Spring naar inhoud

- - - - -

Wie kijkt er naar 'de mol'?

• Log in om te reageren
154 reacties op dit onderwerp
Elma
Elma

Leukste opvangkatje 2016

• 3.296 berichten
  • 3 katten

#91 Geplaatst 08 maart 2016 - 16:11

Bekijk berichtjuleken, op 07 maart 2016 - 22:08, zei:

Ik was zo goed als overtuigd van Bruno. Dat met dat broodje, komaan. Maar nee dus. Ik vond Hanne ook wel net iéts te star voor zich uit kijken bij de koptelefoons.
Vandaag staat in het Belang van Limburg dat Bruno dat met dat broodje expres heeft gedaan. Hij zegt dat hij de verdenking op hem wilde laten komen.
Groetjes van Elma
Mijn katjes: Lexy (ros) Sienna (wit -tricolore) Butler (zwart) = K3
en Flippy, de valkparkiet, die de baas is. Geplaatste afbeelding

Armani
Armani
  • 14.240 berichten
  • 1 katten

#92 Geplaatst 08 maart 2016 - 16:37

Bekijk berichtElma, op 08 maart 2016 - 16:11, zei:

Vandaag staat in het Belang van Limburg dat Bruno dat met dat broodje expres heeft gedaan. Hij zegt dat hij de verdenking op hem wilde laten komen.
ik geloofde dat ook niet dat hij dat niet op zou krijgen.
Als het voor een proef is....dan doe je toch extra je best?  En dat deed hij niet.

Het was zogezegd om hem verdacht te maken en te laten uitschijnen als Mol

juleken
juleken
  • 7.139 berichten

#93 Geplaatst 08 maart 2016 - 16:54

Ik heb het ook gelezen.
Weet je, dit programma is gewoon één groot giswerk  :p

Audrey57
Audrey57
  • 789 berichten
  • 1 katten

#94 Geplaatst 08 maart 2016 - 23:21

Bekijk berichtXavier, op 08 maart 2016 - 13:09, zei:

Ik heb vroeger nooit gekeken en kijk nu soms een beetje mee met Marie, maar het is niet mijn ding.
De TV makers zorgen gewoon de iedereen een potentiële mol is door de juiste beelden aan de kijkers te tonen (een beetje manipuleren zoals bij de kampvuurbeelden in Temptation Island). Iedereen die mee doet aan de mol zorgt er natuurlijk ook voor dat ze een verdachte zijn (domme fouten/beslissingen) om anderen eruit te spelen, dus zien wij als kijkers gewoon iedereen als potentiële mol. Ofwel snap ik het concept niet van het programma :p

Bekijk berichtElma, op 08 maart 2016 - 16:11, zei:

Dat is niet enkel de schuld van de montage, maar ook een groot deel van het spel natuurlijk, om jezelf verdacht te maken. Want als je jezelf verdacht maakt, en een ander gokt op jouw, dan is de kans groter dat jij er zelf niet uitligt deze week. Daarom was dat na die voetbalproef ook afgesproken dat de 2 vrouwen (Hanne en ... Cathy?) Stijn verdachter zouden maken, omdat die de goals had gemaakt en er dus erg goed uitkwam. Dus als Stijn inderdaad de mol is, was dat een goede zet.

Bekijk berichtElma, op 08 maart 2016 - 16:04, zei:

Ik geloof nu ook dat Gilles de Mol is. 3,5 km lopen op 5 minuten tijd. Dan heeft hij het wereldrecord gebroken. Hij werd gewoon door de programmamakers geholpen om die afstand te overbruggen. In een vorige aflevering leerde hij "het Onze Vader" vanbuiten om in die kapel te kunnen gaan. Hij kende dat gebed al op voorhand, mede door de hulp van de programmamakers. Leer maar eens zo'n gebed in een vreemde taal in zo korte tijd. Hij kende het dus al op voorhand. Eens binnen was het gemakkelijk om 2 foto's te wisselen. Maar Hanne is bij mij ook nog verdacht.

Dat van die metro's is nog al gedaan hoor. Sterker nog, iemand die uit een metro komt, loopt en er de volgende halte weer op springt. Dus dan moeten ze 2 keer de hekkentjes passeren ook. Gilles kreeg een voorsprong, en mocht buiten beginnen. Ik denk dat hij in totaal zo'n 10 minuten had.
En iets in een vreemde taal fonetisch vanbuiten leren is ook wel te doen, als je dat regelmatig herhaalt en goed focust. Voor mij geeft Gilles zich te veel om de mol te zijn, is echt met het spel en met het winnen bezig.
Happiness can be found
even in the darkest of times
if one only remembers to turn on the light.

Armani
Armani
  • 14.240 berichten
  • 1 katten

#95 Geplaatst 09 maart 2016 - 07:17

Bekijk berichtAudrey57, op 08 maart 2016 - 23:21, zei:

Voor mij geeft Gilles zich te veel om de mol te zijn, is echt met het spel en met het winnen bezig.
ik vind dat ook.
Zou mij echt verbazen dat hij het zou zijn.
En denk....dat hij er mogelijks de volgende keer uit zal liggen.

Elma
Elma

Leukste opvangkatje 2016

• 3.296 berichten
  • 3 katten

#96 Geplaatst 09 maart 2016 - 15:19

Mijn hubby loopt ook en hij vertelt dat je met starten en stoppen voor oversteekplaatsen gemiddeld 10 km/uur kan halen. Om 1 km te lopen heb je dus 6 min nodig. Voor 3,5 km heb je dus ongeveer 20 min nodig. Met 21 minuten ben je te laat, met 19 minuten heb je reeds één minuut recuperatie en dan val je niet als halfdode in de metro.
Wij weten niet hoeveel tijd hij kreeg. De programmamakers hadden dus alle macht in handen. Als er geld was verdiend dan kwam Gilles net te laat binnen. Nu is er geen geld verdiend dus komt Gilles net op tijd binnen.

Groetjes van Elma

wim
wim
  • 515 berichten
  • 3 katten

#97 Geplaatst 09 maart 2016 - 19:29

Ik dacht dat hij tien minuten had plus de tijd dat den andere Gilles afdaalde en instapte in de metro. Lijkt mij ook onmogelijk om die afstand zo snel te lopen zn idd zeker met dat stoppen en starten aan verkeerslichten. En dan nog es in metro afdalen. Hij zal wel hulp hebben gekregen  vn produktie team. Dus conclusie Gilles is de mol.

Bewerkt door wim, 09 maart 2016 - 19:33.

Armani
Armani
  • 14.240 berichten
  • 1 katten

#98 Geplaatst 10 maart 2016 - 19:48

Bekijk berichtwim, op 09 maart 2016 - 19:29, zei:

Dus conclusie Gilles is de mol.
...moh?
was tot nu toe bij mij nog niet verdacht...

Elma
Elma

Leukste opvangkatje 2016

• 3.296 berichten
  • 3 katten

#99 Geplaatst 10 maart 2016 - 20:51

Wie vindt jij dan verdacht, Armani ? :louche:
Ik twijfel nog een beetje, maar ik vind het ook verdacht dat Gilles het "Onze Vader" in het Portugees kan aframmelen, maar het woordje "adres" niet krijgt uitgelegd. Moest het Gilles niet zijn dan staat Hanne voor mij op de tweede plaats.

Groetjes van Elma

wim
wim
  • 515 berichten
  • 3 katten

#100 Geplaatst 10 maart 2016 - 23:36

Ja idd goe gezien.
Ook bij de pasvragen net zolang discussiëren tot tijd voorbij.
En ik heb het al gezegd maar hij toont nooit emotie, iedereen  stomverbaasd als Bruno eruit vliegt behalve  bij Gilles. Ja 5 min later als hij zegt dat  Bruno zijn maatje was dan zien we bijna een traantje.
Maar als hij moet wenen bij de zoutvlakte niks traantje.
Nochtans kan da toch nie zo moeilijk zijn, iedereen heeft toch wel al iets triest meegemaakt.
Wat ook raar was , bij de schakelaarproef stopt hij omdat hij geraakt is maar geen verf op zijn overal te zien.

Armani
Armani
  • 14.240 berichten
  • 1 katten

#101 Geplaatst 11 maart 2016 - 15:17

Bekijk berichtElma, op 10 maart 2016 - 20:51, zei:

Wie vindt jij dan verdacht, Armani ? :louche:
Stijn omdat hij zo emotie-loos is en hem zo afzijdig mogelijk houdt bij discussies.

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016

Mooiste kortharige HTK 2016

• Moderator
  • 8.597 berichten
  • 4 katten

#102 Geplaatst 11 maart 2016 - 15:28

Leuk, iedereen heeft een andere verdachte.
Behalve Kathy, niemand vindt dat zij de mol kan zijn.

Stel je voor dat die het dan wel net is :s

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#103 Geplaatst 11 maart 2016 - 16:22

Maja Cathy is ofwel de mol ofwel gewoon een ambetant wijf :lachen: denk ik dan.
Ik vind dat Gilles eigenlijk wel heel veel emotie toont. Toen ze Ruth konden terugbrengen was hij er echt van gedaan dat ze niet terug mocht komen. En er zijn nog wel momenten waar hij er écht wel voor ging en heel gefrustreerd was als iets niet lukte. Voor mij is hij het minst verdacht. En Stijn heeft al te veel geld binnengebracht denk ik.
Maar ik kan er ook heeeelemaal naast zitten :louche: je weet het eigenlijk niet gebaseerd op wat ze ons maar tonen he.

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016

Mooiste kortharige HTK 2016

• Moderator
  • 8.597 berichten
  • 4 katten

#104 Geplaatst 11 maart 2016 - 16:37

Deze middag tijdens het eten was ik er ook over bezig tegen mijn schoonmoeder.
Zij zo heel serieus: 'ik ben er zeker van, 't is Bruno' :catscratchhead

Ik zeg: hoe kan da nu, hij ligt er al uit?  
Zij: allé, ge mocht da nog niet verraden, ik wist da nog nie!

Ja zeg, zoiets bekijk je toch niet uitgesteld. :gek:
En zeker geen 5 dagen.  Zo lang zou ik niet kunnen wachten ze

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Audrey57
Audrey57
  • 789 berichten
  • 1 katten

#105 Geplaatst 11 maart 2016 - 19:03

Bekijk berichtEvyke81, op 11 maart 2016 - 16:37, zei:

Deze middag tijdens het eten was ik er ook over bezig tegen mijn schoonmoeder.
Zij zo heel serieus: 'ik ben er zeker van, 't is Bruno' :catscratchhead

Ik zeg: hoe kan da nu, hij ligt er al uit?  
Zij: allé, ge mocht da nog niet verraden, ik wist da nog nie!

Ja zeg, zoiets bekijk je toch niet uitgesteld. :gek:
En zeker geen 5 dagen.  Zo lang zou ik niet kunnen wachten ze

:lachen:

Dat snap ik ook niet, van zo'n dingen weet je dat er over gepraat wordt. Dan moet je niet boos zijn als je het al weet. :p
Happiness can be found
even in the darkest of times
if one only remembers to turn on the light.