Spring naar inhoud

- - - - -

Geen interesse in eten?

rauw raw bengaal kvv kitten

• Log in om te reageren
17 reacties op dit onderwerp
hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#16 Geplaatst 04 april 2016 - 12:43

Kan zijn dat de smaak hem helemaal niet bevalt. Weet niet of je afwisselt. Hier zijn er katjes die absoluut weigerden de catterymix van tinlo te eten. terwijl de andere smaken er zonder problemen ingingen. Onze katjes houden enorm van afwisseling, in smaak, en ook qua merk.
Dus persoonlijk zou ik genoeg afwisseling voorzien en eens een dag de brokjes wegnemen zodat hij niets anders kan eten. Een kat loopt echt niet na een dag zonder eten een leververvetting op.

Gin&Tonic
Gin&Tonic
  • 90 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 04 april 2016 - 20:55

Bekijk berichthilleke, op 04 april 2016 - 12:43, zei:

Kan zijn dat de smaak hem helemaal niet bevalt. Weet niet of je afwisselt. Hier zijn er katjes die absoluut weigerden de catterymix van tinlo te eten. terwijl de andere smaken er zonder problemen ingingen. Onze katjes houden enorm van afwisseling, in smaak, en ook qua merk.
Dus persoonlijk zou ik genoeg afwisseling voorzien en eens een dag de brokjes wegnemen zodat hij niets anders kan eten. Een kat loopt echt niet na een dag zonder eten een leververvetting op.

Ze krijgen hier heel veel afwisseling :) Tonic vindt het alvast allemaal geweldig! Vandaag heb ik nog eens kip gegeven en die gaat er blijkbaar nog wel goed in bij Gin, dus er is nog hoop ;)
Van Tinlo: kip, konijn, eend, lam, rund, vis en cattery.
Van Alroda: kalkoen, bosduif en gans.
Als 'tussendoortje' of extra bij de maaltijd krijgen ze ook wel eens kippenhartjes.
Momenteel heb ik ook nog bibi en carnibest in de vriezer liggen, klaar om te proberen!

Gin&Tonic
Gin&Tonic
  • 90 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 05 april 2016 - 10:24

Gin heeft deze week al heel flink de kip van Tinlo en beef mix van Bibi gegeten :) Hij heeft zelfs de restjes van Tonic zijn bord gelikt!
Ik zal deze week nog eens proberen met de oude smaakjes waar hij plots geen interesse meer in had, misschien lust hij ze deze week wel opnieuw. En anders heb ik in ieder geval toch al 2 opties die wel in de smaak vallen ;)

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: rauw, raw, bengaal, kvv, kitten