Spring naar inhoud

- - - - -

KS PARTY V

• Log in om te reageren
59 reacties op dit onderwerp
Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 25 februari 2016 - 14:54

Dag lieve mensen  :hoi:

Omdat het al eeuwen geleden lijkt dat er nog een meeting was (de laatste die ik zag was nr IV, correct me if I'm wrong) en ik nog nooit naar zo'n party ben kunnen gaan, is hier een voorstel: een KS PARTY tijdens de pannenkoekenslag van Kattenopvang Waasland!

Wanneer: 13 maart 2016 (zondag)
Wat: pannenkoekenslag met tombola en het KOW winkeltje (ik ga er alvast frenzy vullingen halen!)
Waar: zaal De Leeuwerck in Temse, Gasthuisstraat 72a van 14-18u
Waarom: om eens "in real life" bij te kletsen en de mensen achter de nickname/avatar te leren kennen én op hetzelfde moment nog een goed doel te steunen ook. Say what  :dancer: Cisca, jullie favoriete moderator  :engel: en Evyke :x zullen er alvast zijn, net als enkele leden die vrijwilliger zijn voor Kattenopvang Waasland.

Inkom is gratis, carpoolen kan geregeld worden in dit topic en wie met de trein komt, wordt netjes afgehaald aan het station (drie straten verder). Als er genoeg interesse is, wil ik wel een spelletje organiseren. Evy kan zorgen voor onze eigen KS tafel  :queen:

Dus kom maar allemaal af, zelfs als je vaak maar een stiekeme meelezer bent ;) pannenkoeken zijn €3 of €5 voor twee, inclusief een drankje! Dat wordt smullen!  :kwijl:

Bewerkt door Murron, 25 februari 2016 - 20:33.

Karianne
Karianne
  • 4.634 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 25 februari 2016 - 16:01

Zoals uk in het andere topic al zei lan ik eigenlijk niet .. Maar nu begin ik me wel ambetant te maken want zin heb ik wel

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.897 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 25 februari 2016 - 16:05

Ack...  :s
Geplaatste afbeelding

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 25 februari 2016 - 16:07

Bekijk berichtKarianne, op 25 februari 2016 - 16:01, zei:

Zoals uk in het andere topic al zei lan ik eigenlijk niet .. Maar nu begin ik me wel ambetant te maken want zin heb ik wel

Ik heb er ook al zin in :goofy: goeie Belgische pannenkoeken. Maar ja als je al plannen hebt gemaakt... Het is wat short notice dat ik het vraag he  :onzeker:

Bekijk berichtBlackScorpion, op 25 februari 2016 - 16:05, zei:

Ack...  :s

Euh...wablieft?  :catscratchhead

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.897 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 25 februari 2016 - 16:23

Ja, ik weet het even niet. Of ik er zou geraken en of ik zou durven komen. Ik ben zo enorm 'socially awkward' dat ik het zie gebeuren dat jullie na de meeting mij liever van het forum zien verdwijnen. En ik kan niet meer zonder het forum, dus vraag me af of ik niet beter kan passen om dat te voorkomen...
Geplaatste afbeelding

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016

Mooiste kortharige HTK 2016

• Moderator
  • 8.601 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 25 februari 2016 - 16:29

Bekijk berichtBlackScorpion, op 25 februari 2016 - 16:23, zei:

Ja, ik weet het even niet. Of ik er zou geraken en of ik zou durven komen. Ik ben zo enorm 'socially awkward' dat ik het zie gebeuren dat jullie na de meeting mij liever van het forum zien verdwijnen. En ik kan niet meer zonder het forum, dus vraag me af of ik niet beter kan passen om dat te voorkomen...
Maar daar moet je toch niet van wakker liggen!!
Mijn klep is op't forum ook veel groter dan in't echt.

En hoe meer volk, hoe minder problemen je gaat hebben.
Een face-to-face gesprek is moeilijker dan in een grote (hoop ik toch) bende te zitten.

