Spring naar inhoud

- - - - -

Zalando lounge

• Log in om te reageren
23 reacties op dit onderwerp
Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.346 berichten

#1 Geplaatst 29 februari 2016 - 17:51

Sinds enkele dagen heb ik me lid gemaakt van zalando lounge. Vandaag zag ik er een heel mooie horloge aan een super prijs.
Nu ben ik gaan opzoeken wat de ervaringen zijn van klanten die daar al aangekocht hebben. De meeste mensen hebben blijkbaar negatieve ervaringen met die firma. Heel lange leveringstermijn, slechte of geen omruiling, lege verpakkingen :trance:
Heeft er al iemand van jullie iets aangekocht daar?

Bewerkt door Inge91, 29 februari 2016 - 17:52.

Geplaatste afbeelding

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#2 Geplaatst 29 februari 2016 - 18:16

Ik heb er rond kerstmis een zalig koopje gedaan Diesel hoge hakken voor normaal 500 Euro voor maar 50 Euro gekocht. Ze stonden hier twee dagen later mooi voor de deur ermee. Ik heb van de lounge wel enkel nog maar kleren of schoenen gekocht tot nu toe.

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.346 berichten

#3 Geplaatst 29 februari 2016 - 18:24

Het is wel heel verleidelijk om er iets aan te kopen ook, de prijzen zijn super
Geplaatste afbeelding

Ellen30
Ellen30
  • 120 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 29 februari 2016 - 18:33

Heb er ook al een aantal keer iets gekocht (ook wel enkel kleding of schoenen). Is elke keer prima verlopen, ook met ruilen geen probleem gehad.
Inderdaad wel vaak lang wachten op je pakje, heel af en toe zijn er wel kortere leveringstermijnen.
Enkel goede ervaringen hier. :)

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 29 februari 2016 - 19:03

Ik verschiet van de negatieve ervaringen omdat wij bij Zalando Lounge ook al verschillende keren bestelden en niet anders dan positieve ervaringen hebben.
Vandaag zelfs kreeg ik het bedrag terug van een paar sneakers die ik terug stuurde eind vorige week.
Dat is toch redelijk snel in orde gebracht.
Ik kocht er 2 paar en het ene paar vond ik minder mooi in 't echt.

Volgens mij hangen Zalando en Zalando Lounge trouwens samen. Het zou me niet verwonderen als het dezelfde klantenservice is e.d.
Er is wel een groot prijsverschil tussen de artikelen bij Zalando en de Zalando Lounge.
Vaak zitten er maar een paar maten meer in, ofzo....
Normaal gezien betaal je bij Zalando geen verzendkosten en bij de Lounge wel.
Soms vallen die eens weg ; bij de sneakers die mijn vriendin onlangs kocht was dat het geval, dat was toen zo bij alle artikelen van Converse bij de Lounge op dat moment.
De levertijd kan inderdaad ook iets langer duren, maar dat staat normaal gezien altijd beschreven bij het artikel.

Zelf stoor ik er mij niet aan. Ik kocht voor 33 euro een paar sneakers die anders 80 kosten.
Dan heb ik er wel een paar dagen geduld meer voor over ;)
Zoveel langer moest ik ook niet wachten.
Het staat er in ieder geval allemaal bij vermeld, dus dat vind ik zeker correct.

Bewerkt door HelpLuckyvinden, 29 februari 2016 - 19:04.

juleken
juleken
  • 7.240 berichten

#6 Geplaatst 29 februari 2016 - 19:31

Ik heb bij Zalando al een paar keer schoenen besteld en één keer een kleedje. Ook eens een paar van die schoenen terug gestuurd wegens niet makkelijk om mee te stappen. Tot hier toe altijd heel tevreden geweest van de service!

Karianne
Karianne
  • 4.645 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 29 februari 2016 - 20:45

Ik bestel vaak bij zalando lounge en altijd tevreden en goed geholpen bij naverkoop wanneer nodig

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.346 berichten

#8 Geplaatst 29 februari 2016 - 22:05

Hier zijn blijkbaar niks dan positieve reacties. Het zijn natuurlijk altijd de negatieve die je leest op van die review sites

Bekijk berichtjuleken, op 29 februari 2016 - 19:31, zei:

Ik heb bij Zalando al een paar keer schoenen besteld en één keer een kleedje. Ook eens een paar van die schoenen terug gestuurd wegens niet makkelijk om mee te stappen. Tot hier toe altijd heel tevreden geweest van de service!

Maar bij jou was het zalando en niet zalando lounge?

Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.240 berichten

#9 Geplaatst 29 februari 2016 - 22:45

Bekijk berichtInge91, op 29 februari 2016 - 22:05, zei:

Hier zijn blijkbaar niks dan positieve reacties. Het zijn natuurlijk altijd de negatieve die je leest op van die review sites

Maar bij jou was het zalando en niet zalando lounge?

Oeps, ja... Ik wist niet dat er een verschil was?

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.346 berichten

#10 Geplaatst 01 maart 2016 - 10:09

Bekijk berichtjuleken, op 29 februari 2016 - 22:45, zei:

Oeps, ja... Ik wist niet dat er een verschil was?

Zalando lounge doet merken aan spotprijzen ;)

Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.240 berichten

#11 Geplaatst 01 maart 2016 - 11:27

Bekijk berichtInge91, op 01 maart 2016 - 10:09, zei:

Zalando lounge doet merken aan spotprijzen ;)

Ah ok. Nee daar heb ik nog geen ervaring mee  :)

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.838 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 07 maart 2016 - 07:11

Geen slechte ervaringen mee. Dat van de levertijd... ja, soms moet je een maand wachten, maar er staat ALTIJD bij... levering voorzien tussen dan en dan. Dus je weet wanneer je je pakje mag verwachten.
Omruilen al geregeld gedaan en nooit problemen mee gehad. Ook netjes geld terug gekregen.
Zalando lounge heeft inderdaad wel verzendkosten, maar dan nog... soms zijn dingen echt veel goedkoper (maar je moet snel zijn) en dan is het uiteindelijk (met verzending) ook nog heel goedkoop.

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.346 berichten

#13 Geplaatst 07 maart 2016 - 16:53

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 07 maart 2016 - 07:11, zei:

Geen slechte ervaringen mee. Dat van de levertijd... ja, soms moet je een maand wachten, maar er staat ALTIJD bij... levering voorzien tussen dan en dan. Dus je weet wanneer je je pakje mag verwachten.
Omruilen al geregeld gedaan en nooit problemen mee gehad. Ook netjes geld terug gekregen.
Zalando lounge heeft inderdaad wel verzendkosten, maar dan nog... soms zijn dingen echt veel goedkoper (maar je moet snel zijn) en dan is het uiteindelijk (met verzending) ook nog heel goedkoop.

Ik weet dat je langer moet wachten, dat stoort mij ook niet. Maar ik last allerlei horror verhalen van niks ontvangen tot lege verpakkingen ontvangen.
Voor de horloge is het nu toch te laat, maar als ik in de toekomst nog iets mooi zie ga ik mij er toch eens aan wagen denk ik ;)

Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.838 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 07 maart 2016 - 17:31

Bekijk berichtInge91, op 07 maart 2016 - 16:53, zei:

Ik weet dat je langer moet wachten, dat stoort mij ook niet. Maar ik last allerlei horror verhalen van niks ontvangen tot lege verpakkingen ontvangen.
Voor de horloge is het nu toch te laat, maar als ik in de toekomst nog iets mooi zie ga ik mij er toch eens aan wagen denk ik ;)

Dat kunnen ze niet riskeren (lege verpakkingen enzo). Zalando is een groot 'merk'. Het kan altijd zijn dat een pakje verloren gaat, maar zij werken met track and trace. Ik heb wel geleerd niets meer te bestellen bij bedrijven die hier niet mee werken (zoals Outspot). Dan weet je niet waar je pakje naartoe is.

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.346 berichten

#15 Geplaatst 08 maart 2016 - 11:49

Nee denk eigenlijk ook niet dat zoiets kan, van de duizende bestellingen zal er af en toe iets verloren gaan en die mensen schrijven natuurlijk een negatieve review
Geplaatste afbeelding