Spring naar inhoud

- - - - -

Ariel 3in1

• Log in om te reageren
38 reacties op dit onderwerp
Twinkel
Twinkel
  • 1.485 berichten

#1 Geplaatst 25 januari 2016 - 22:12

Hey mensen,

zou heel graag m'n gekleurde was eens wassen met Ariel 3in1 (zie foto) en ik vroeg me af wat jullie ervaring hiermee is? Over het algemeen heb ik al heel wat positieve reacties hierover gehoord en gelezen, maar ik lees ook graag jullie mening hierover ;).
Ben eigenlijk heel erg bang dat mijn was volledig verkleurd zal zijn, of dat er allemaal witte vlekken op mn kleren zullen zitten, na het gebruiken van dit product.. (heb dit al eens gehoord van iemand die dit ook had gebruikt op haar gekleurde was, vandaar nu mijn onzekerheid..)

Alvast bedankt om jullie ervaringen te delen! :)

Bijgevoegde thumbnails

• 0191.jpg

Bewerkt door Twinkel, 25 januari 2016 - 22:13.

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#2 Geplaatst 25 januari 2016 - 22:21

Hmmm, ik heb laatst hondendekens uit de machine gehaald, ook met witte vlekken erop.
Dat vond ik heel raar want ik heb die dekens al suf gewassen en gebruik altijd de arial tabs (de gewone) voor de hondendekens en nooit problemen.

Maar nu ik dit lees, rond die tijd had ik een staal van Ariel 3 in 1 gekregen dus wie weet was het dan daar wel van.
Zijn die witte vlekken nog weggegaan ?  Bij mij niet.

Ik vond de oorspronkelijke tabs overigens veel beter als de huidige tabs.
Kleding was ik tegenwoordig altijd met Robijn, dat is het enige wat mijn was nog fris doet ruiken.

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.227 berichten

#3 Geplaatst 25 januari 2016 - 22:28

Ik heb deze al gebruikt en geen witte strepen hier, maar ben over het algemeen niet zo tevreden van die pods, ik heb al een paar keer gehad dat de zakjes zelf niet volledig smelten. Het resultaat is dan een keiharde korst op de was :louche:
Geplaatste afbeelding

Twinkel
Twinkel
  • 1.485 berichten

#4 Geplaatst 25 januari 2016 - 22:30

Bekijk bericht*bonnie*, op 25 januari 2016 - 22:21, zei:

Hmmm, ik heb laatst hondendekens uit de machine gehaald, ook met witte vlekken erop.
Dat vond ik heel raar want ik heb die dekens al suf gewassen en gebruik altijd de arial tabs (de gewone) voor de hondendekens en nooit problemen.

Maar nu ik dit lees, rond die tijd had ik een staal van Ariel 3 in 1 gekregen dus wie weet was het dan daar wel van.
Zijn die witte vlekken nog weggegaan ?  Bij mij niet.

Ik vond de oorspronkelijke tabs overigens veel beter als de huidige tabs.
Kleding was ik tegenwoordig altijd met Robijn, dat is het enige wat mijn was nog fris doet ruiken.
Oei, ook niet leuk voor je *bonnie* ! Ik heb onlangs ook zo'n staaltjes gekregen en wil die dus nu graag proberen... vandaar..

Die vlekken bij die kennis van me zijn niet meer weggegaan. Ze heeft gewoon die kledij weggedaan..

Twinkel
Twinkel
  • 1.485 berichten

#5 Geplaatst 25 januari 2016 - 22:36

Bekijk berichtInge91, op 25 januari 2016 - 22:28, zei:

Ik heb deze al gebruikt en geen witte strepen hier, maar ben over het algemeen niet zo tevreden van die pods, ik heb al een paar keer gehad dat de zakjes zelf niet volledig smelten. Het resultaat is dan een keiharde korst op de was :louche:
Oh nee! Hopelijk heb je die korst er volledig van gekregen zonder schade aan het textiel?

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#6 Geplaatst 25 januari 2016 - 23:24

Heb ze in een testfase gebruikt en geen problemen vond de was wel iets te fel ruiken naar het produkt.

Gebruik er van een ander merk .