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 25 februari 2016 - 16:29

Ah, ik dacht dat het iets was van: "jakkes pannenkoeken" of zo ;)
Ik begrijp je gevoel en ik heb normaal gezien ook schrik om nieuwe mensen te ontmoeten. Maar er gaat voldoende afleiding zijn en als je je echt niet ok voelt, kan je na de pannenkoek nog altijd naar huis gaan hé? Zou niemand je kwalijk nemen. Maar mijn gok is: één gesprek over onze katjes en we zijn allemaal op ons gemak :) en ik zorg er wel voor dat niemand zich ongemakkelijk "in the spotlight" moet voelen door een klein spelletje of zo. Ben je ook niet benieuwd naar de "echte" mensen achter de nickname?

Seabert
Seabert
  • 4.653 berichten

#8 Geplaatst 25 februari 2016 - 16:35

:cry: Ik kan niet.... Groot Familiefeest :cry: :louche:.... :NoWhy: :NoWhy:

Al zou ik liever naar de KS meeting komen :oops: , Ken en beschouw jullie beter dan sommigen van mijn "echte" familie 8) . Maar ik heb al toegezegd en de menu (héle dure, trouwens :s ) al betaald.

Dju, ben nochtans vorig jaar én het jaar ervoor naar de pannankoekendinges geweest!

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 25 februari 2016 - 16:50

Jammer Seabert :( ik moet de dag ervoor naar een trouwfeest dus hoop dat ik de frisse verschijning in mezelf naar boven kan toveren  8)

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.229 berichten

#10 Geplaatst 25 februari 2016 - 17:26

Ik ga zien of we thuis zijn, normaal gezien zitten we aan zee. Zou wel eens leuk zijn om de KS mensen eens te ontmoeten :)

Bekijk berichtEvyke81, op 25 februari 2016 - 16:29, zei:

Maar daar moet je toch niet van wakker liggen!!
Mijn klep is op't forum ook veel groter dan in't echt.
.

Ik heb in het echt ook tijd nodig om iedereen te leren kennen, maw ik heb maar een klein klepke :)

Geplaatste afbeelding

Seabert
Seabert
  • 4.653 berichten

#11 Geplaatst 25 februari 2016 - 17:28

Bekijk berichtMurron, op 25 februari 2016 - 16:50, zei:

Jammer Seabert :( ik moet de dag ervoor naar een trouwfeest dus hoop dat ik de frisse verschijning in mezelf naar boven kan toveren  8)

't Goh, 't is ten voordele van katjes hé....
Er ga  niemand kwaad zijn als ge daar toekomt met ne kater ;) :ha
.

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 25 februari 2016 - 17:31

Bekijk berichtSeabert, op 25 februari 2016 - 17:28, zei:

Er ga  niemand kwaad zijn als ge daar toekomt met ne kater ;) :ha
.

:ha :ha nog niet bij stilgestaan ;)

Bekijk berichtInge91, op 25 februari 2016 - 17:26, zei:

Ik ga zien of we thuis zijn, normaal gezien zitten we aan zee. Zou wel eens leuk zijn om de KS mensen eens te ontmoeten :)

Ik heb in het echt ook tijd nodig om iedereen te leren kennen, maw ik heb maar een klein klepke :)

Zou leuk zijn, Inge! Klepkes van alle maten en gewichten zijn welkom :lachen:

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.229 berichten

#13 Geplaatst 25 februari 2016 - 18:01

Bekijk berichtMurron, op 25 februari 2016 - 17:31, zei:

Zou leuk zijn, Inge! Klepkes van alle maten en gewichten zijn welkom :lachen:

:lachen:

Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#14 Geplaatst 25 februari 2016 - 19:59

Ik ga me inschrijven

In RL ben ik ook wel een hele stille en zo naar mensen toelopen is niks voor mij..... zullen sommige wel gemerkt hebben op shows dat ik zo doorliep :(

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 25 februari 2016 - 20:23

Joepie Cisca  :cheer: gaat leuk zijn om jou eens in't echt te zien!
Wie komt er nog? :goofy: