Spring naar inhoud

- - - - -

Opvangertje Nina

Kattenopvang Waasland squameus cel carcinoma

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#16 Geplaatst 10 maart 2016 - 20:04

Hoi hoi,
vandaag was een belangrijke dag voor me, er kwam namelijk iemand op bezoek. Die mevrouw en haar man waren al van de eerste dag in de opvang verliefd op mij geworden. Allemaal goed en wel, maar ik moet ook wel verliefd worden hé, want anders blijf ik gewoon veel liever bij mijn opvangmammie. :p
Ik was best wel zenuwachtig toen de bel ging, ik had me op de stoel in de living gelegd zodat ik hen van daar eerst eens goed kon observeren.
Er kwamen al heel snel vingers me kroelen achter mijn oren en in mijn nek. Ohhh ik kon me niet meer inhouden en sprong onmiddellijk op de grond, want ik wou nog meer van dat. De schoenen vielen al onmiddellijk in de smaak voor mij. Ze bestonden uit een leuk stofje dat heel aangenaam aanvoelt als ik mijn kopje ertegen wrijf. De sjakos was ook van extreem goede kwaliteit en rook zo zalig naar catnip. :goofy:
En dan dat aaien en knuffelen, ohhh ik geniet nog na. Ze wisten elk gevoelig plekje op mijn lichaam te vinden, ik kreeg er maar niet genoeg van. Ik smeet me dan ook heel snel op mijn rug, want mijn buikje wordt ook graag gewreven. :catrollover
Toen ze me vroegen of ik bij hen wilde komen wonen, moest ik al niet meer nadenken. Ik ben dan ook onmiddellijk heel luid beginnen spinnen. :rub:
Ik mag gelukkig dit weekend nog even bij mijn opvangmammie en haar zoon blijven om afscheid te nemen. Want ik ga hen natuurlijk heel hard missen.
En als mijn mammie me mist, mag ze altijd op bezoek komen, want de meneer en de mevrouw zijn eigenlijk een opvanggezin van Kattenopvang Waasland. :eDance: Zij weten dus perfect hoe ze katten moeten verwennen en verzorgen.
Nu ga ik als een blok in slaap vallen, want ik ben heel moe van zoveel aandacht te krijgen.
Slaapwel iedereen. :catsleepy
Nina xxx

IMG_4252.JPG IMG_4256.JPG IMG_4263.JPG

Bewerkt door Kate, 10 maart 2016 - 20:05.

Woodstock
Woodstock
  • 467 berichten

#17 Geplaatst 10 maart 2016 - 20:10

Juij! :cheer:
A house without a cat is not a home

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 10 maart 2016 - 22:51

Super!  :dans: