Spring naar inhoud

- - - - -

Mijn lieve Ollie is aangereden ;-(

• Log in om te reageren
44 reacties op dit onderwerp
Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#31 Geplaatst 20 september 2009 - 17:33

get_well_soon_graphics_15.gif

Guest_EmilyenAmedee_*
Guest_EmilyenAmedee_*

#32 Geplaatst 20 september 2009 - 18:05

Wij hebben veel ervaring met Metacam. Wel voor ons hondje. Het is echt een heel goed medicament. Pijnstillend en ontstekingswerend. We hebben het veel moeten gebruiken en zonder bijwerking.
Veel beterschap :hug:

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#33 Geplaatst 20 september 2009 - 18:07

wat zielig , voor je arme schat, hoop dat het snel beter gaat , ikduim :thumb: :thumb: :thumb:

Guest_weslietje_*
Guest_weslietje_*

#34 Geplaatst 21 september 2009 - 11:10

ocharme,
ik hoop echt dat hij vlug beter wordt. en weer in zijn oude doen is.
hopelijk moet die staart er niet af.
kijk daar wordt ik nu zo boos van, mensen die een dier aanrijden en gewoon verder rijden.
ik doe veel de ronde 's avonds en heb me al regelmatig in verschillende bochten en hard remmen moet wringen om toch maar een dier te ontwijken.
zelf( voor sommige ) een stomme kikker als het oversteek tijd is, rij ik zigzag.
ben zelf al eens gestopt door de politie, die dachten dat ik had gedronken :LOL:
ik maar uitleggen dat het voor die padden was.
uiteindelijk kreeg ik gewoon een beetje onder mijn voeten dat ik andere bestuurders niet mocht hinderen wat ik ook niet doe, maar ja, daar hadden die blauwen met hun vlammende salamie geen oren naar.
ik doe lekker verder.
mijn buur heeft 5 honden en ooit( nog niet zolang geleden) zag ze een hond langs de weg liggen, die stopte en dat beestje blafte de hele tijd naar zijn baasje, die kwam erbij en mijn buur kreeg onder haar voeten dat ze beter uit haar doppen moest kijken.
ze had het niet eens gedaan, was gewoon met haar dieren hart gestopt voor dat beestje.
na een tijdje zagen ze een geparkeerde auto aan de overkant staan met chauffeur erin, toen die zag dat ze hem hadden opgemerkt scheurde hij weg.
moet al niet ver zoeken wie de dader was he.
de eigenaar heeft zich dan verontschuldigd aan mijn buur en heeft daarna nog een bos bloemen gebracht.
aan de hond was spijtig genoeg niets meer te doen, die is in de armen van zijn baasje gestorven.

dus ik duim voor uw poes en wens hem het allerbeste toe.
groetjes
weslie

Guest_MickyOllie_*
Guest_MickyOllie_*

#35 Geplaatst 21 september 2009 - 20:30

Gelukkig had Ollie vandaag eindelijk wat minder pijn. Zijn staart is nog steeds lam,maar hangt nu wel iets naar links. Zal toch geduldig moeten wachten tot de drie weken voorbij zijn... Woensdag moet hij op controle, duimen dus.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#36 Geplaatst 22 september 2009 - 14:38

:geluk: :geluk: :geluk: :duim: :duim: :duim:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#37 Geplaatst 22 september 2009 - 16:06

dat doet toch al deugt om toch al enige verbetering te zien. Nog veel beterschap en hopelijk geneest hij helemaal.

Guest_Britt_*
Guest_Britt_*

#38 Geplaatst 25 september 2009 - 21:19

en? hoe is het met hem?

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#39 Geplaatst 05 oktober 2009 - 18:06

????  

Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#40 Geplaatst 05 oktober 2009 - 18:57

Ik heb metacam één keer gebruik toen Melvin een kitten was en hij kon er absoluut niet tegen. Het is een sterk medicijn en in principe mag je dat nog niet gebruiken bij jonge kittens, maar bij Melvin waren we even ten einde raad. Hij begon er van over te geven en kreeg diarree.
Snel beterschap voor je ventje en al bij al is het nog goed afgelopen!
Geplaatste afbeelding

Guest_MickyOllie_*
Guest_MickyOllie_*

#41 Geplaatst 05 november 2009 - 11:58

Tijdje niet online gezeten :oops: Ik had het druk met kreupele paarden en overgang nieuwe baan. Met Ollie gaat het al veel beter. Hij is 6 weken binnengebleven en loopt nu weer lekker rond. Hij kan zij staart net hoog genoeg dragen, waardoor hij er vooralsnog niet afhoeft. Aan het einde van de dag zit de staart wel op de slaapstand, ha ha. Het puntje is ook altijd nat of vies als hij binnnenkomt, maar het gaat goed. Hij is nu ook altijd in de buurt en minder op de struin. Ik hoop dus dat hij er wat van heeft geleerd!

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#42 Geplaatst 05 november 2009 - 14:51

dat is goed nieuws!!!!

Ik ben echt blij dat alles in orde is gekomen en dat alleen zijn staartje wat hangt... het had veel erger kunnen aflopen.

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#43 Geplaatst 06 november 2009 - 09:57

:thumb: :thumb:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#44 Geplaatst 06 november 2009 - 11:24

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#45 Geplaatst 07 november 2009 - 22:33

Geweldig nieuws! :dans: