 2015 - 16:45, zei:

Bekijk berichtArmani, op 27 december 2015 - 16:48, zei:

ik ben aan het zoeken voor jou :lachen:
gevonden :
Henry Cats

https://www.google.b...bNcASAQ_AUIBigB

Ailure
Ailure
  • 5.306 berichten
  • 1 katten

#23 Geplaatst 27 december 2015 - 17:12

Ik heb een cinema cadeaukaart gekregen.
Dan 3 douchepaketten :( Vind ik wat jammer... Als het er eentje was, vond ik het nog best maar drie vind ik echt té veel. En jammer... Had het al op het forum geschreven maar met een doosje pralines ben ik ook al blij. Of makeup ofzo, al is het maar een eyeliner.
Waar ik het gelukkigst mee ben: een nieuwe tas waar mijn laptop in past van mama :love3: Ben ik al zoooo lang naar op zoek! En zo duur was die niet eens :d
Voor de rest kreeg ik ook nog geld.

En Sienna heeft van mama een ligmand gekregen en ik zoek een nieuw voedselverrijkingsspelletje.

Ephiny
Ephiny
  • 3.948 berichten
  • 4 katten

#24 Geplaatst 27 december 2015 - 17:41

Gekregen: geld, nieuwe kussens, Karcher ruitenwasser, sjaal, muts en handschoenen, bon van Shoe discount, bon van Standaard boekhandel.

Gegeven (samen met mijn broer): draadloze koptelefoon, laatste Grey's anatomy, bon van Action, A time to kill op blueray, en dvd boxen van de oude Sherlock Holmes, en een bon van bol.com.

En ja, soms ook wel foute cadeaus, vooral van mijn mama. Maar die zoekt altijd allerlei cadeautjes bij elkaar (dus ik vind het heel lief dat ze zoveel moeite doet elke keer), en soms zit er gewoon iets tussen waarvan ik denk 'oei, gezicht in de plooi houden nu' :lachen:
Voor mijn verjaardag een paar maanden geleden kreeg ik bv twee bh's in knalkleuren... Nu vind ik sowieso dat je een bh zelf moet kopen (normaal geeft ze dat ook nooit cadeau), en ik draag toch al zelden felle kleuren...

Met het geld koop ik meestal spullen voor de katten en de hamsters. Vandaar dat ik al eens een bon krijg, dan zijn ze zeker dat ik het aan mezelf uitgeef. :lachen:

Those who don't believe in magic, will never find it

Féline
Féline
  • 1.380 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 27 december 2015 - 18:17

Bekijk berichtAuryn, op 27 december 2015 - 15:26, zei:

Bij ons wordt eigenlijk ook vooral envelopjes met geld gegeven.
Dat had ik persoonlijk ook gevraagd omdat ik voor een robotstofzuiger ben aan het sparen en die zijn wat kostelijk om als cadeau te vragen (ik wil er dan ook een van IRobot zelf)

Maar mijn pa was blijkbaar toch eens iets leuks tegengekomen dat hij zowel voor mij als mijn (tweeling)zus had gekocht.
Een klein hebbedingetje waar ik eigenlijk best wel gelukkig mee ben.

Bijlage kerstcadeau.jpg

Oh dàt is een schattig lampje !

Karianne
Karianne
  • 4.644 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 27 december 2015 - 19:13

Gekregen
Van liefje : automatten ( maar die wou ik al lang dus .. Joepieee .. En me nieuwjaar nog een verrassing zegt hij .. )
Van mijn liefjes meter : een keukenshort ( komt van pas met men gesmos )
Van mijn schoon ouders : de boeken van Wim Lybaert ( mijn moestuin en mijn oogst )
Mijn schoonbroer 8x kriek
Mijn mama : poloraid camera van fujifilm en een sponsoring op de rekening
Van mijn grote zus de moestuinplanner 2016
Van mijn kleine zus ne pyjama die echt veel te groot is :p
Van mijn Bomma een zalig warm fleexedkeentke ...
Ik ben me alles blij ;-)

Gegeven : producten van chemical guys aan mijb lief ( voor auto's te wassen , stond op zijne lijst .. ) en ne USB stick .. Mijn mama een boormachine , mijn zus ne onesie en men andere zus ne percolator. Mijb Bomma koffie , schoonouders een wereldwinkel geschenkmand en een vogelhuisje voor koolmeesjes , mijn scjoonbroer nen bak Jupiler

Anathema
Anathema
  • 1.245 berichten
  • 3 katten

#27 Geplaatst 27 december 2015 - 20:32

2 dvd's, katten keukenwekker en kattenmagneetjes voor op ons groot magneetbord in de keuken

Steffie_G
Steffie_G
  • 14.038 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 27 december 2015 - 20:48

Ah wij hebben gegeven:

aan mijn moeder 2 cadeaubonnen voor een make up winkel
Mijn vader een super grote en dikke, houten snijplank
Voor mijn broer een warme, soort van vintage jas
En manlief heeft een Japanse kalender, een pull van Darth Vader en een Assassince Creed figurine gekregen
Geplaatste afbeelding

DORIS
DORIS
  • 7.688 berichten
  • 4 katten

#29 Geplaatst 27 december 2015 - 20:51

Wij geven geen kado's.Ik geef geld aan de kleinzonen.Vermits wij altijd bij dochterlief vieren voorzie ik iets voor hun.Dit jaar heb ik een fles champagne laten opsturen met Kaylee op de etiket.Die was trouwens niet op tijd.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Dasje
Dasje
  • 150 berichten

#30 Geplaatst 28 december 2015 - 16:08

De foute cadeau's vind ik álle gebruiksvoorwerpen waarmee je kan werken bvb strijkijzer, stofzuiger enz... :NoWhy:
De goeie cadeau's zijn volgens mij de persoonlijke bvb je lievelingsparfum, een reisbon, kledij enz...