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 4.913 berichten
  • 6 katten

#7 Geplaatst 25 januari 2016 - 23:51

Heb de Ariel pods  al gehad en best tevreden van .. wel altijd voor gekleurde was de color pods gebruiken ,
heb nog nooit witte strepen gehad .
Ik hou de pods wel altijd even onder de kraan voor ik ze in de wasmachine gooi , dan lossen ze direkt op in het water ,
het is al gebeurd dat ze slecht oplossen en aan het deurtje blijven liggen ,
Heb ook al de pods gebruikt van persil en dixan ... ook tevreden van !!!
Geplaatste afbeelding

Twinkel
Twinkel
  • 1.485 berichten

#8 Geplaatst 26 januari 2016 - 13:01

Ja, ik heb staaltjes van de color pods, maar toch, aan sommige verhalen te horen...

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#9 Geplaatst 26 januari 2016 - 14:07

Nu ik dat lees over dat hard worden als de tablet niet voldoende oplost.
Wel, die witte vlekken zijn bij mij ook stijf... misschien is de tablet opgelost behalve dat witte vakje dan ?  en zo helemaal verkleefd geraakt aan de dekens ?

Bewerkt door *bonnie*, 26 januari 2016 - 14:07.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.220 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 26 januari 2016 - 14:48

Ik heb die ook eens gebruikt, kreeg ze gratis als staal. Normaal gebruik ik zoiets niet. Maar was er ook niet zo tevreden over. Net als bij de anderen losten ze soms niet gans op. Van de 3 pods dat in het zakje zaten is er maar 1 goed opgelost.
Geplaatste afbeelding

Twinkel
Twinkel
  • 1.485 berichten

#11 Geplaatst 26 januari 2016 - 18:08

Bedankt voor het delen van jullie ervaringen :)!
Hmm, nu begin ik alsmaar meer te twijfelen :(...

Fietje26
Fietje26
  • 6.689 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 26 januari 2016 - 20:12

Ik gebruik die pods nu toch al meerdere maanden en ben er wel tevreden van. In tegenstelling tot wat ik hier lees lossen ze bij mij wel altijd goed op (tot nu toe in elk geval :) ) ook al was ik vaak maar op 30¤...
De was ruikt lekker en de kleuren blijven mooi. Ook geen witte strepen te zien.

Ik gebruik wel de roze versie:

ariel cap-n091__width_900__height_900__zoomcrop_none__bgcolour_FFF.jpg

Bewerkt door Fietje26, 26 januari 2016 - 20:13.

Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

Twinkel
Twinkel
  • 1.485 berichten

#13 Geplaatst 26 januari 2016 - 20:30

Bekijk berichtFietje26, op 26 januari 2016 - 20:12, zei:

Ik gebruik die pods nu toch al meerdere maanden en ben er wel tevreden van. In tegenstelling tot wat ik hier lees lossen ze bij mij wel altijd goed op (tot nu toe in elk geval :) ) ook al was ik vaak maar op 30¤...
De was ruikt lekker en de kleuren blijven mooi. Ook geen witte strepen te zien.

Ik gebruik wel de roze versie:

Bijlage ariel cap-n091__width_900__height_900__zoomcrop_none__bgcolour_FFF.jpg

Wat is eigenlijk het verschil met de versie die ik hierboven heb geplaatst? (want van die versie heb ik staaltjes liggen)

Kaprice
Kaprice

Grootste luiaard 2016

• 4.222 berichten
  • 3 katten

#14 Geplaatst 26 januari 2016 - 20:31

De groene is "gewone was"
De roze is meer voor "kleurwasjes"

Sabine2
Sabine2
  • 8.299 berichten
  • 5 katten

#15 Geplaatst 26 januari 2016 - 21:18

Ik heb in December een nieuwe wasmachine gekocht en de verkoopster van de electrozaak is geen voorstander van dergelijke pods in de hedendaagse machines (de recente modellen), omdat de machines veel minder water gebruiken - vooral als de machine niet vol is, maar anders ook lager waterverbruik - en deze daarom niet altijd oplossen.
Ik had vaneigens net twee dozekes pods van Dreft gekocht, 'k ga die nu wel opgebruiken, maar daarna wordt het weer vloeibaar wasmiddel (waarvan ik er volgens de verkoopster ook minder moet gebruiken dan bij de minder recente machines)

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com