Spring naar inhoud

- - - - -

Dunlop regenlaarzen: De boer

regenlaarzen

• Log in om te reageren
19 reacties op dit onderwerp
dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 10 februari 2016 - 10:43

Ben al enige tijd (niet actief) op zoek naar fatsoenlijke regenlaarzen. Ze moeten goed zitten, je moet ermee kunnen wandelen en vooral ook warme voeten in hebben!

Ik kwam deze tegen:

http://www.regenlaar...ermo-grijs.html

Natuurlijk mijn maat uitverkocht. Ze hebben ze in het blauw ook, maar de omschrijving is anders!

Dus ik verder googelen. Kwam ik op deze site uit... Ze kosten er VEEL minder. Zou een actie zijn, maar zijn het dan ook 'de echte', is de site veilig,...?

Ken iemand deze site?

https://www.deboerdr....nl/winkelwagen

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#2 Geplaatst 10 februari 2016 - 10:53

Ik ken het niet maar de site heeft een keurmerk. Kan je geen reviews vinden?
Geplaatste afbeelding

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#3 Geplaatst 10 februari 2016 - 11:08

Ik heb regenlaarzen van Aigle. Zijn wel duur, maar die van mij zijn nu toch al 20 jaar oud, al moet ik zeggen dat ik ze de laatste maanden wel héél veel draag, dat was de afgelopen jaren wel minder.
Ik heb wollen zooltjes gekocht voor erin en draag er dikke sokken in van bij AS adventure (merk ontgaat me even) en ik heb eigenlijk geen koude voeten erin. Ik loop er hier zelfs mee door de rivier zonder problemen.

Kaprice
Kaprice
  • 4.999 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 10 februari 2016 - 11:13

Kdacht dat de HUBO ook de producten van Dunlop verkoopt, maar ben niet 100% zeker…

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 10 februari 2016 - 11:46

Bekijk berichtKaprice, op 10 februari 2016 - 11:13, zei:

Kdacht dat de HUBO ook de producten van Dunlop verkoopt, maar ben niet 100% zeker…

Oh dank je. Voor mijn man zijn er, wel in het groen. Had graag de grijze en niet met dat plastic ding bovenaan, maar met de andere sluiting. Maar een 38 lijkt overal uitverkocht!!!!
Toch de grijze....

Bij Hubo zijn ze inderdaad ook veel goedkoper.

Bekijk berichtInge91, op 10 februari 2016 - 10:53, zei:

Ik ken het niet maar de site heeft een keurmerk. Kan je geen reviews vinden?

Hoe zie je dat?

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#6 Geplaatst 10 februari 2016 - 11:50

Het icoon webshop keurmerk ;)

Bijgevoegde thumbnails

• image.png

Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 10 februari 2016 - 11:55

Prijs op site is zonder BTW, maar dan is het nog goedkoper dan bij Hubo. Komt op 33 euro (met BTW), bij Hubo op 39 euro en bij de officiële wel 69 euro!

Bekijk berichtInge91, op 10 februari 2016 - 11:50, zei:

Het icoon webshop keurmerk ;)

ah ja, hahahah

Kaprice
Kaprice
  • 4.999 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 10 februari 2016 - 12:44

En de verzend- of leveringskosten naar Belgie? Want die DeBoer is nederlands?

En misschien een voordeel dat je ze bij de Hubo kan aanpassen?

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 10 februari 2016 - 12:53

Bekijk berichtKaprice, op 10 februari 2016 - 12:44, zei:

En de verzend- of leveringskosten naar Belgie? Want die DeBoer is nederlands?

En misschien een voordeel dat je ze bij de Hubo kan aanpassen?

Mijn maat is er niet meer bij Hubo :'(. Zoals nergens in het grijs. Bij De Boer wel, enkel heb ik liever een touwsluiting ipv met dat dingetjes. Maar om daar nu 30 euro meer voor te betalen.... Knip dat wel eraf en steek er wel een andere veter door. Zal wel lukken zeker??

Verzendkosten is niets bij het nemen van de laarzen, ook terugsturen is kosteloos.

Nu volgend dilemma. Manlief wil gewoon zijn oude aandoen (wandelen in de wadden). Zo van die hele goedkope waar je pijn van krijgt en super koude voeten. Toch mee bestellen of niet, hahahahaha. Nu zegt hij nee, tot het zover is....

Kaprice
Kaprice
  • 4.999 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 10 februari 2016 - 13:07

Misschien zijn ze bij de Hubo nog na te bestellen? Of bij een andere winkel zoals een Decathlon of ASAdventure of …
En om er al meteen aan te knippen en zelf een veter door te steken, dan denk ik al  :trance:

Als je echt gaat wandelen, en van plan bent ze langer dan een uurtje ofzo te dragen zou ik toch ook degelijke aanraden, en ze ook voor je man te bestellen, bv voor zijn valentijn  ;)

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 10 februari 2016 - 13:15

Bekijk berichtKaprice, op 10 februari 2016 - 13:07, zei:

Misschien zijn ze bij de Hubo nog na te bestellen? Of bij een andere winkel zoals een Decathlon of ASAdventure of …
En om er al meteen aan te knippen en zelf een veter door te steken, dan denk ik al  :trance:

Als je echt gaat wandelen, en van plan bent ze langer dan een uurtje ofzo te dragen zou ik toch ook degelijke aanraden, en ze ook voor je man te bestellen, bv voor zijn valentijn  ;)

Ahaha, ja dat kan ik ook.

Heb deze morgen al een mailtje gestuurd bij een site (wel de officiële en dus de duurste) . Bij maat 38 stond 'onbekend levertermijn'. Hopelijk snel antwoord.

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#12 Geplaatst 10 februari 2016 - 13:26

de laarzen van Zoo Adventure vind ik wel mooi, ik denk qua prijs zowat gelijk Aigle. Ik verkies zelf goeie waterdichte wandelschoenen eventueel in combinatie met gaiters omdat daar mijn enkels beter in zitten. Ik sla nogal snel mijn voeten om (lakse enkels zoals de kinesist dat noemt) dus daarom.

Féline
Féline
  • 1.922 berichten
  • 1 katten

#13 Geplaatst 10 februari 2016 - 13:49

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 10 februari 2016 - 10:43, zei:

Ben al enige tijd (niet actief) op zoek naar fatsoenlijke regenlaarzen. Ze moeten goed zitten, je moet ermee kunnen wandelen en vooral ook warme voeten in hebben!

Ik kwam deze tegen:

http://www.regenlaar...ermo-grijs.html

Natuurlijk mijn maat uitverkocht. Ze hebben ze in het blauw ook, maar de omschrijving is anders!

Dus ik verder googelen. Kwam ik op deze site uit... Ze kosten er VEEL minder. Zou een actie zijn, maar zijn het dan ook 'de echte', is de site veilig,...?

Ken iemand deze site?

https://www.deboerdr....nl/winkelwagen

Dolfie : ik dacht eventueel aan de Aigle laarzen
http://www.beslist.n...2/c/merk~431946

al de hotshots in England dragen die op doorregende festivalweides

Bewerkt door Féline, 10 februari 2016 - 13:51.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 10 februari 2016 - 13:52

Bekijk berichtwendyv123, op 10 februari 2016 - 13:26, zei:

de laarzen van Zoo Adventure vind ik wel mooi, ik denk qua prijs zowat gelijk Aigle. Ik verkies zelf goeie waterdichte wandelschoenen eventueel in combinatie met gaiters omdat daar mijn enkels beter in zitten. Ik sla nogal snel mijn voeten om (lakse enkels zoals de kinesist dat noemt) dus daarom.

Ja, we hebben beide wandelschoenen, maar het is om te gaan 'wadlopen' (als dat al een woord is). En als je de foto ziet...mmm, dan gaan mijn wandelschoenen verdrinken :-).

Bijgevoegde thumbnails

• wadlopen.PNG

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#15 Geplaatst 10 februari 2016 - 13:54

dan heb je idd laarzen nodig... ik zou die van zoo adventure wel es willen passen ergens :)