Spring naar inhoud

- - - - -

Pip en Noa.

• Log in om te reageren
2 reacties op dit onderwerp
Claudje
Claudje
  • 40 berichten

#1 Geplaatst 17 januari 2016 - 10:30

Sinds vrijdagavond hebben we een kitten in huis gehaald.
Pip moet er nog wel aan de situatie wennen, ze volgt Noa overal en valt Noa soms ook aan
Noa zit dan in de houdgreep en ondertussen schopt Pip haar, noa lijkt heel relax te zijn en doet ook haar eigen ding, soms schrikt ze van Pips aanvallen, maar als we pip corrigeren lijkt Pip angstig en Noa gaat gewoon rustig verder waar ze mee bezig was.

We geven Pip evenveel aandacht als eerst, spelen met haar en proberen haar te knuffelen maar hier heeft ze soms geen zin in en word boos op mij of mijn vriend, zo kennen we Pip niet, helaas vinden we pip ook vaak schrikkerig als we opstaan terwijl we haar niks aandoen, zou ik niet durvenšŸ˜©.  we belonen Pip vaa als ze iets goed doet (met noa zijn)  dan krijgt ze een snoepje.

Pip likt Noa soms, en besnuffeld haar flink, ze blaast niet meer maat wel dus die 'aanvallen'  verder accepteert pip het wel dat Noa uit haar bakje eet en drinkt en Pip gaat op de kattenbak van Noa zonder problemen..

Hebben jullie nog tips?

Bijgevoegde thumbnails

• image.jpeg

Kaprice
Kaprice

Grootste luiaard 2016

• 4.217 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 17 januari 2016 - 10:35

Ik zou pip niet te snel corrigeren. Het is een beetje aftasten hoe ver ze kunnen gaan en elkaar in het spel leren kennen. Zolang er geen gevecht is op leven en dood, zou ik ze gewoon laten doen en zelf hun grenzen bepalen. Elkaar eens bespringen of liggen rollebollen kan gerust.

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016

Mooiste kortharige HTK 2016

• Moderator
  • 8.597 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 17 januari 2016 - 11:06

Hoe oud is da kleintje maar? :catscratchhead
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com