Spring naar inhoud

- - - - -

pakje terugsturen

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
Simsham
Simsham
  • 583 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 15 januari 2016 - 13:27

hoi!
mss een rare vraag, ik kreeg vanmorgen een pakje toegestuurd van bol.com, maar het had een foute inhoud. Nu stuurde ik hen een email en ik kan dit dus terugsturen en zij sturen mij wel het juiste.
Maar, ik heb es opgezocht dat dat mij bijna 17euro zou kosten om dit van belgie naar nederland terug te sturen via de post.
Iemand een andere manier om dit goedkoper ginder te krijgen?

Alvast bedankt en groetjes!

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#2 Geplaatst 15 januari 2016 - 13:28

Als het hun fout is zou ik ze vragen de kosten terug te betalen, dit kan toch immers niet

meitepeit
meitepeit
  • 1.710 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 15 januari 2016 - 13:31

Foto maken van de inhoud dan heb je in ieder geval het bewijs, en eerst info. opvragen wie betaald de kosten?

tangie
tangie
  • 209 berichten

#4 Geplaatst 15 januari 2016 - 13:32

dat is gratis denk ik
naar beneden scrollen en kom de retourneren tegen

https://www.bol.com/...vice/index.html

Simsham
Simsham
  • 583 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 15 januari 2016 - 13:37

ja ik had 2 dingen besteld, op de rekening staat het juist, maar 1 van de 2 is fout...
best emailen naar de klantendienst dus :/

der staat op 'frankeer voldoende' :/

'  Retourneren is gratis bij de post, Kiala of een bol.com afhaalpunt. '

toch niet :) ik moet beter leren lezen blijkbaar :p

bedankt!

Féline
Féline
  • 1.922 berichten
  • 1 katten

#6 Geplaatst 15 januari 2016 - 13:38

Sim : heb je dat bij jou thuis laten leveren ? Tip voor in de toekomst : laat leveren in een (kranten)winkel, als je wil terugsturen hoef je geen portkosten te betalen, je geeft het gewoon terug binnen bij je afleverpunt

Simsham
Simsham
  • 583 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 15 januari 2016 - 13:44

Bekijk berichtFéline, op 15 januari 2016 - 13:38, zei:

Sim : heb je dat bij jou thuis laten leveren ? Tip voor in de toekomst : laat leveren in een (kranten)winkel, als je wil terugsturen hoef je geen portkosten te betalen, je geeft het gewoon terug binnen bij je afleverpunt

ja doe ik eiglk altijd, nog nooit iets fout geleverd of problemen gehad.
ik heb de klantendienst direct op de hoogte gebracht toen ik het pakje open deed. juiste bon, maar 1 van de 2 dingen die erin zaten, was fout. ze waren heel vriendelijk en hebben direct alles zelf in orde gebracht, ik moet het enkel retourneren. maar blijkbaar kan dit dus gratis bij de post..

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#8 Geplaatst 15 januari 2016 - 16:15

Zo heb ik verleden jaar cd's gekregen in mijn doos en het moesten dvd's zijn.
We hebben de cd's gratis terug mogen opsturen en ze hebben onze dvd's dag erna geleverd.
Bol doet daar niet moeilijk over...

Retourneren is gratis bij de post, Kiala of een bol.com afhaalpunt. En als wij merken dat je artikel te groot of te zwaar is om als pakket te versturen (zoals bij een trampoline of wasmachine), vragen wij om een gratis ophaalafspraak bij ons in te plannen

Simsham
Simsham
  • 583 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 15 januari 2016 - 17:15

ze hebben mij wel het verkeerde adres doorgegeven! ze stuurden mij dat ik het naar nederland moest opsturen, ik had expres nog gezegd dat het van belgie verzonden wordt. en ze vertelden mij dat het ook vanuit belgie gratis verzonden kon worden. natuurlijk stond ik mooi voor aap bij de post. ze vertelden mij dat zeker het geval niet was en dat ik dus moest betalen. gelukkig had ik een heel vriendelijk meisje achter de balie die zei: we sturen het gewoon op naar antwerpen en zij moeten het dan maar regelen.
hopelijk komt dit goed terecht :trance: