Spring naar inhoud

- - - - -

Niertumor

• Log in om te reageren
30 reacties op dit onderwerp
HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 12 februari 2016 - 20:26

Duimen dat hij dit weekend wat herstelt zodat hij maandag mee naar huis mag :hug:

_Athena_
_Athena_
  • 443 berichten
  • 1 katten

#17 Geplaatst 12 februari 2016 - 20:31

Khoopet :cry:

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#18 Geplaatst 12 februari 2016 - 21:25

O nee toch, zo zielig. Kan ik heel goed begrijpen dat je je zorgen maakt. Mijn duimen blijven hier draaien. Veel sterkte en beterschap voor je lieve schat  :hug:  :hug:

Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#19 Geplaatst 13 februari 2016 - 00:33

Als hij zich nog zo slecht voelt is het missch ook wel beter dat hij in het weekend nog even daar blijft, dan staat hij goed onder toezicht, ook al is het
natuurlijk niet leuk, je wil er thuis mee op de zetel zitten en hem zachtjes aaien :hug:
Nu nog hopen dat het een niertumor is en dan komt 't goed met de lieverd :duim: :duim:

_Athena_
_Athena_
  • 443 berichten
  • 1 katten

#20 Geplaatst 13 februari 2016 - 13:40

Helaas is het slecht afgelopen. Toen we vanmorgen gingen was hij nog steeds heel slecht. Ze zei dat z'n andere nier waarschijnlijk slecht werkte nu. Hij begon in eens te braken ook. We hadden geen andere keus dan hem af te geven, hij was op. Het was echt vreselijk te zien, we zullen hem zo missen.

lilymaya
lilymaya
  • 7.325 berichten

#21 Geplaatst 13 februari 2016 - 13:45

Bekijk bericht_Athena_, op 13 februari 2016 - 13:40, zei:

Helaas is het slecht afgelopen. Toen we vanmorgen gingen was hij nog steeds heel slecht. Ze zei dat z'n andere nier waarschijnlijk slecht werkte nu. Hij begon in eens te braken ook. We hadden geen andere keus dan hem af te geven, hij was op. Het was echt vreselijk te zien, we zullen hem zo missen.
  Athena, ik wens jullie heel veel sterkte :hug: :hug:

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 13 februari 2016 - 13:52

Bekijk bericht_Athena_, op 13 februari 2016 - 13:40, zei:

:hug: verschrikkelijk nieuws  :8 heel veel sterkte.

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#23 Geplaatst 13 februari 2016 - 14:06

Oh Athena... hoe vreselijk... ik had zo mee gehoopt.
Maar je deed wat goed was.

Heel veel sterkte met het verlies van je poezenmaatje... het doet pijn, zo'n familielid te verliezen. :hug:

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 9.010 berichten
  • 1 katten

#24 Geplaatst 13 februari 2016 - 15:25

Damn, niet wat ik dacht te lezen!
Veel sterkte :(
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#25 Geplaatst 13 februari 2016 - 15:49

Nee toch, dit had ik ook niet verwacht. Zo erg, ik wens jullie heel veel sterkte met het verlies van jullie dierbare vriendje. Rust zacht kleine Frankie  :hug:  :hug:

DORIS
DORIS
  • 7.688 berichten
  • 4 katten

#26 Geplaatst 13 februari 2016 - 16:13

Heel veel sterkte.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#27 Geplaatst 13 februari 2016 - 16:25

:(
Sterkte :hug:

_Athena_
_Athena_
  • 443 berichten
  • 1 katten

#28 Geplaatst 13 februari 2016 - 19:47

Bedankt iedereen. Het was hard thuis te komen en al z'n spulletjes te zien staan wetende dat hij nooit meer zou miauwend af komen rennen. Ben nu bij men ouders, de lieve zotte hond geeft wat troost en duizenden likjes. Het was echt erg hem zo zwak te zien, niet te geloven dat hij zo snel plots achteruit ging. De dierenarts was er ook aangedaan van en vond het duidelijk niet leuk dat we dan zo'n bedrag moesten geven. We waren bij hem voor z'n laatste ademhaling. Het was zo'n lieverd, een echte schootzitter, en soms een grumpy old man. Over wat tijd nemen we wel een nieuwe lieverd in huis, misschien doen we even eerst opvanggezin, maar voorlopig denken we nog teveel aan ons Frankje.

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.330 berichten

#29 Geplaatst 14 februari 2016 - 13:25

Heel veel sterkte met jullie verlies :hug:
Geplaatste afbeelding

Seabert
Seabert
  • 4.751 berichten

#30 Geplaatst 14 februari 2016 - 17:53

Veel sterkte gewenst.
Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding