Spring naar inhoud

- - - - -

Geloven in een aanbieding abonnement + gsm bijna gratis ?

• Log in om te reageren
10 reacties op dit onderwerp
Elena888
Elena888
  • 20 berichten

#1 Geplaatst 14 januari 2016 - 18:18

Wie heeft er ervaring met een bepaald abonnement te nemen en dan voor weinig geld die of die gsm erbij? Is dat niet te bindend, zo'n overeenkomst? Kun je daar weer vanaf stappen ? Je ziet vandaag zoveel reclames voor dit of dat en dat bijna gratis dit erbij, maar kloppen die advertenties wel?

Elma
Elma
  • 3 katten

#2 Geplaatst 14 januari 2016 - 18:51

Zo'n abonnement is altijd bindend voor een aantal jaren. Lees vooral de kleine lettertjes, dan weet je hoelang. Je kan bij Proximus (andere providers weet ik niet) je abonnement vervroegd opzeggen, maar dan betaal je een afkoopwaarde voor het toestel.
Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3 Geplaatste afbeelding
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube....11Elma02/videos

Poeslap
Poeslap
  • 1.803 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 14 januari 2016 - 19:40

Doorgaans moet je dan een contract aangaan van 1 of 2 jaar. Zeg je vroeger op, betaal je de restwaarde.

Mijn mama heeft er vorig jaar zo eentje genomen voor 1 euro. De hare had het onverwachts begeven en voor wat zij die gsm gebruikt was degene wel voldoende. Ik denk dat deze maand haar contract afloopt, dus bij hare was het een contract van een jaar.

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 14 januari 2016 - 19:52

Collega van me heeft zo een abbonement genomen, dat was een GSM (iphone 5) voor 20€ ofzo met een abbonement van 50€ de maand.
Maar uiteindelijk moest ze de maand 50€ voor het abbonement betalen + nog eens 25€ voor de GSM (soort van afbetaling)
En ze heeft dat abbonement dan opgezegd na een half jaar en ze kreeg een rekening van over de 170€  (wrs wegens contractbreuk)

Time spent with cats is never wasted

wim
wim
  • 541 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 14 januari 2016 - 22:11

Ik ook zoiets van Mobistar Gsm 29€ eenmalig.
abonnement  20€ gedurende 2 jaar.
En volgens verkoper kan je na een jaar abonnement verlagen naar 15€.

Bewerkt door wim, 14 januari 2016 - 22:12.

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#6 Geplaatst 15 januari 2016 - 01:17

ja, bij Mobistar is er een promotie tot eind van deze maand: je moet uw abonnement voor 2 jaar verlengen en dan krijg je een gsm voor 27 euro, dus alles blijft gelijk, behalve dat je zeker voor 2 jaar bij hebt getekend en een gsm bijkrijgt voor maar 27 euro.

d'er is geen vlieg , alleen dat je 2 jaar klant moet blijven, maar ja, de andere operators zijn nie beter,dus ... (Proximus zijn bedriegers, heb ik zelf ondervonden)

Wij overwegen dit Mobistar gesteke, van 't weekend beslissen we :) :catscratchhead
:) :)

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 15 januari 2016 - 01:20

Bekijk berichtspirou2007, op 15 januari 2016 - 01:17, zei:

Wij overwegen dit Mobistar gesteke

Wa gade gij doen?  :catscratchhead  :gek:

liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 15 januari 2016 - 08:52

Wij hebben sinds 3 jaar alle 3 een Gsm bij telenet voor 1 euro . Elk jaar dat het voorbij is nemen we een nieuwe GSm voor 1 euro . Je mag 5 abonnementen op 1 adres zetten.
Geert zijn gsm was na 3 maand eens stuk en heeft een nieuwe gekregen .
Wij zijn heel blij met dit abonnement en nu de 28 jan loopt het opnieuw af en gaan we achter een nieuwe recentere gsm :)

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#9 Geplaatst 15 januari 2016 - 09:02

Bekijk berichtMurron, op 15 januari 2016 - 01:20, zei:

Wa gade gij doen?  :catscratchhead  :gek:
een geste-ke.  Fonetisch, een zjeste :p  
Das dus dialect, maar weet niet van waar.
Ik gebruik da ook

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#10 Geplaatst 15 januari 2016 - 11:43

Bekijk berichtEvyke81, op 15 januari 2016 - 09:02, zei:

een geste-ke.  Fonetisch, een zjeste :p  
Das dus dialect, maar weet niet van waar.
Ik gebruik da ook

dank u Evyke :)

yep, 'geste-ke'  , ik ben van Oost-Vlaanderen, iets Oostvlaams misschien? :)
:) :)

Jasina
Jasina
  • 13 berichten

#11 Geplaatst 31 januari 2016 - 18:09

Wel, ik weet het niet voor gsm's, maar ik heb net een tv gekregen via proximus. Ik heb getekend voor een pack met internet, tv en telefoon, en kreeg voor 49 euro een moderne flat screen tv. Heel tof! Je moet inderdaad wel tekenen voor 2 jaar, maar bon, ik kwam bij hen terecht omdat zij het meest interessante voorstel hadden. Ik kan me niet voorstellen dat ik over 6 maanden ineens spijt zal hebben en liever bij een andere provider zou willen zijn. Twee jaar zijn zo om en die tv mag ik zo wie zo houden. Misschien moet je dat soort beslissingen niet nemen omdat je je hebt laten verleiden voor een goedkope tv of gsm, maar langs de andere kant, wanneer je tekent omdat je op dat moment vind dat ze het interessantste zijn, zullen ze dat wel een tijdje blijven ook. Ik denk dat ik daarna probeer een andere promotie te krijgen, zelfs wanneer ik dit abonnement eerst moet opzeggen. Dan krijg je altijd de beste en goedkoopste aanbiedingen.