Spring naar inhoud

- - - - -

Onze geweldige pip en noa.

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
Claudje
Claudje
  • 40 berichten

#1 Geplaatst 15 maart 2016 - 17:26

Hoi iedereen!
Ik heb veel negatieve reacties gehad over onze 'nieuwe' kitten Noa.

Noa was te vroeg bij ons (5,5 week)en had vlooien, dit beide wisten wij niet en ik kreeg veel vervelede reacties toen ik hier wat dingen vroeg,alsof het mijn schuld was, dat Noa zo jong was. ook kreeg ik veel vervelede berichten omdat ik op vakantie ging toen Noa net 2 weken bij ons was

Ik wil julli even medendelen dat we onze Noa atijd met liefde hebben verzorgd en de extra zorg die ze nodig had, in mijn vakatie zijn mijn zus en ouders iedere dag langs geweest om met de katten te spelen en ze de nodige aandacht te geven.

Ik vind het vervelend dat ik negatieve reacties kreeg, ik ben ontzettend zorgzaam voor de katten en ik hou ziels veel van ze.

Noa is kerngezond en doet het erg goed ook zijn zij en pip dikke maatjes <3

Bijgevoegde thumbnails

• image.jpeg
  • image.jpeg
  • image.png
  • image.jpeg
  • image.jpeg
  • image.jpeg
  • image.jpeg
  • image.jpeg
  • image.jpeg
  • image.jpeg

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.233 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 15 maart 2016 - 17:30

Maar! Nu heb je misschien wel wat geleerd en zal je, als je ooit nog een kat in huis haalt, daar beter bij nadenken. ;) Ook kan je nu anderen die voor een katje gaan raad geven en ze helpen een goede keuze te maken. Het is allemaal niet zo negatief en mensen zeggen dat vaak ook vanuit die zelfde ervaring als jou hoor.
Heel leuk dat ze zo goed overeen komen. :) Gelukkig had je nog je oudere kat die de kleine spruit wat kan bijleren. :)

Geplaatste afbeelding

Claudje
Claudje
  • 40 berichten

#3 Geplaatst 15 maart 2016 - 17:50

Bekijk berichtEibhlin, op 15 maart 2016 - 17:30, zei:

Maar! Nu heb je misschien wel wat geleerd en zal je, als je ooit nog een kat in huis haalt, daar beter bij nadenken. ;) Ook kan je nu anderen die voor een katje gaan raad geven en ze helpen een goede keuze te maken. Het is allemaal niet zo negatief en mensen zeggen dat vaak ook vanuit die zelfde ervaring als jou hoor.
Heel leuk dat ze zo goed overeen komen. :) Gelukkig had je nog je oudere kat die de kleine spruit wat kan bijleren. :)

Dit is zeker waar, k zal mensen ook informeren die een kitten willen nemen, maar ik wou ook even laten weten dat alles goed gekomen is met Noa en dat ze gezond is.

lilymaya
lilymaya
  • 7.204 berichten

#4 Geplaatst 15 maart 2016 - 18:12

Oh, wat zijn ze lief :jump:
Noa heeft mooie kleuren :love:

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.899 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 15 maart 2016 - 18:47

Die tweede foto, lachen die kopjes!

Goh negatieve reacties, we willen allemaal enkel maar het beste voor de katjes hè.
En misschien wist je die dingenniet en dan willen mensen enkel maar helpen met info.
Dat kan soms hard overkomen natuurlijk omdat we er zo met inzitten.

Maar blijf maar fotos posten zou ik zeggen ;)
Geplaatste afbeelding

_Athena_
_Athena_
  • 443 berichten
  • 1 katten

#6 Geplaatst 16 maart 2016 - 10:58

Wat zijn ze lief! Hoe leuk dat ze zo'n goede maatjes zijn.  Een groot geluk dat je een volwassen kat had toen je kittentje bij je thuis kwam, zo kon ze toch nog wat van de dingen leren die haar mama haar normaal ging leren.  Niet te veel aantrekken van de negatieve reacties, mensen zien zo vaak onverantwoordelijke eigenaars dat ze snel uit hun sloffen schieten.  Je had misschien niet gerealiseerd dat je katje veeeeel te jong was om te adopteren, maar nu weet je wel beter en je hebt haar duidelijk heel goed verzorgd! Toen ik jong was had ik veel vriendinnen die ook zo'n kleine katjes adopteerden, nu weten velen toch wel dat de minimumleeftijd om bij te mama weg te gaan hoger dan een paar weken is, helaas laten sommigen ze nog altijd vroeg gaan.  De schuld ligt bij degene die jou het katje al gegeven heeft zo vroeg, en dan met vlooien erbij ook.  Gelukkig heeft ze een geweldig baasje :), en heeft ze duidelijk een fantastisch poezenleventje)!

wendyv123
wendyv123
  • 4.368 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 16 maart 2016 - 12:53

ik denk ook dat het niet aanvallend bedoeld was, maar eerder informatief. Het kittenseizoen komt er weer aan en dan loopt social media weer over met gratis kittens die veel te jong weg moeten bij moeders, ze worden behandeld als zijnde dumpingsartikelen en dan bloeden onze harten met alle commentaar die er bij staat als je er iets van durft te zeggen.  Super dat ze zo goed overeen komen !

Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.571 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 16 maart 2016 - 13:13

Die negatieve commentaren zullen heus niet kwaad bedoeld zijn, hoor....
We hebben allemaal het beste voor met onze poezenkinderen.  We kunnen alleen maar zoveel mogelijk informatie verspreiden.

Maaaaar....wat een cutiepies zijn het eh?  En ze komen zo goed overeen..... :love:   Ze zijn beiden om op te fretten. :love2: :love2:
Zo zie je maar...Noa en Pip zijn wel in goede handen bij jou.  Wat een geluk dat ze bij jou mochten komen wonen.

En inderdaad...Die 1e en 2e foto...........zalig gewoon :thumb: :heart: :heart: :heart:

Bewerkt door Inavanthielen, 16 maart 2016 - 13:14.

Geplaatste afbeelding HAPPINESS......IS BEING OWNED BY A CAT!!  
WHEN I NEEDED A HAND, I FOUND YOUR PAW

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.229 berichten

#9 Geplaatst 16 maart 2016 - 15:22

De eerste en tweede foto :love:

Ze was misschien wel te jong toen ze bij jou kwam, maar gelukkig heb jij haar in huis genomen. Wie weet waar was ze anders terecht gekomen.
Ze ziet er heel gelukkig en gezond uit :)

Geplaatste afbeelding