Spring naar inhoud

- - - - -

favoriet tv programma / Mobistar Tv en internet start vanaf 1Maart

• Log in om te reageren
31 reacties op dit onderwerp
spirou2007
spirou2007
  • 3.948 berichten
  • 5 katten

#16 Geplaatst 16 januari 2016 - 16:06

en vanavond is het terug 'de Mol' op Nederland  :)

Binnenkort start er op VIER ook de Belgische Mol ,vanaf begin februari 2016 , dacht ik
:) :)

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 16 januari 2016 - 16:28

Vanaf 1 februari inderdaad. Ik kijk ernaar uit en hoop dat het niet te erg veranderd is.

Elma
Elma

Leukste opvangkatje 2016

• 3.296 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 16 januari 2016 - 16:34

Masterchef Australia en My Kitchen Rules neem ik op en volg ik elke avond. Dat is mijn traktatie van de dag. :cat  Maar niet goed voor mijn lijn. Ik krijg er altijd goesting van om iets klaar te maken. Slimste Mens op 4 heb ik ook helemaal gezien. Was dit jaar echt goed. Ik kijk nogal veel TV. Nu ben ik ook "The Hunt" op Canvas aan het volgen. Docu over hoe dieren jagen. Mooie beelden en je ziet nog eens dingen die je anders nooit zou zien. En Clean House op Vitaya neem ik ook op en bekijk ik als er niks anders is. Ik wacht vol spanning op "De Mol" op 4. Hoop dat het even spannend wordt als destijds op de VRT. "The Witches of Eastwick" ben ik aan het opnemen om ze dan allemaal te kunnen zien op een kortere tijdspanne. Zo één aflevering per week, dan ben ik de helft vergeten. Ik ga die dan bekijken, elke dag een aflevering.
En als "Trsictly Come Dancing" op BBC1 komt, volg ik het ook helemaal. :jump:

Groetjes van Elma
Mijn katjes: Lexy (ros) Sienna (wit -tricolore) Butler (zwart) = K3
en Flippy, de valkparkiet, die de baas is. Geplaatste afbeelding

Simsham
Simsham
  • 583 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 19 januari 2016 - 16:48

ik volg bijna geen series op tv. ik kijk veel te veel series online :slach: :oops:  heb elke dag wel 2 of 3 dingen die ik 'moet' kijken.. noem het maar verslaafd :Ooops:
zou op een luie avond de tv wel eens aanzetten, maar meestal blijf ik dan zappen en zet hem weer uit. dat is als ik geen leuke film zie staan.
heb wel de slimste mens opgenomen. en sommige programma's van op national geographic channel zou ik ook opnemen.

Elma
Elma

Leukste opvangkatje 2016

• 3.296 berichten
  • 3 katten

#20 Geplaatst 20 januari 2016 - 20:27

Ik neem gewoon alles op, wat ik wil zien, omdat ik geen TV kan kijken op het moment dat het allemaal uitgezonden wordt. En nu met die nieuwe release van Proximus TV, is opnemen in serie zo gemakkelijk. Ik kijk op woensdag in het TV blaadje wat ik wil zien en donderdag programmeer ik alles. En dan kan ik uren TV kijken, zonder die stomme reclame te moeten zien, want als het opgenomen is, kan je doorspoelen. :cat Dus kijk ik toch wel 6 uren TV per dag. Ook verslaafd zeker. :help:  Ik heb zelfs nog 3 credits om een film op aanvraag te kiezen, maar ik heb nog zoveel te zien dat ik er niet toe kom om die credits op te nemen. Gelukkig blijven ze onbeperkt geldig. :cat
Groetjes van Elma
Mijn katjes: Lexy (ros) Sienna (wit -tricolore) Butler (zwart) = K3
en Flippy, de valkparkiet, die de baas is. Geplaatste afbeelding

Sabine2
Sabine2
  • 8.298 berichten
  • 5 katten

#21 Geplaatst 27 januari 2016 - 13:45

Momenteel neem ik op dinsdag Apocalypse op (over de 1ste WO) en Silent Witness (op Canvas, één van mijn favoriete series) en in het weekend Desperate Housewives.
En dan kijk ik ernaar als ik mijne strijk doe. Helaas momenteel geen tijd voor te strijken, laat staan voor programma's te bekijken, dus die blijven staan hé ;)  'k Moet trouwens ook nog naar de films in series kijken die ik vorig jaar in de periode januari tot april opgenomen heb :lachen: :lachen:

