Spring naar inhoud

- - - - -

Levering Zooplus

• Log in om te reageren
24 reacties op dit onderwerp
Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#1 Geplaatst 02 maart 2016 - 08:09

Heb vorige week al iets besteld en betaald bij de Duitse Zooplus.
Maandag stond er dat de betaling er was.
Het heeft 2 dagen geduurt eer ze de bestellingen hadden gevonden, heeft nog nooit zo lang geduurt tot nu......
Had op gegeven met DHL te leveren.
Kijk ik net op de bezorgstatus, komt er 1 doos met de Post en de andere met DHL.....
Kan ik dus voor 2 diensten thuis blijven grrrrr

Nu hopen dat het er beide vandaag is zodat ik mijn schatjes nog eens kan blij maken met iets nieuws.
Moet wel eerst gelakt worden dus van weekend wss foto's

Sabine2
Sabine2
  • 8.291 berichten
  • 5 katten

#2 Geplaatst 02 maart 2016 - 08:41

Oesje, da's ook wel ambetant :(
De "Deutsche Punktlichkeit" laat precies wat te wensen over...

Ik zie al uit naar de foto's ;)

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com

Nashota
Nashota
  • 17.908 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 02 maart 2016 - 08:49

Ik heb juist een hele goeie ervaring met de Duitse Zooplus, Zondagmiddag besteld en Maandag aan het einde van de dag werd het al geleverd.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#4 Geplaatst 02 maart 2016 - 08:58

Normaal gaat het idd ook vele malen sneller dan het nu is gegaan. Had het normaal gisteren al verwacht.
Heb een krabton en krabpaal besteld, een met wasbare kussens, de ene krabpaal die ik nu heb staan blijf ik poetsen en krijg die niet echt mooi meer.....
Die gaat naar de katers en hier dan alles vant zelfde :)

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.847 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 02 maart 2016 - 12:14

Bij ons was het een paar maanden geleden omgekeerd, het was de bestelling uit Nederland die zolang op zich liet wachten.
Ik kon mijn pakket ook niet traceren.
Na contact opgenomen te hebben met zooplus.nl bleek dat bepaalde producten niet meer in voorraad waren en dus verstuurd werden uit Duitsland. Daarom kon ik mijn pakket niet traceren, het was met DHL verstuurd i.p.v.Post NL en bleef het zolang weg.
Ik vond het vooral vervelend omdat ze me zelf niet op de hoogte stelden dat het langer ging duren dan voorzien en volgens hun website bij de bestelling alles nog in voorraad was.
Het ging dan nog om de speciale voeding voor Luna & Moon en ze moesten hierdoor een paar dagen terug Almo eten, wat als gevolg had dat de diarree opnieuw begon.

Maar soit, lang verhaal omdat het misschien zou kunnen dat er bij jou bestelling eventueel ook uit verschillende locaties verzonden wordt en daarmee alles langer onderweg is. Zou ook de verschillende leveringsdiensten kunnen verklaren.

Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#6 Geplaatst 02 maart 2016 - 14:33

Ik bestelde in Duitsland en de ton kwam met de post vanuit no zoals ik zag de paal weet ik niet vanwaar die kwam. Beide zijn inmiddels geleverd.....

Elma
Elma

Leukste opvangkatje 2016

• 3.283 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 02 maart 2016 - 20:05

Ik bestel nu ook regelmatig bij zooplus, maar wel de NL. Ik heb gewoonlijk de volgende dag al mijn bestelling aan huis met Post.NL. Nadeel van bestellen via internet is dat je de grootte van iets soms niet goed kunt inschatten. Mijn hubby wilde absoluut dit kopen voor onze valkparkiet:
Geplaatste afbeelding
Maar het ding was zo groot dat het de hele kooi in beslag nam, alhoewel we de kleinste maat gekozen hadden (de linkse dus). Dus aan mijn hubby zijn zus gegeven die een grijze roodstaart papegaai heeft. Die had er ook schrik van. Maar voor voer en kattenmanden vind ik ze uitstekend. Het voer betalen we nu nog maar de helft van vroeger, toen we het in de winkel kochten. Met 4 katten een heel verschil. :eat2

Groetjes van Elma
Mijn katjes: Lexy (ros) Sienna (wit -tricolore) Butler (zwart) = K3
en Flippy, de valkparkiet, die de baas is. Geplaatste afbeelding

Simsham
Simsham
  • 583 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 03 maart 2016 - 09:49

mijn laatste bestelling bij zooplus was ook allesbehalve! 2.5 week heb ik op mijn pakket gewacht!!!!! en er stond op de site dat het na 1w al geleverd was. niet dus!
ook geleverd met DHL terwijl ik dit niet gevraagd had.
eerder nooit problemen gehad.

