Spring naar inhoud

- - - - -

Kiara 'eet'karton

• Log in om te reageren
11 reacties op dit onderwerp
dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 17 januari 2016 - 16:31

Zoals velen hebben wij figuren uit karton staan. Onze piezels vinden zalig en er wordt dan ook veel gebruik van gemaakt. Maar het valt ons op dat Kiara echt erin bijt. Alle hoeken heeft ze al gehad. Ik meen hier ooit gelezen hebben dat dit geen kwaad kan, maar weet het dus niet zeker. Doet ze dit omdat ze iets tekort heeft ? Of is het gewoon iets dat bij katten hoort?

lilymaya
lilymaya
  • 7.204 berichten

#2 Geplaatst 17 januari 2016 - 16:39

Wat bedoel je met figuren uit karton

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 17 januari 2016 - 16:31, zei:

Zoals velen hebben wij figuren uit karton staan. Onze piezels vinden zalig en er wordt dan ook veel gebruik van gemaakt. Maar het valt ons op dat Kiara echt erin bijt. Alle hoeken heeft ze al gehad. Ik meen hier ooit gelezen hebben dat dit geen kwaad kan, maar weet het dus niet zeker. Doet ze dit omdat ze iets tekort heeft ? Of is het gewoon iets dat bij katten hoort?
ik weet wel dat katten heeeel'graag in karton bijten :)

Poeslap
Poeslap
  • 1.583 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 17 januari 2016 - 17:20

Puen doet dat ook, al sinds dat ze hier is. Ik maak me daar geen zorgen om.

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 17 januari 2016 - 17:52

Alle kartonnen dozen die hier binnen komen, worden zo snel mogelijk gesloopt door Trixie :lachen: ze krabt aan de hoeken, zet wel 's haar tanden erin, de kartonstukjes vliegen in het rond. Ze eet ze niet op. Ik maak me daar ook geen zorgen om.

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#5 Geplaatst 17 januari 2016 - 20:16

Ze bijten graag in karton, elke speeldoos die ze hier krijgen word geperforeerd.

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.864 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 17 januari 2016 - 21:03

Hier ook één kartonbijter, ons Luna. Miloh & Moon lusten dat blijkbaar niet :lachen:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 17 januari 2016 - 21:30

Bekijk berichtlilymaya, op 17 januari 2016 - 16:39, zei:

Wat bedoel je met figuren uit karton ik weet wel dat katten heeeel'graag in karton bijten :)

Wist toen even geen beter woord. Bedoelde van die krabmeubels. Momenteel staat dit hier... http://www.zooplus.n...peelgoed/459087

En het doet goed dienst :-).

lilymaya
lilymaya
  • 7.204 berichten

#8 Geplaatst 17 januari 2016 - 21:40

Ah ok, ;)

Simsham
Simsham
  • 583 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 18 januari 2016 - 11:02

de mijne vinden karton niets... had ze een krabmeubel gekocht in karton, maar het staat hier stof te vergaren... doen er niets mee

Mel's Bengels
Mel's Bengels
  • 178 berichten
  • 9 katten

#10 Geplaatst 18 januari 2016 - 12:05

Hier bijten ze al het karton ook in duizenden stukjes xD
MelsBengals

hilleke
hilleke
  • 19.366 berichten

#11 Geplaatst 18 januari 2016 - 13:46

Nieuwe diersoort? .... piezels :lachen:

Wij hebben hier ook een heel vernielzuchtige kat. met de kittens maakte ik dikwijls speeldozen in karton met verschillende gaten erin. Maar meneer Jos vond het zo nodig om telkens de gaten nog groter te maken, de deurtjes kapot te bijten... En de vloer was een kartonsnippertapijt geworden.
Ik heb ook zo van die kartonnen archiefdozen van Ikea, en zelfs die heeft hij al onder handen (ik bedoel tanden) genomen. :oops:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 18 januari 2016 - 16:45

Bekijk berichthilleke, op 18 januari 2016 - 13:46, zei:

Nieuwe diersoort? .... piezels :lachen:

Wij hebben hier ook een heel vernielzuchtige kat. met de kittens maakte ik dikwijls speeldozen in karton met verschillende gaten erin. Maar meneer Jos vond het zo nodig om telkens de gaten nog groter te maken, de deurtjes kapot te bijten... En de vloer was een kartonsnippertapijt geworden.
Ik heb ook zo van die kartonnen archiefdozen van Ikea, en zelfs die heeft hij al onder handen (ik bedoel tanden) genomen. :oops:

Had het nog niet gezien :-) :-)