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 28 januari 2016 - 00:24

Heel druk op't werk Sabine?
Ah Desperate Housewives, topserie :)

Sabine2
Sabine2
  • 8.298 berichten
  • 5 katten

#23 Geplaatst 28 januari 2016 - 07:56

Bekijk berichtMurron, op 28 januari 2016 - 00:24, zei:

Heel druk op't werk Sabine?
Ah Desperate Housewives, topserie :)

High level plan en budget-periode voor verschillende kantoren.
Ik doe dat graag hé, maar het zijn soms heel lange dagen. Gisteren en eergisteren ben ik ook tot heel laat bezig geweest, volgende week wordt nog "erger". Dus TV kijken wordt noppes (strijken trouwens ook beperkt tot hetgeen ik die dag ga aandoen :lachen: )

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 28 januari 2016 - 15:21

Oeioei Sabine, courage! Denk aan alle leuke tv-series die je achteraf gaat kunnen bekijken ;)

Sabine2
Sabine2
  • 8.298 berichten
  • 5 katten

#25 Geplaatst 28 januari 2016 - 15:57

Bekijk berichtMurron, op 28 januari 2016 - 15:21, zei:

Oeioei Sabine, courage! Denk aan alle leuke tv-series die je achteraf gaat kunnen bekijken ;)

... of niet zal kunnen bekijken... 'k heb nog 8% plaats op mijnen Digicorder :lachen:

Steffie_G
Steffie_G
  • 13.820 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 03 februari 2016 - 22:40

Net ook wer de eerste aflevering van temptation islabd gezien ...
Geplaatste afbeelding

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 03 februari 2016 - 22:58

Alles komt terug hé tegenwoordig. De Mol, Temptation Island, X-files, Gilmore Girls,... Fijn om nostalgisch over te doen, maar vraag me af of het zo moeilijk is geworden om nog iets origineels uit te brengen?

Audrey57
Audrey57
  • 789 berichten
  • 1 katten

#28 Geplaatst 03 februari 2016 - 23:00

Ik zie graag series: McClouds Daughters, Lost, House M.D., Grey's Anatomy.

Van die laatste trouwens super irritant dat ze telkens een seizoen beginnen en na een paar afleveringen gaan ze weer een stuk terug in de tijd. Zo zijn ze al 2x met seizoen 11 begonnen, na de 2de keer weer vanaf de allereerste aflevering. Inmiddels zitten ze in seizoen 8 of zo. En Nederlands heeft al het nieuwe 12de seizoen :p

My Kitchen Rules kijk ik ook graag naar. Het begint telkens als ik nog net niet thuis ben, dus ik heb het geprogrammeerd om op te nemen.

En De Mol ga ik uiteraard volgen, ook De Slimste Mens is een vaste waarde. Tegen de sterren op, Beste kijkers, Liefde voor muziek.

Daarnet gekeken naar Wij zijn K3: De droom gaat verder. En ook de zoektocht heb ik gevolgd, ik moest wel hé, als kleuterjuffrouw. ;)
Happiness can be found
even in the darkest of times
if one only remembers to turn on the light.

wim
wim
  • 515 berichten
  • 3 katten

#29 Geplaatst 25 februari 2016 - 20:44

Hoi
heb info gekregen van Mobistar dat ze geleidelijk hun aanbod op de markt brengen.Vanaf 1 Maart in 8 Brusselse  gemeentes en in Leuven  en Aalst. Prijs zou 39€ zijn als je al duur gsm abonnement hebt en anders 49€ dit dus voor internet en Tv aanbod met 70 zenders.
Meer info via deze link

https://corporate.mo...orrecte-prijs-0

Bewerkt door wim, 25 februari 2016 - 20:46.

wim
wim
  • 515 berichten
  • 3 katten

#30 Geplaatst 25 februari 2016 - 21:07

Ik ben nu al 2 maand aan het testen en tot nu toe geen problemen. Digibox is modern, Menu is overzichtelijk en makkelijk te bedienen. Programma menu is ook overzichtelijk, opnemen werkt goed. Volgens nieuwe info zou je tot 4 programma's tegelijk kunnen opnemen.
Zijn nog aan werken aan meer opties zoals on demand Tv,  extra zender paketten, Opnames vanaf smartphone instellen...
Dus voorlopig geen klachten en zal na test periode wel bij Mobistar blijven

Bewerkt door wim, 25 februari 2016 - 21:11.