Seabert
Seabert
  • 4.642 berichten

#9 Geplaatst 03 maart 2016 - 10:19

Ben hier ook aan het wachten op mijn levering.
Ik had ook gevraagd via GLS, dat is altijd dezelfde die dan komt, en ze komt rond 12u30 omdat ze weet dat ik dan thuis ben.

Maar als ik nu kijk, zie ik dat er DHL bij staat?
Gisteravond mail gehad dat pakket 2/2 onderweg was, dus normaal komt dat vandaag om 12u30 toe maar pas vandaag mail gehad dat pakket1/2 onderweg is?
Dus, ik vraag mij af, komen die dan niet samen toe? En met welke dienst, ik ben erop voorzien dat het GLS is, die zoals altijd 12u30 hier zijn. Nu, als er vandaag een pakket toekomt e morgen ook één, maar wel allebei om 12u30 is het nog geen probleem, dan heb ik ze voor het weekend, maar als het op onverwachte uren over 2 dagen verspreid is, allee, waarop slaat dat dan, ik kan toch geen 2 dagen aan de deur zitten wachten?
En vooral, die onzekerheid is niet plezant, normaal, ik krijg mail, de dag erna om 12u30, en nu....?
Welke dag?
Welk uur?
:trance: .

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

CallistoDolls
CallistoDolls
  • 29 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 03 maart 2016 - 12:00

Ik heb bij Zooplus de laatste tijd het probleem dat de spulletjes erin kapot zijn. Zakken droogvoer opengescheurd, lichtgevende balletjes voor het circuit kapot enz. Echt bij elke bestelling was er laatste tijd iets kapot :(

Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#11 Geplaatst 03 maart 2016 - 12:23

Tis blijkbaar heel wat slechter geworden met zooplus :(

hilleke
hilleke
  • 19.366 berichten

#12 Geplaatst 03 maart 2016 - 14:46

Zooplus is goedkoop, maar daar is alles dan ook mee gezegd. Ik bestel er niet meer.
Als ik in Duitsland bestel is het goedkoper, maar betaal ik veel transportkosten, bestel ik in Frankrijk is de levering gratis, is alles duurder, maar.... wordt er toch vanuit Duitsland geleverd, komen pakjes op verschillende dagen toe, en door verschillende transportfirma's..... Dus, aan huis gekluisterd voor verschillende dagen
Ik heb hier nu gelukkig een andere leverancier gevonden in FR. Wel duurder maar geen miserie meer. En dat is voor mij toch net iets belangrijker.

Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#13 Geplaatst 03 maart 2016 - 15:23

Heb er tot nu toe nooit problemen mee gehad, nu is het ook netjes geleverd geweest al wat later dan ik verwacht had.

Seabert
Seabert
  • 4.642 berichten

#14 Geplaatst 03 maart 2016 - 15:41

Ik heb er ook nog nooit problemen mee gehad.

De laatste keren werd het een dag later geleverd, maar wij zijn toen van bank veranderd dus dat kan daar ook aan liggen.

Alleen, nu....
Gisteren mail gehad dat er een pakket onderweg was, normaal levert GLS dat dan rond 12u30 hier, niets gezien.... Maar als ik kijk, is het DHL die zou leveren? Dat heb ik nog nooit gehad. De vertraging kan dus ook daaraan liggen.
Maar ik hoop dat beide pakketten morgen geleverd worden. Toevallig ben ik morgen de volledige dag thuis (kindjes geen school) dus dan zou het nog goedkomen.
Als het hier morgen niet is, dan zit ik met een probleem....

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Féline
Féline
  • 1.330 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 03 maart 2016 - 20:30

Nog nooit problemen gehad met Zoo Plus