Spring naar inhoud

- - - - -

Loki pest Finn

• Log in om te reageren
19 reacties op dit onderwerp
Eibhlin
Eibhlin
  • 14.475 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 04 februari 2016 - 15:51

Bekijk berichtMurron, op 04 februari 2016 - 15:36, zei:

Goed nieuws! Laten ze Fluffy nog wat met rust?
Ja naar haar kijken ze niet zo heel erg veel om. Die gaat beetje haar eigen gang naast hun.
Gisteren sprong Finn effe bij Loki op de vensterbank en ik hoorde Loki zo wat grommen. Iets dat hij normaal nooit doet. Enfin ik heb hem nog nooit horen grommen. Maar hij is gewoon weg gegaan en ergens anders gaan zitten. Misschien had hij een humeurtje ofzo. Finn liep samen met Fluf wel enorm druk en ik heb de indruk dat Loki en drukte niet zo goed samen gaan. Hij is echt een kat die rust en kalmte verkiest.
Momenteel liggen ze beiden boven gezellig te slapen.
In elk geval heb ik dus geen idee waarom ze dat plots deden en waarom nu niet meer. Maar ze mogen het zo houden. :)

Bewerkt door Eibhlin, 04 februari 2016 - 15:52.

Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.475 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 06 februari 2016 - 10:54

Te vroeg gejuicht. Ik weet niet wat er gebeurd is, was er niet bij. Maar plots gisteren nacht giga kabaal, meer dan anders. Ik snel naar benden. Zie ik daar 1 pluizige lawaai makende bol heen en weer rollen. Blijkbaar waren zowel Loki als Finn als Fluf in de clinch geraakt. Ik vermoed dat ze uit de kattenbak kwam en de rostjes beiden het geniaal idee hadden naar haar te lopen. Soms doen ze dat, elkaar bespringen als ze uit de kattenbak komen. Amai ze... Begin soms te denken dat ze het van de wind hebben. Het begon allemaal met Finn die plots enorm druk begon te doen, met dikke staart rond crossen, al zen speelgoed bespringen. Loki heeft hem dan een draai om zn oren gegeven want die kan er dus echt niet tegen dat hij zo doet. Dan is fluf hem gevolgd, ook zot beginnen rond rennen zonder reden. Misschien van daaruit beetje een gevolg. Geen idee.
Geplaatste afbeelding

DORIS
DORIS
  • 7.688 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 07 februari 2016 - 09:40

Hier zijn ze ook wel heviger als er wind of onweer op komst is.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.475 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 07 februari 2016 - 09:57

Bekijk berichtDORIS, op 07 februari 2016 - 09:40, zei:

Hier zijn ze ook wel heviger als er wind of onweer op komst is.
En tegenwoordig waait het enorm vaak. Ze zijn hier nu ook nog steeds aan het rond crossen.
Wind in hun kont noemt ik dat. :p

Geplaatste afbeelding

DORIS
DORIS
  • 7.688 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 07 februari 2016 - 11:37

:lachen: :lachen: :lachen: Ik zie het al zo.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig