Spring naar inhoud

- - - - -

Wie kijkt er naar 'de mol'?

• Log in om te reageren
154 reacties op dit onderwerp
Elma
Elma

Leukste opvangkatje 2016

• 3.321 berichten
  • 3 katten

#31 Geplaatst 17 februari 2016 - 20:20

Ik heb nog altijd het gevoel dat het Thibaut is. Vrouwelijke intuïtie ? Mijn hubby denkt dat het Gilles is, wegens zijn gedrag in het kapelletje.
Groetjes van Elma
Mijn katjes: Lexy (ros) Sienna (wit -tricolore) Butler (zwart) = K3
en Flippy, de valkparkiet, die de baas is. Geplaatste afbeelding

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#32 Geplaatst 17 februari 2016 - 20:37

Ik begin Stijn meer te verdenken. Ik heb er niet echt een verklaring voor maar hij blijft nogal onder de radar voor iedereen omdat hij veel dingen goed doet, maar dan toch bij bepaalde dingen faalt. En waarom wou hij het gerucht verspreiden dat hij het slecht had gedaan met die voetbalraadsels vorige keer?

spirou2007
spirou2007
  • 3.948 berichten
  • 5 katten

#33 Geplaatst 20 februari 2016 - 15:14

Mijne 'oorspronkelijke' mol ligt eruit; ik dacht dat het Marc was. In het eerste spel in de eerste aflevering babbelde hij teveel (op de zoutvlakte) toen het stil moest zijn.

Issabel zou het kunnen zijn, ze overdrijft niet maar ze wint ook niets, ze verdient geen geld bij de proeven en ze is advocate, die mannen en vrouwen moeten 'ijzeren' zenuwen hebben volgens mij.
Cathy molt teveel, zij zal het niet zijn en ze is heel egoïstisch, denk een moeilijk mens als mens.
Thibault is het ook niet, die is vree arrogant en denkt van zijn eigen dat hij super is amai!!! Van de eerste aflevering zag je al dat hij een goed gedacht heeft van zijn eigen.
Stijn is redelijk mysterieus, hij brengt veel geld op maar ergens zou hij ook wel de mol kunnen zijn. Bij de proef in de conciergewoning: hij had nog een dikke minuut en treuzelde enorm, hij had toch niks te verliezen om naar de schalelaar te lopen??
Gilles wil heel graag winnen, hij is enorm met het spel begaan.
Hanne is een brave maar eerlijk, zij zou de mol kunnen zijn omdat niemand haar verdenkt en dat is een ideale mol e
Bruno is nog zo'n speler, hij brengt een beetje geld op, doet goed mee, maar ik weet het niet

Op dit moment zegt mijn verstand dat Issabel De Mol is en mijn gevoel zegt dat Stijn De Mol is,....
:doh: :-k
spannend he :) :gek: :scared: :alc: :lachen:

Bewerkt door spirou2007, 20 februari 2016 - 15:16.

:) :)

Elma
Elma

Leukste opvangkatje 2016

• 3.321 berichten
  • 3 katten

#34 Geplaatst 22 februari 2016 - 18:53

Vanavond is het weer zo ver. Gaan we meer te weten komen ? :jump:
Groetjes van Elma
Mijn katjes: Lexy (ros) Sienna (wit -tricolore) Butler (zwart) = K3
en Flippy, de valkparkiet, die de baas is. Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.147 berichten

#35 Geplaatst 22 februari 2016 - 20:38

Bekijk berichtElma, op 22 februari 2016 - 18:53, zei:

Vanavond is het weer zo ver. Gaan we meer te weten komen ? :jump:

Ik ben ook benieuwd! Ik heb nog niet echt één iemand op het oog. Als ik iemand zou moeten noemen zou het Stijn of Gilles zijn. Maar het kan uiteindelijk iedereen zijn he. Kijk er al naar uit!

Audrey57
Audrey57
  • 789 berichten
  • 1 katten

#36 Geplaatst 22 februari 2016 - 23:06

Hanne heeft bewezen dat ze toch wel kan liegen/bluffen. :d Dus is zij is nu toch wel in de running voor mij, terwijl ik haar hiervoor nooit verdacht heb. Ook in de auto, ze herhaalt nog 'Julio?' en dan wist ze niet wie dat liedje zong.

En Bruno... Hmmm, stille waters, diepe gronden? Interessant dat iemand (Stijn?) een lijstje bijhoudt met wie hoeveel geld heeft binnengebracht, en daar staat hij onderaan. Hij houdt zich altijd wel stil, op de achtergrond.
Hoewel Stijn zelf ook nog zeker verdacht is wat mij betreft.

Jammer dat Issa er uit is...

Op naar volgende week!
Happiness can be found
even in the darkest of times
if one only remembers to turn on the light.

wim
wim
  • 515 berichten
  • 3 katten

#37 Geplaatst 22 februari 2016 - 23:16

Ja en Hanne die Return to sender van Elvis nie kent ok tis nie van haren tijd maar allee hoe komt ze bij december?

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016

Mooiste kortharige HTK 2016

• Moderator
  • 8.604 berichten
  • 4 katten

#38 Geplaatst 22 februari 2016 - 23:16

Ik blijf nog steeds bij Hanne.
Kwenie waarom, was van in't begin een gevoel

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

wim
wim
  • 515 berichten
  • 3 katten

#39 Geplaatst 22 februari 2016 - 23:38

Maar toen Issa in de radiostudio iets wou draaien met Docter om da gebouw van volksgezondheid aan te duiden gaf Bruno een totaal ander liedje op.
blijft nog beetje gokken maar ik verdenk Bruno, ook omdat Thibaut absoluut zeker weet dat het een man is en hij er toch nog inzit.
maar jammer Issa deruit

Bewerkt door wim, 22 februari 2016 - 23:46.

Audrey57
Audrey57
  • 789 berichten
  • 1 katten

#40 Geplaatst 22 februari 2016 - 23:57

Net op Facebook iets gelezen wat mij niet opgevallen was omdat ik bij de vorige reeksen te jong was. Bruno zocht een positief liedje en had het over 'Magda en Hugo'. Half Vlaanderen dacht waarschijnlijk 'komaan, komt die daar nu niet op?'. Maar dat zijn de namen van de eerste 2 mollen!
Happiness can be found
even in the darkest of times
if one only remembers to turn on the light.

wim
wim
  • 515 berichten
  • 3 katten

#41 Geplaatst 23 februari 2016 - 00:30

Ja idd
Nicole en Hugo kent toch iedereen en hij zegt
Magda en Hugo , beetje misklapt

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#42 Geplaatst 23 februari 2016 - 01:40

Heel goed punt, Audrey! Ik verdenk nu Bruno en Hanne maar ben wel na elke aflevering meer in de war :lachen: ik vind het ook echt toffe opdrachten dit seizoen.

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016

Mooiste kortharige HTK 2016

• Moderator
  • 8.604 berichten
  • 4 katten

#43 Geplaatst 23 februari 2016 - 07:24

Mijne man kijkt nooit mee.
Maar gisteren passeert hij voorbij de tv als ze allemaal samen rond de tafel zitten na de laatste opdracht en hij zegt: 'diene met zijne ronde kop ist'

Bruno dus.

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Seabert
Seabert
  • 4.653 berichten

#44 Geplaatst 23 februari 2016 - 07:49

Bekijk berichtwim, op 22 februari 2016 - 23:38, zei:

ook omdat Thibaut absoluut zeker weet dat het een man is en hij er toch nog inzit.

Daarom denk ik dus ook dat het een man is.
Het kan iedereen zijn, maar voor nu gok ik op Stijn.

Bekijk berichtAudrey57, op 22 februari 2016 - 23:06, zei:

Hanne heeft bewezen dat ze toch wel kan liegen/bluffen. :d Dus is zij is nu toch wel in de running voor mij, terwijl ik haar hiervoor nooit verdacht heb. Ook in de auto, ze herhaalt nog 'Julio?' en dan wist ze niet wie dat liedje zong.

't Goh, voor mij is Hanne gisteren eigenlijk afgevallen....
Iedereen dacht dat OF Issa (jammer trouwens dat die eruit is) OF Cathy de vrijstelling had en ineens springt Hanne recht en begint door te drammen over dat zij de vrijstelling niet heeft en waarom niet en dat ze graag had gehad,....
En ik dacht alleen maar van ; "Zwijg, houd uw klep, zet u neer, ge zijt niet eens verdacht,...." En ze bleef maar tateren en uitleggen, dus toen wist ik; "Ahaaaaa... De vrijstelling zit dus daar!"
Dus ja, ik vind dat ze toen haar kalmte verloren is, het ging tussen Cathy en Issa en alle anderen hielden zich rustig, dat had Hanne ook moeten doen, en dat had ze gedaan ook, denk ik, als ze de mol was geweest...

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

spirou2007
spirou2007
  • 3.948 berichten
  • 5 katten

#45 Geplaatst 23 februari 2016 - 07:59

Toen Bruno 'Magda en Hugo' zei ipv Nicole en Hugo, viel mijne frank direct..... aja, dat waren de vroegere mollen. Heeft hij zich 'misklapt' of is hij aan het mollen?
Hanne heeft bewezen dat ze kan liegen maar ze wou malgré de vrijstelling houden.

Spijtig dat Issa eruit ligt :(  Maar ze was ook wel mijn één van mijn 'mollen'...

Vind wel dat we als tv kijker niet alles zien, wij zien maar wat de cameramannen filmen, er gebeurt wellicht veel meer die ons op de goede weg naar de echte mol zou helpen.

aja, in de auto: het was toch Cathy die afkwam met 'return to december'? Ge moet niet oud zijn om uw klassiekers te kennen, ze draaien dat liedje toch genoeg bij tv programma's of andere? Maar wat ik niet begrijp is dat Gilles en Hanne Cathy gewoon volgen in haar theorie?????

Vond het wel een tof spel :) , Goed gevonden om via liedjes de weg te wijzen  :duim:

Bewerkt door spirou2007, 23 februari 2016 - 08:00.

:) :)