Spring naar inhoud

- - - - -

Wie kijkt er naar 'de mol'?

• Log in om te reageren
154 reacties op dit onderwerp
Audrey57
Audrey57
  • 789 berichten
  • 1 katten

#151 Geplaatst 28 maart 2016 - 23:45

Ja, dat van die playlist vond ik ook raar dat dat niemand opgevallen was. De kledij was slim gezien, leuke hint.

Het was inderdaad verdacht dat er geen verf te zien was, maar te opvallend verdacht vond ik. Ik denk toch dat dat een toevalligheidje was en dat de kogel die hem raakte niet opengesprongen is.
Happiness can be found
even in the darkest of times
if one only remembers to turn on the light.

wim
wim
  • 522 berichten
  • 2 katten

#152 Geplaatst 28 maart 2016 - 23:51

Tja schampschot zeker.
Wat ik wel niet wist was dat de mol al van voor de opnames al de proeven kent, kan hij/ zij zich wel
serieus voorbereiden en is het eigenlijk in mijn insziens beetje oneerlijk tov de kandidaten.
Dat er gebrieft word tijdens de opnames kan ik nog aannemen

Audrey57
Audrey57
  • 789 berichten
  • 1 katten

#153 Geplaatst 29 maart 2016 - 00:01

Die briefings zijn maar héél kort natuurlijk, anders zou het gevaar bestaan dat het opvalt. Dus ik kan wel begrijpen dat ze vooraf het draaiboek eens doorlopen en wat ideeën uitwisselen over hoe er gesabotteerd kan worden. Hij mocht ook zelf ideeën aanbrengen, dat vind ik wel goed, dat de sabottages niet enkel vanuit de productieploeg komen.
Happiness can be found
even in the darkest of times
if one only remembers to turn on the light.

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#154 Geplaatst 01 april 2016 - 16:56

Wij hebben gisteren gekeken en ik vind ook dat ze meer hadden mogen laten zien qua sabotages. Ik vond het een heel goed seizoen en ben al benieuwd naar het volgende :) moet moeilijk geweest zijn voor iedereen om daarover te zwijgen!

En ik ben verrast door Cathy zeg. Mooi dat ze Hanne toch ook een deel van het geld gegeven heeft. Hanne moet wel echt hard balen dat het twee keer ex aequo was, ze was ook zo dichtbij!

spirou2007
spirou2007
  • 3.979 berichten
  • 5 katten

#155 Geplaatst 20 september 2016 - 22:05

Binnenkort zullen de opnames van de Belgische mol terug starten zeker maar wij mogen natuurlijk nog niks weten :zwijg: :dance: :zwijg: en dan hopelijk vanaf januari De Mol op televisie :dancer:

De Nederlandse Mol is normaal gezien al opgenomen en zal ook rond nieuwjaar worden uitgezonden, joepie, eindelijk weer iets leuks op tv :cheer:, 't is wel nog 3 of 4 maand maar de tijd gaat spijtig zo vlug dat het er heel vlug zal zijn he .
Elk nadeel heeft ook een voordeel :lachen:
:) :)