Spring naar inhoud

- - - - -

Aanslagen

• Log in om te reageren
399 reacties op dit onderwerp
juleken
juleken
  • 7.956 berichten

#31 Geplaatst 22 maart 2016 - 11:50

Bij ons op school moet iedereen in de klas blijven en wie onderweg was moet naar huis terugkeren.

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 5.077 berichten
  • 2 katten

#32 Geplaatst 22 maart 2016 - 12:21

Wij gaan seffens toch boodschappen doen.
Michel mag zeggen wat hij wilt, ik wil niet toegeven aan de angstmaatschappij die de terroristen ons willen opdringen.
Ook al ben ik bang, vooral voor mijn broer en zijn vriendin die nog in Brussel zitten momenteel.
Dat ze ons beschermen zoals het hoort i.p.v. als magneten te werken op die rotterroristen.

juleken
juleken
  • 7.956 berichten

#33 Geplaatst 22 maart 2016 - 12:39

Bekijk berichtHelpLuckyvinden, op 22 maart 2016 - 12:21, zei:

Michel mag zeggen wat hij wilt, ik wil niet toegeven aan de angstmaatschappij die de terroristen ons willen opdringen.
Ook al ben ik bang, vooral voor mijn broer en zijn vriendin die nog in Brussel zitten momenteel.
Dat ze ons beschermen zoals het hoort i.p.v. als magneten te werken op die rotterroristen.

Ik denk dat je gewoon beter de grote steden en dan vooral Brussel vermijdt. Hopelijk geraken je broer en zijn vriendin snel veilig thuis. Mijn gedachten zijn nu ook bij alle slachtoffers, familie, mensen die nog geen nieuws kregen en de mensen die vastzitten in Brussel. Zoveel onschuldige mensen die in shock zijn ook. Wanneer gaat deze waanzin stoppen.

azrael
azrael
  • 439 berichten
  • 1 katten

#34 Geplaatst 22 maart 2016 - 12:53

Ik geef HelpLuckyvinden gelijk. We mogen ons niet laten doen door die smeerlappen. Dan zijn we pas helemaal reddeloos verloren. Er zijn vandaag nog maar eens enorm veel onschuldige slachtoffers gevallen. Veel meer dan die 20-30 doden die er zullen zijn. Al die families en vrienden… Dit kan zo toch niet verder blijven gaan. Ik weet nog toen je vroeger in het buitenland een Belgisch paspoort boven haalde, de mensen vriendelijk en tevreden knikten. Want België, dat was een welvarend en vooraanstaand land. Met jou waren er waarschijnlijk weinig problemen te verwachten. Jou zagen ze graag komen. Vandaag de dag zijn we een stort aan het worden en een Belgisch paspoort is amper meer waard dan een blaadje wc-papier.

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#35 Geplaatst 22 maart 2016 - 13:03

Geplaatste afbeeldingOok dreiging aan VUB blijkbaar?
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.828 berichten
  • 2 katten

#36 Geplaatst 22 maart 2016 - 13:12

En in een ziekenhuis in ANtwerpen blijkbaar ook een bommelding. Maar je hoort nu vanalles. We mogen onze kop niet laten zot worden

Time spent with cats is never wasted

Inge91
Inge91
  • 12.527 berichten

#37 Geplaatst 22 maart 2016 - 13:23

Bekijk berichtHelpLuckyvinden, op 22 maart 2016 - 12:21, zei:

Het gaat vooral over drukke plaatsen, Brussel, Antwerpen, shoppingcentra...  Die plaatsen moet je vermijden.

We mogen ons niet laten gek maken, dat is net wat ze willen.

Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.956 berichten

#38 Geplaatst 22 maart 2016 - 13:25

Ja sta in contact met iemand die aan vub werkt. Moeten binnen blijven en deuren op slot houden  :(

Bekijk berichtazrael, op 22 maart 2016 - 12:53, zei:

Ik geef HelpLuckyvinden gelijk. We mogen ons niet laten doen door die smeerlappen. Dan zijn we pas helemaal reddeloos verloren. Er zijn vandaag nog maar eens enorm veel onschuldige slachtoffers gevallen. Veel meer dan die 20-30 doden die er zullen zijn. Al die families en vrienden… Dit kan zo toch niet verder blijven gaan. Ik weet nog toen je vroeger in het buitenland een Belgisch paspoort boven haalde, de mensen vriendelijk en tevreden knikten. Want België, dat was een welvarend en vooraanstaand land. Met jou waren er waarschijnlijk weinig problemen te verwachten. Jou zagen ze graag komen. Vandaag de dag zijn we een stort aan het worden en een Belgisch paspoort is amper meer waard dan een blaadje wc-papier.

X2

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#39 Geplaatst 22 maart 2016 - 13:30

Ja Antwerpen vermijden, ik zit op mijn werk aan de Meir. Wil eigenlijk naar huis...
Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.527 berichten

#40 Geplaatst 22 maart 2016 - 13:32

Bekijk berichtazrael, op 22 maart 2016 - 12:53, zei:

We maken geen goede indruk in het buitenland. Hopelijk trekken ze er lessen uit en gaat er wat veranderen.

Waar zit trouwens onze fameuze "koning" die heb ik nog met geen stokken gezien op de tv

Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.956 berichten

#41 Geplaatst 22 maart 2016 - 13:32

Bekijk berichtBlackScorpion, op 22 maart 2016 - 13:30, zei:

Ja Antwerpen vermijden, ik zit op mijn werk aan de Meir. Wil eigenlijk naar huis...

Kan ik mij heel goed voorstellen. Ben je met de wagen?

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#42 Geplaatst 22 maart 2016 - 13:34

Mijn vriend zijn mama moest deze morgen aankomen hij zit vast op de ring dat weet ik. Maar van haar weten we nog niets :8 . Ik ben zo ongerust....

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#43 Geplaatst 22 maart 2016 - 13:56

Bekijk berichtjuleken, op 22 maart 2016 - 13:32, zei:

Kan ik mij heel goed voorstellen. Ben je met de wagen?

Ja, moet over de Meir om aan mijn Tuutje te geraken.
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.956 berichten

#44 Geplaatst 22 maart 2016 - 13:57

Bekijk berichtInge91, op 22 maart 2016 - 13:32, zei:

We maken geen goede indruk in het buitenland. Hopelijk trekken ze er lessen uit en gaat er wat veranderen.

Waar zit trouwens onze fameuze "koning" die heb ik nog met geen stokken gezien op de tv

Die hebben de aanslag, rarara, veroordeeld. Zijn de slachtoffers vet mee, bij iedere aanslag die gebeurt zijn de dikke koppen daar om die te veroordelen  :wall:

Bekijk berichtMayaBlue, op 22 maart 2016 - 13:34, zei:

Mijn vriend zijn mama moest deze morgen aankomen hij zit vast op de ring dat weet ik. Maar van haar weten we nog niets :8 . Ik ben zo ongerust....

Zal wel zijn. Hopelijk krijgen jullie snel goed nieuws  :hug:

Ephiny
Ephiny
  • 4.874 berichten
  • 4 katten

#45 Geplaatst 22 maart 2016 - 14:47

Bekijk berichtjuleken, op 22 maart 2016 - 13:57, zei:

Die hebben de aanslag, rarara, veroordeeld. Zijn de slachtoffers vet mee, bij iedere aanslag die gebeurt zijn de dikke koppen daar om die te veroordelen  :wall:

...

Ja, ze kunnen moeilijk zeggen dat ze er niks mee inzitten he.

Mijn collega haar broer is ok. Twee andere collega's gaan nu proberen hun kinderen van school/creche in Brussel te halen...

En rationeel weet ik dat wel, je mag je kop niet laten zotmaken. Maar emotioneel ben ik toch bang en geneigd drukke plaatsen wat meer te mijden...
T is zo triestig he, dat we niet meer op ons gemak zijn in ons eigen land...
Those who don't believe in magic, will never find it