Spring naar inhoud

- - - - -

Meer krabben na aurizon

oren jeuk krabben aurizon

• Log in om te reageren
2 reacties op dit onderwerp
pookie<3
pookie<3
  • 198 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 02 januari 2016 - 17:56

Hallo allemaal,

afgelopen woensdag zijn met onze Pookie naar de (nieuwe) dierenarts geweest. Op jaarlijkse controle maar ook omdat we vonden dat hij vaak met zijn hoofdje schudde dus misschien last had van zijn oortjes. Nu had de DA een staaltje genomen van zijn oorsmeer en zag een bacterie.

Hebben aurizon meegekregen en moeten dit nu een weekje volhouden maar we vinden dat hij MEER krabt en schud nu dan voor het bezoek bij de DA. !! Zal wel gedeeltelijk door de irritatie van de druppels zijn maar hij krabt echt hele plukken haar weg :( .

Hij heeft altijd heel donker oorsmeer gehad in de 3 jaar dat we hem hebben geadopteerd maar de vorige DA. vond het nooit nodig om een staaltje te nemen en vond dit wel normaal .... Heb ik me nu in het zak laten zetten en ben ik mijn kat nu onnodig aan het pesten met druppels of is het echt en moet ik volhouden ?

banner2pookie

Jefke_Lientje
Jefke_Lientje
  • 1.136 berichten
  • 16 katten

#2 Geplaatst 02 januari 2016 - 18:15

Aurizon gebruiken wij ook... Maar mss kan jou katje er niet tegen en krabt hij daardoor meer?

M'n Saartje heeft ook een oorontsteking gehad en had dan ook enorm veel oorsmeer... Met Aurizon is dat héél gemakkelijk genezen...

pookie<3
pookie<3
  • 198 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 02 januari 2016 - 18:42

Als hij maandag nog zo krabt bel ik wel eens terug naar de dierenarts. Het is de eerste keer dat ik hem de druppels geeft dus kan niet vergelijken of hij reageert op de druppels of door de bacterie. Maar hij krabt nu veel meer dan voor de druppels dus ik vrees ervoor ....
banner2pookie

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: oren, jeuk, krabben, aurizon